علیرضا منصوریان

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی استقلال در بیانیه ای به دفاع از مدیرعامل باشگاه و انتقاد از افرادی که به زعم او کاسه داغ تر از آش شده اند پرداخت و وعده فصلی خوب را به هواداران استقلال داد.

 

و اما بیانیه بامداد سه شنبه شب علیرضا منصوریان..
دوستانم کم و بیش با تفکرات و نگرشم نسبت به استقلال و اینکه باید از منصوریان حمایت کامل شود اطلاع دارند، ولی نمی شود نسبت به بیانیه دیشب او بی تفاوت بود.()

شروع بیانیه با نقلی معروف از سر آلکس فرگوسن! "آنهایی که در شکست ها و روزهای سخت کنار ما نیستند، حق ندارند در شادیها و بردها نیز کنار ما باشند" منصوریان مشخص نکرد این جمله را به چه کسانی نسبت داده! به هواداران یا کسانی که به قول او ستاد بحران تشکیل داده و کاسه داغ تر آش شده اند!
اگر منصوریان آن را به هواداران استقلال نسبت داده باشد بی انصافی است. از نظر من هوادار حتی بعد از فاجعه مقابل العین حق داشت ساختمان باشگاه استقلال را با خاک یکسان کند!

منصوریان در ادامه گفت: به جز بازی با العین در مجموع رضایت هواداران جلب شد!
علیرضا منصوریان با این حرف به نوعی خودش را فریب داده چون هوادار طبق وعده او قبل از شروع فصل قبل منتظر دیدن استقلالی بودند که زیبا بازی می کند و تهاجمی، در صورتیکه استقلال اصلا اینگونه نبود و حتی در بهمن ماه رویایی که دیدارها را یکی پس از دیگری می برد هم زیبا بازی نمی کرد.

در ادامه سرمربی استقلال از باخت مقابل العین به عنوان یکی از حوادث نادر فوتبال یاد کرد و از نایب قهرمانی در لیگ، برد در دربی، برد مقابل السد و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای دفاع از خود استفاده کرد.
شاید برای تیم استقلالی که این فصل در حد همان نفت تهران و حتی بدتر بسته شده بود اظهارات منصوریان درست باشد و نایب قهرمانی با اختلاف فاحش مقابل تیم دوم پایتخت و صعود از پلی آف و مرحله گروهی آسیا قابل قبول، ولی از آقای سرمربی یک سوال دارم..
چرا چیزی از تاکتیک دیدار برگشت مقابل العین که منجر به وقوع این فاجعه شد نمی گویید؟ آیا غیر از این بود که ما با همین تفکر در نیمه دوم دربی ظاهر شدیم و اگر رقیب سنتی زودتر به گل دوم می رسید چه برنامه و پلنی برای آن داشتید؟

 پس از شکست مفتضحانه مقابل العین ایشان نتیجه را به نبود مهره های اصلی نسبت دادند اما چرا یک بار به این فکر نکردند که این مصدومیت ها حاصل کدام راه اشتباه است؟

آیا غیر از این است که در بدترین زمان ممکن با اخراج مربی بدنساز و واگذاری بزرگترین رکن یک تیم ورزشی (بدنسازی) به علی چینی باعث تضعیف قوای جسمی بازیکنان شد؟

آیا تعطیل کردن مکرر تمرینات استقلال که هیچ بار علمی ندارد یکی از دلایل مصدومیت ها نبود؟

در  بیانیه شب گذشته سرمربی استقلال  ایشان دائم از حضوری پر قدرت در فصل جدید حرف می زند و از افتخاری حمایت می کند.
از خط دادن به هوادار می گوید و عده ای که کاسه ی داغ تر از آش شده اند را نکوهش می کند.
ما هواداران استقلال کاری به آنها که ستاد بحران تشکیل داده اند و اینکه خوده بحرانند، نداریم.

علیرضای عزیز هوادار خط بگیر نیست! فصل قبل که هوادار برای آمدن تو بیانیه داد و تجمع کرد هم از جایی خط گرفته بود؟
بعد از قهرمانی تیم دوم پایتخت و بعد از فاجعه العین هواداران ما تنها با قهرمانی در لیگ برتر آرام می شوند. آیا با افتخاری که سراسر تناقض و مدیریت آب دوغ خیاری ست می شود قهرمان شد؟ آقای مدیرعامل صبح مصاحبه می کند که وزارت ورزش مانع از خرید بازیکن جدید برای استقلال می شود! دو ساعت بعد از طریق سایت باشگاه مصاحبه اش را تکذیب می کند!
آیا غیر از این است که این فصل خوده شما سرمربی، مدیر، مسئول مالی، مسئول نقل و انتقالات، مسئول تدارکات و.. بودید؟( در بیانیه تان تلویحا" به این موضوع اشاره کردید)

هوادار می فهمد. هوادار بیشتر از آنچه فکرش را کنید همه این ها را می فهمد. همانطور که از روز اول مقابل هیات مدیره ناکارآمد و دستیاران ناکارآمدترتان موضع گرفتند.
هوادار برای استقلال آرامش می خواهد. آرامشی که با کنار گذاشته شدن مترسک های حراف و عشق مصاحبه هیات مدیره که تنها کاری که بلدند حاشیه سازی برای تیم است، بدست خواهد آمد.

ای کاش در بیانیه ات به این اشاره می کردی که از خر شیطان پایین می آیی؟ رفیق بازی را کنار گذاشته و حاضر به همکاری با کمک مربی خارجی با دانش و تمرین دهنده و بدنساز آشنا به علم روز فوتبال خواهی شد و با تقویت کادر فنی حرف ها وعده های زیبایت را عملی خواهی کرد یا اینکه این وعده وعیدها همچون فصل گذشته فراموش خواهند شد و ما به جای لذت از بازی تیممان باید یک سال دیگر خون به جگر شویم؟ در ضمن این را با اطمینان می گویم با امثال محمد خرمگاه و علی چینی استقلال به جایی نمی رسد!

در پایان ضمن حمایت از علیرضا منصوریان امیدوارم سال 1395 و فصلی که گذشت تجربه و درس خوبی برای او بوده باشد و با تقویت کادر فنی و خرید حساب شده و با تفکر بازیکنانی که در حد و نام استقلال بزرگ اند و می توانند ضعف های تاکتیکی تیم را پوشش دهند، فصلی رویایی برای هواداران رقم بزند.

امیدوارم در فصل پیش رو تنها دغدغه ی سرمربی ما مسائل فنی باشد و او در آرامش کامل به کسب قهرمانی در لیگ و جام حذفی بیاندیشد.

ضمن اینکه بهتر است وزیر ورزش و دوستان(از جناب مازیار ناظمی"گوینده سابق اخبار ورزشی که هوادار سرسخت قرمزهاست" گرفته تا رئیس فدراسیون والیبال) هر چه زودتر به اوضاع استقلال سر و سامان دهند و از تبعیض ها و رنگ بازی های متعصبانه دست بردارند. تیم دوم پایتخت با وجود خریدهای میلیاردی فصل قبل این فصل هم بدون حاشیه در حال تقویت و خریدهای میلیاردیست در حالیکه استقلال هنوز فاقد هیات مدیره قانونی است.

طبق اعلام منصوریان تمرینات پیش فصل از 28 خرداد آغاز خواهد شد و جالب اینجاست دوست عزیزی که انگار هنوز در زمان حضورش در صدا و سیما سیر می کند اعلام کرده تا 30 خرداد تکلیف هیات مدیره استقلال روشن خواهد شد. اگر این خبر که وزارت خانه دستور داده تا مشخص شدن اعضای هیات مدیره، استقلال حق خرید بازیکن را ندارد، صحت داشته باشد؛ امیدواریم این سهل انگاری آقایان منجر به از دست رفتن تمرینات حیاتی پیش فصل و در نهایت کل فصل برایمان نشود.

 

 

 

دیدگاه‌ها  
محسن
-2 #1 محسن 1396-03-16 13:44
چی داره به سر پر افتخارترین تیم ایران میاد خدایا :cry: :cry: :cry:
چرا همشون به جون هم افتادن

وزارتیا باز چه خوابی برامون دیدن :sad: :sad: :sad:
نقل قول کردن
Hamid
-1 #2 Hamid 1396-03-16 13:54
درود به قلم توانای،شما….
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+3 #3 مسعود عشق اس اس 1396-03-16 18:24
بیانیه علی منصور فقط درد دل ما رو بیشتر کرد..معلوم نشد ما هواداران که تا مرز سکته و خودکشی رفتیم کاسه داغ تر از آش هستیم یا ستاد بحران..!..ایشون از جناب پرافتخاری هم جوری تعریف و تمجید فرمودن که انگار تیم کهکشانی بسته شده و قهرمان آسیا شدیم!!شب نامه و مصاحبه های خوشگل کردن که کاری نداره ولی همیشه از حرف تا عمل فاصله ای زیاد داریم..در مورد بازی العین چه میشه گفت؟؟آیا حرفی برای گفتن باقی مونده؟؟جواب خون جگر خوردن هوادار کی میده؟؟علی چینی و ممد خرمگاه الان کجان؟؟!جناب استاد مگویان کجا تشریف دارن؟؟وقتی هم هوادار خون دل خورده و سرافکنده یا پیشکسوتان متعصب و دلسوز انتقادات بجا و مفید میکنن به تریپ قبای آقایون بر میخوره و فوری بیانیه و شب نامه صادر میفرمایند..به هر حال هرچی بوده تمام شده ولی امسال خدا بخیر کند و خداکند آقایون از خر شیطان پایین بیان و استقلال" آبرو و اعتبارش " حفظ شود...
نقل قول کردن
اس اسی
-2 #4 اس اسی 1396-03-16 18:30
گل گفتی. حرف دل منم هست. ای ول ;-) 8)
نقل قول کردن
سهراب
-3 #5 سهراب 1396-03-16 18:57
داش علی توروخدا از این خرمگاه و چینی بکش بیرون چه کاریه آخه داری تو باتلاق فرو میری بازهم دست اونا رو ول نمیکنی
نقل قول کردن
مرتضی
+6 #6 مرتضی 1396-03-18 14:36
افتخاری با منصوریان و هیئت مدیره همشون با هم باید اخراج بشن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار