جابر انصاری مهاجم استقلال

این روزها شایعاتی مبنی بر پیشنهاد یک باشگاه چینی به مهاجم آماده استقلال به گوش می رسد که می تواند برای منصوریان و استقلال اوج گرفته دردسرساز باشد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، در شرایطی که روز گذشته نیم فصل اول برای استقلال تهران به پایان رسید و این تیم با 22 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت، فصل جدیدی برای کادرفنی و مدیریتی این باشگاه آغاز شده که نقل و انتقالات بازیکنان در فاصله تقریبا یک ماهه انجام می شود. 

در حالی که صحبت از جذب بازیکنان جدید برای تقویت استقلالی می شود، یک خبر شوک آور دغدغه های منصوریان را بیشتر از قبل کرده است. جابر انصاری، مهاجم آماده این روزهای استقلال از یک باشگاه چینی پیشنهاد مناسبی را دریافت کرده و ممکن است در نیم فصل از جمع آبی پوشان جدا شود.

از چندی پیش بحث فعالیت باشگاههای چینی در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران مطرح شده بود و محمد انصاری بازیکن پرسپولیس نیز درگیر همین موضوع است. همچنین نزدیک به یک ماه قبل بحث هایی پیرامون جدایی کاوه رضایی و رفتن به لیگ چین بود که رنگ و بوی جدی به خود نگرفت. 

حالا هم جابر انصاری که در بازیهای اخیر استقلال کمک حال منصوریان بوده، با پیشنهاد خوبی روبه رو شده و ممکن است ساز جدایی کوک کند.

جابر انصاری مهاجم استقلال

انصاری: هنوز تصمیمی نگرفتم

جابر انصاری، مهاجم استقلال در این باره گفت: من از گوشه و کنار شنیدم که چنین پیشنهادی به دست من رسیده است. فعلا ذهنم درگیر بازیهای استقلال بوده و فکری روی این موضوع نکردم. باید با دیگران مشورت کنم و سپس تصمیم خود را درباره این موضوع اعلام کنم. 

وی افزود: بهتر است تا زمانی که چیزی رسمی نشده، صحبت دیگری در این باره نکنم.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار