2331553 w1

به گزارش استقلال نیوز، در این فصل از فوتبال اروپا ، لسترسیتی به عنوان پدیده در میان غول های انگلیسی با ستاره های چند ده میلیون یورویی یکه تازی می کند. در این گزارش قصد داریم نگاهی داشته باشیم به آمار این تیم تا به اینجای فصل.


در سال1948 و به دلیل آنکه منطقه لسترشر یکی از مهمترین شکارگاه‌های روباه در انگلستان به شمار می‌رفت لقب روباه ها به لسترسیتی اختصاص داده شد. روباه ها با مربی کهنه کار خود کلودیو رانیری 64ساله ایتالیایی با بازیکنانی همچون روبرت هوت، کسپر اشمایکل، ریاض محرز، جیمی واردی، شینجی اوکازاکی و.. بسیار فراتر از انتظار ظاهر شدند و تحسین همگان را برانگیختند.
دیروز(یکشنبه بعد از ظهر) در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ برتر، آرسنال و لسترسیتی در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند که در پایان آرسنالی ها موفق شدن مهمان ده نفره خود را با گل دقیقه 95 شکست دهند و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.
با وجود این شکست، روباه ها همچنان با 53 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند و باید دید در 12بازی باقیمانده تا پایان فصل  می تواند صدرنشینی خود را حفظ کنند و قهرمانی لیگ برتر را برای اولین بار ازآن خود کنند یا خیر. 2321097 w1

آمار لستر سیتی تا هفته بیست و ششم در لیگ برتر انگلیس 2015-16:
دیدارهای خانگی: 12بازی، 7برد، 4مساوی، 1شکست
دیدارهای خارج از خانه: 14بازی، 8برد، 4مساوی، 2شکست
مجموع: 26بازی، 15برد، 8مساوی، 3شکست
در این دیدارها لسترسیتی 48 گل به ثمر رسانده و 29گل نیز دریافت کرده است.
شکست 5بر2 برابر آرسنال در هفته ششم در ورزشگاه کینگ پاور، شکست 1 بر صفر مقابل لیورپول در هفته هجدهم و در ورزشگاه آنفیلد و شکست دراماتیک 2 بر یک در هفته بیست و ششم در ورزشگاه امارات؛ سه شکست لسترسیتی در بیست و شش بازی اخیر این تیم محسوب می شود.
تساوی یک بر یک مقابل منچستر یونایتد در خانه، تساوی بدون گل در خانه و پیروزی 3بر یک خارج از خانه مقابل منچسترسیتی، برتری 2بر یک خانگی مقابل چلسی، تساوی یک بر یک در خانه، پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل تاتنهام و پیروزی سه بر دو مقابل اورتون در بندر لیورپول از مهم ترین نتایج مهم این تیم در این فصل بوده است.
در 12دیدار باقی مانده تا پایان لیگ برتر انگلیس، لسترسیتی، 7دیدار خانگی برابر نوریچ، وست برومویچ، نیوکاسل، ساوتهمپتون، وستهام، سوانسی و اورتون و 5دیدار خارج از خانه برابر واتفورد، کریستال پالاس، ساندرلند، منچستر یونایتد و چلسی دارد.

2328212 w1

جیمی واردی، بهترین گلزن لیگ برتر:
جیمی واردی 29ساله با 19گل زده در رده نخست بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس بالاتر از روملو لوکاکو و هری کین 16گله قرار دارد.
ریاض محرز 24ساله الجزایری تبار که در فرانسه به دنیا آمده است با 14گل زده به همراه اودیون ایاگو و سرخیو آگوئرو در رده سوم بهترین گلزنان لیگ برتر جزیره قرار دارد.

2312045 w1

ریاض محرز، پدیده ی الجزایری:
ریاض محرز با 11پاس گل بعد از مسوت اوزیل  که 17پاس گل داده است و بالاتر از کوین دی بروین که 9پاس گل داده است، در رده دوم بهترین پاسورهای لیگ برتر انگلیس قرار دارد.
جیمی واردی نیز با 8پاس گل مشترکا به همراه داوید سیلوا، کریستین اریکسن از تاتنهام ، دلوفوئه و بارکلی از اورتون در رده چهارم بهترین پاسورها  قرار دارد.

2326064 w1

 لسترسیتی ثابت کرد بدون هزینه های فراوان و بدون ستاره های آنچنانی و تنها با نظم و تاکتیک تیمی می توان فوتبالی تماشایی و لذت بخش به نمایش گذاشت.
حتی اگر لستر سیتی نتواند به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند ولی عملکرد این تیم دوست داشتنی لیگ جزیره قابل ستایش و تقدیر خواهد بود.

 

 


اخبار مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ روباها، در دقیقه 95 به زانو در آمدند(گزارش تصویری)

 

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار