علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال گفت: با اضافه شدت میک مک درموت، پازل کادرفنی این تیم کامل شده و وظایف او تداخلی با وظایف دیگر دستیارانش ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در حاشیه تمرین شنبه این تیم به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* صحبت اولیه؟

ما با گرفتن منتظری، بخش اعظمی از نگاه تاکتیکیمان در دفاع کامل شد. ما نیاز داشتیم به بازیکنی با عیار بین المللی در خط دفاع. یعنی بازیکنی که میادین زیادی را پشت سر گذاشته است. او می تواند به ما کمک کند. ما با هم صحبت هایمان را کرده بودیم. حق تصمیم با خودش بود ولی در شبی که فکر نمی کردم که برگردد، اینبار خود آقای افتخاری و توفیقی او را شکار کردند. از آنها تشکر می کنم. آخرین بار دو هفته پیش باهم حرف زدیم و قرار شد با حوصله فکر کند و تصمیم بگیرد. حضور منتظری پازل دفاعی ما را کامل کرد. منتظر روشن شدن تکلیف رابسون هستیم و فکر می کنم یکی دو روز آینده وضعیت او هم مشخص شود. ما با حوصله یارگیری کردیم. بزرگترین قوت قلب ما بعد از خدا همین هوادارانی است که سر تمرین با زبان روزه حاضر می شود نه آن هواداری که نه تمرین می آید و نه در استادیوم با ماست. برخی از آنها در فضای مجازی، فضای نا آرامی را برای ما ایجاد می کند. یک چیز عجیبی است که می بینید یک صبح از خوشحالی شما را به هوا پرتاب می کنند و یک صبح از شدت ناراحتی به زمین شما را می کوبند. ما به نگاه هوادار واقعیمان احترام می گذاریم. در کل با حوصله خرید کردیم. بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده ایم و شجاعیان هم قرار است پشت مهاجمان بازی کنند. ما با تیم جوانمان توانستیم سال گذشته خوب باشیم و امسال از آنها مواظبت خواهیم کرد. شاکله تیممان را حفظ کرده ایم و امیدوارم که سال خوبی را شروع کنیم. ما نباید مثل پارسال در آزمون و خطا باشیم. با تمام قوا جلو می رویم و با اضافه شدت میک درموت، پازل کادرفنیمان هم کامل شد.

* خریدهای استقلال؟

ما سال گذشته در 11 بازی حریفان را به خوبی پرس کردیم. با خریدهایی که انجام داده ایم به دو مورد دقت شده است. یکی پا به توپ خوب و دیگری سرعت بالا. ما امسال به دنبال پرس بالا و بازی مالکانه هستیم. پارسال مدل بازی ما کمی متفاوت بود. ما شش هفت بازی را با سه گل بردیم و امسال هم توپ و هم شکست حریف مد نظر ماست. باید این رعب و وحشت برای حریفان ما باشد که به فکر امتیاز گرفتن از ما در آزادی نباشند.

* کاپیتانی استقلال؟

ما به فضای مجازی توجه نمی‌کنیم. پارسال هم این داستان‌ها را درست می‌کردند که مهدی رحمتی و خسرو حیدری و امید ابراهیمی دوست نیستند. برای امید و خسرو نمی‌توانستند این مسائل را درست کنند، چون باجناق هستند. به دوستانم گفتم اگر منتظری را جذب کنیم، رقیبان سنتی چیزی به ما نمی‌گویند، بلکه خودی‌ها حساس می‌شوند و حرف‌هایی می‌زنند. ما یک هدف را دنبال می‌کنیم که لبخند روی لب هوادار بنشانیم. این موضوع (کاپیتانی) برای ما دغدغه‌ نیست. منش بازیکنان ما آن قدر بالاست که از دیدن آنها لذت می‌برم. امسال با حضور منتظری و دیگر بازیکنان بزرگ، پرستیژ تیم بالا می‌رود.

* کادرفنی استقلال؟

ما سه سالی دنبال میک مک درموت بودیم. او گفته بود به نفت‌ تهران نمی‌آید، اما به من قول داد که اگر به استقلال بروم، اینجا بیاید. ما به او گفتیم در فضای مربیگری کمک‌‌مان کند. از پارسال هم دنبال اضافه کردن او بودیم و امسال به ما اضافه شد. وقتی از فضای بدنسازی رد شویم، او هم دستیار و هم مربی بدنساز خواهد بود. محمد خرمگاه و علی چینی و مصطفوی هم خواهند بود. گروه خوب و مستحکمی داریم که فکر کنم امسال سال بازدهی این گروه خواهد بود.

* هدف استقلال و دربی؟

تلاش ما بر این است که از هفته اول در کورس بمانیم و دربی را هم باید ببینیم چه پیش می آید. در کل به دنبال بهترین نتیجه ها هستیم.

* هیات مدیره استقلال؟

اطلاعی ندارم از این مسئله. هرکس که انتخاب می شود باید به تیم کمک کند و منابع مالی را برای تیم ایجاد کند.

 

سایت رسمی باشگاه استقلال

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
استقلال سرور لنگ
-1 #1 استقلال سرور لنگ 1396-04-03 22:44
جباری و رامین و ماشاریپوف رو هم بگیر‌..
جابر و خسرو و مگولی رو بذار بیرون 8) :P
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار