تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال باز هم در غیاب حمید بابازاده مربی دروازبان های تیم استقلال برگزار شد .

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 18:30 امروز (شنبه) در کمپ باشگاه با حضور خبرنگاران و رسانه‌ها برگزار شد.

* تمرین با صحبت‌های علیرضا منصوریان برای بازیکنان آغاز شد. پس از آن، بازیکنان در اختیار میک مک‌ درموت مربی بدنساز قرار گرفتند.

یعقوب کریمی در تمرین

* یعقوب کریمی که قراردادش را با استقلال تمدید کرده بود در تمرین حضور داشت. این بازیکن به تمرین اختصاصی پرداخت.

* در حالی که قرار بود حمید بابازاده مربی دروازبان‌های استقلال در تمرین حضور پیدا کند، اما خبری از او نبود. ارشیا فرزند او به عنوان دروازبان سوم در تمرین شرکت کرد.

* امید ابراهیمی و پژمان منتظری غایبان تمرین را تشکیل می‌دادند.

* حدود هزار هوادار از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند. این تعداد بیشتر در خصوص بحث پیوستن رامین رضاییان به استقلال با هم بحث و گفت‌وگو می‌کردند. آنها همچنین پیگیر زمان حضور پژمان منتظری به تمرین بودند.

* تعدادی از هواداران استقلال پرچمی را آورده‌اند که روی آن دو ستاره هک شده و عدد 4 نیز به رویش نقش بسته است.

* بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی از روی نیمکت تمرین امروز استقلال را نظاره کردند.

تمرین استقلال

* با گذشت 30 دقیقه از آغاز تمرین امروز یک رأس گوسفند زیر پای بازیکنان استقلال قربانی شد. تعدادی از مشوقین استقلال شاخه گل‌های آبی‌رنگی را در دست داشتند و آنها را به هواداران هدیه کردند. هنگامی که منصوریان از بازیکنان خواست تا برای قربانی گوسفند به کنار زمین بروند سرمربی استقلال جمله عجیبی را در میان بازیکنان و هواداران به زبان آورد. او گفت «بر بدخواهان استقلال لعنت» در این لحظه بازیکنان با صدای بلند حرف سرمربی استقلال را تأیید کردند و منصوریان در ادامه گفت ان‌شاءالله امسال سال خوبی برای استقلال و بازیکنانش باشد و به حق حضرت زینب (س) نتایج خوبی بگیریم و بازیکنان در سلامت باشند. بازیکنان هم با ذکر یک صلوات بلند به ادامه تمرین پرداختند.

* تمرین امروز مانند روزهای گذشته توسط میک مک درموت در قالب کار بدنی طراحی شد و سپس بازیکنان کار تاکتیکی را انجام دادند. هنگامی که استقلالی‌ها در قالب دو تیم زد و آبی فوتبال بازی می‌کردند منصوریان حرص و جوش زیادی می‌خورد و بازیکنان را به دادن پاس‌های با دقت تحریک می‌کرد. این فوتبال درون‌ تیمی به شکلی ادامه داشت که هرگاه شجاعیان شهباززاده و بیک‌سعید حرکات زیبایی انجام می‌دادند با تشویق تماشاگران روبه‌رو می‌شدند.

* با تصمیم کادر فنی، بازیکنان استقلال روز یکشنبه تمرین نخواهند داشت و استراحت خواهند کرد.

 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار