photo 2016 11 04 16 14 04

در حالیکه خانواده شادروان پورحیدری قاطعانه نظر به برگزاری مراسم تشییع پیکر او در ورزشگاه شیرودی دارند، باشگاه که زیرمجموعه وزارت ورزش است اعلام کرده این مراسم در ورزشگاه آزادی برگزار شود! باید دید آیا وزارت و دولت با تعمد و هدف خاصی دنبال جابجایی مکان این مراسم است یا خیر؟

 

به گزارش استقلال نیوز، در پی درگذشت منصور پورحیدری  یکی از اسطوره های بزرگ باشگاه استقلال، دیروز از سوی خانواده این مرحوم اعلام شد مراسم خاکسپاری او روز یکشنبه در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد که این خبر از طریق کانال رسمی باشگاه استقلال نیز اعلام شد.

اما امروز و با برگزاری جلسه هماهنگی مراسم تشییع در باشگاه استقلال که در حضور هیات مدیره بدون حضور نماینده ای از خانواده آن مرحوم برگزار شد، مقرر گشت این مراسم فردا به ورزشگاه آزادی تغییر مکان دهد! و بلافاصله از سوی کانال رسمی باشگاه استقلال نیز اعلام همگانی شد. با واکنش شدید و قاطع علی پورحیدری، فرزند منصور خان پورحیدری و کاظم اولیای مدیرعامل اسبق استقلال نسبت به خروجی این جلسه در فاصله کمتر از 24 ساعت به آغاز این مراسم همچنان مکان آن برای فوتبالدوستان و عاشقان پدر استقلال نامعلوم و مبهم است.

اینکه هدف وزارت ورزش از تغییر ورزشگاه شیرودی و انتقال آن به خارج از شهر و ورزشگاه آزادی تنها فرار از ترافیک باشد یا خیر علامت سوال بزرگی ست در ذهن هواداران و فوتبالدوستان.

اینکه نقش خانواده مرحوم پورحیدری چیست؟ چرا باید حق طبیعی آنها به عنوان همسر و فرزندان برای نحوه برگزاری مراسم نادیده گرفته شود؟

بدیهی ست پدر استقلال آنقدر بزرگ، محبوب و جنتلمن برای آبی و قرمز بود و هست و خواهد بود که مراسم تشییع او هر جا که باشد با بدرقه پر شور هواداران و دوستداران او رو به رو می شود اما بدیهی ست اگر مراسم در ورزشگاه شیرودی و مرکز شهر تهران، جایی که او بارها در آن خاطره سازی کرده و جام قهرمانی باشگاه های آسیا را برای استقلال به ارمغان آورده این بدرقه بسیار پرشورتر برگزار خواهد شد.

فقط خدا می داند! شاید وزارت ورزش و دولت میانه خوبی با حضور پرشور هواداران در مراسم وداع با پدر استقلال ندارد!

**** ****

 

در ادامه نگاهی می کنیم  به اتفاقات و مصاحبه های مربوط به این تغییر مکان ها..

* روز جمعه "زمان آخرین وداع با پدر استقلال مشخص شد" و اعلام این خبر از کانال تلگرام رسمی باشگاه استقلال.

425806560 30589

 

* روز شنبه در جلسه هیات مدیره بدون حضور نماینده ای از خانواده پورحیدری تصمیم گیری شد که ورزشگاه آزادی باید میزبان مراسم وداع با پدر استقلال باشد! "تغییر ساعت و مکان تشییع پیکر پدر استقلال؛ از ورزشگاه آزادی تا بهشت" و اعلام این خبر از کانال رسمی باشگاه استقلال.

426026013 30887

 

* علیرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از جلسه هیات مدیره گفت:

جلسه ای را صبح امروز برای باشکوه تر برگزار شدن مراسم تشییع و ترحیم پورحیدری برگزار کردیم. با توجه به این که فردا بارندگی است و ترافیک زیادی در مرکز شهر وجود دارد، قرار شد در استادیوم آزادی برگزار کنیم. مردم نیز سعی کنند از اوردن وسیله شخصی خودداری کنند و با وسایل نقلیه عمومی خودشان را به ورزشگاه آزادی برسانند. مراسمی در شان مرحوم پورحیدری برگزار می کنیم و استادیوم آزادی نیز میزبان این مراسم است.

 

* علی پورحیدری در مصاحبه ای ضمن مخالفت شدید با این تصمیم گفت:

من از برگزاری مراسم تشییع در ورزشگاه آزادی بی اطلاعم اما مطمئن باشید که ما مراسم را در ورزشگاه آزادی برگزار نمی کنیم. مراسم تشییع همانطور که از قبل اعلام کردیم، در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می شود و در صورتی که شورای تامین اجازه چنین کاری را ندهد، از درب منزل خودمان این مراسم را برگزار خواهیم کرد.

 

* کاظم اولیایی پیشکسوت استقلال نیز در این رابطه گفت:

شنیده ام برخی افراد قصد دخالت در بحث درون خانوادگی استقلال را دارند.به آنها توصیه می کنم از این موضوع کنار بروند چون این یک موضوع درون خانوادگی است. منصور پورحیدری با نظر شخص پسر و همسرش از ورزشگاه شهید شیرودی تشییع می شود. کسی نباید در این موضوع دخالت نمی کند.

 

 

 * در پایان مصاحبه جالب بهروان که به عنوان نماینده فدراسیون در این جلسه حضور داشت را می خوانید! بسیار جالب است نماینده فدراسیون در جلسه باشد ولی نماینده ای از خانواده پورحیدری، نه!!

ما تصمیماتی که در این جلسه گرفتیم را اعلام کردیم اما قرار شد که این تصمیمات به اطلاع خانواده پورحیدری برسد و با آنها نیز هماهنگ شود. درباره اینکه این مراسم در شیرودی برگزار شود یا آزادی، پلیس نقطه نظراتی داشت و بیشتر به آنها توجه کردیم. من به عنوان نماینده فدراسیون و سازمان لیگ آنجا بودم و به نظرم باید مسئولان این امر طوری برنامه ریزی کنند که نظم خوبی به وجود بیاید. این کشمکش ها درست نیست و امیدواریم حل شود. حتی ما اصرار داشتیم که مدیران قدیمی مثل اولیایی و فتح الله زاده هم در این جلسه باشند اما افتخاری اعلام کرد که بعد از جلسه با ما با این دوستان ملاقات خواهد داشت.

 

 

سایت استقلال نیوز و هواداران استقلال خواهان این هستند که مراسم وداع با پدر استقلال طبق خواسته به حق خانواده منصور خان پورحیدری برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها  
sobhan
0 #1 sobhan 1395-08-15 19:40
لایک داری دقیقا حرف منم همینه چرا نباید مشخص بشه کجا قراره بازی برگزار بشه؟
نقل قول کردن
farhad_majidi7
0 #2 farhad_majidi7 1395-08-15 21:18
به نظر من کانال استقلال مقصر اصلی بود هر خبری میشد میزد قطعی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار