پیاو تشکر باشگاه استقلال از هواداران

باشگاه استقلال در پیامی از حضور پرشور هواداران در ورزشگاه تشکر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل حضور پرشور هواداران استقلال در دیدار شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل الاهلی امارات در ورزشگاه آزادی، این باشگاه اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

استقلال حالا در آستانه صعود از گروه اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اتفاقی خوب و لذتبخش که نشان دهنده ادامه روزهای خوب این باشگاه است. اغراق نیست اگر سه‌شنبه را حماسه آفرینی نام گذاری کنیم، سه شنبه شبی که برگ زرینی در کارنامه باشگاه استقلال است و در تاریخ ماندگار.

استقلال با کسب تساوی مقابل الاهلی، صعود خود را به مرز قطعیت رساند و یک گام دیگر به سمت موفقیت و روزهای درخشان خود برداشت. شاید بارش شدید باران و هوای سرد ورزشگاه، در ابتدا این ذهنیت را ایجاد می‌کرد که هواداران استقلال، تماشای مسابقه در منزل را به حضور در آن هوای سرد و بارانی ترجیح می‌دهند، اما هرچه به زمان بازی نزدیک شدیم، سکوها آبی‌تر شد. باران شدید و باد سرد هم در عشق هواداران به استقلال، ذره‌ای خلل ایجاد نکرد و حماسه 80 هزار نفری را آفرید.

اگر استقلال توانسته به رغم تغییرات بسیار، در لیگ نتایج موفقیت آمیزی کسب کند و در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد برسد، به خاطر چنین هوادارانی است، آنهایی که باد و باران هم از آمدن به ورزشگاه دلسردشان نمی‌کند. مدی عامل، سرمربی، کادر فنی، بازیکنان و اعضای باشگاه استقلال مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از همه هواداران استقلال اعلام می‌کنند، چه آنهایی که با حضور در ورزشگاه حامی تیم محبوب خود بودند و چه آنهایی که از راه دور و یا منزل برای اعتلای نام استقلال، همدل شدند. تردیدی نیست که استقلال بدون هوادار، استقلال نیست و با امید و اعتماد به میلیون‌ها هوادارانش، در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارد و برای کسب موفقیت‌های بیشتر و روزهای بهتر، تلاش می‌کند.
به راستی که دست این هوادار بوسیدنی است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار