img07065178

بازیکن پیش استقلال گفت: مصدومیت من به صورت کامل تا دو هفته دیگر رفع می شود و میتوانم به فوتبال خودم ادامه بدهم.

 

به گزارش استقلال نیوز، جباری در گفت‌وگویی که با روزنامه الوطن داشت درباره موضوعات زیادی سخن به میان آورد.

* آقای جباری در ابتدا درباره آسیب دیدگی‌تان بگوید، وضعیت‌تان چگونه است؟

خوشبختانه روز به روز در حال‌ بهتر شدن هستم. در آخرین معاینه‌ای که دکترم انجام داد تاکید کرد که جایی برای نگرانی وجود ندارد. او به من گفت‌ که به زودی به میادین برخواهم گشت و می توانم تمریناتم را شروع کنم. بعد از سفر کوتاهی که به تهران داشتم دویدن را شروع کرده‌ام و به زودی در تمرین گروهی شرکت می‌کنم.

* چه زمانی آماده بازی کردن می‌شوید؟

احساس می‌کنم که بعد از هفته هجدهم آماده بازی کردن می‌شوم. در شرایط کنونی به توصیه پزشکان گوش می‌دهم تا هر چه سریع تر به شرایط بازی برسم.

* آیا باشگاه زمان بازگشت شما به میادین را می داند؟

بدون شک هم باشگاه و هم سرمربی تیم می دانند که چه زمانی می‌توانم دوباره بازی کنم. با سرمربی تیم صحبت کرده‌ام و به او اطمینان دادم که وضعیتم بهتر شده است و به دیدار برابر الخور خواهم رسید.

* آیا رئیس باشگاه هم زمان بازگشت شما را می داند؟

بدون شک او هم به خوبی می‌داند. رئیس باشگاه همواره جویای حال من بوده است. او با مدیر برنامه‌هایم هم جلسه داشته است و به او گفته شد که آسیب دیدگی‌ام جدی نیست.

* آیا می‌دانید که باشگاه با یک بازیکن جدید به جای شما قرارداد امضا کرد؟

بله. می‌دانم و او را در تمرین الأهلی دیدم ولی باید بگویم که مدیر برنامه‌هایم به من گفت‌ که اگر به شرایط بازی برسم باشگاه نام من را به جای یک بازیکن دیگر در فهرست قرار خواهد داد.

* یعنی چگونه چنین چیزی ممکن است؛ باشگاه چهار بازیکن خارجی جذب کرده و سهمیه تمام شده است؟

دقیقا نمی دانم که قرار است اسم من به جای چه بازیکنی ثبت شود. من چنین چیزی را از مدیر برنامه هایم شنیدم و بیشتر از این چیزی نمی‌دانم. رئیس باشگاه به من گفت‌ که الأهلی به بازیکنی مانند من نیاز دارد. باید بگویم که من چند روز دیگر آماده بازی می‌شوم. دیگر همه چیز بستگی به باشگاه دارد.

* اگر باشگاه بگوید که دیگر به جباری نیاز ندارد، چه تصمیمی خواهید گرفت؟

باشگاه این آزادی را دارد که هر تصمیمی را که به سودش است بگیرد. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای آماده‌ام تا بعد از دو هفته دیگر برای الأهلی به میدان بروم. تا لحظه پایانی منتظر می‌مانم و بعد از آن احتمال هر تصمیمی وجود دارد. تا الان چیزی درباره آینده‌ام نمی دانم. باید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم.

* چرا هنوز باشگاه با شما درباره تصمیم نهایی اش صحبت نکرده است؟

نمی دانم. بهتر است این سوال را از باشگاه بپرسید. من با الأهلی قرارداد دارم و به آن هم پایبند هستم. هر تصمیمی که گرفته شود به آن احترام خواهم گذاشت، چرا که من بازیکن حرفه‌ای هستم و شرایط باشگاه را به خوبی درک می کنم.

* آیا در این مدت پیشنهادی هم داشته‌اید؟

من هیچ پیشنهادی نداشته‌ام  و اصلا به این موضوع فکر نکرده‌ام، چرا که به جدایی از الأهلی فکر نکرده‌ام، گذشته از این از مدیر برنامه هایم نخواسته‌ام تا به دنبال تیم دیگری باشد، چرا که با الأهلی قرارداد دارم و نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا به ترکیب این تیم بر گردم.

* آیا از عملکرد خود در فصل جاری راضی هستید؟

در فصل جاری تنها در چهار یا پنج بازی به میدان رفته ام. متاسفانه آسیب دیدگی اجازه نداد تا زیاد برای الأهلی به میدان بروم. در بعضی از بازی‌ها به عنوان بازیکن اصلی به میدان نرفتم و این روی من تاثیر گذاشت. دوست داشتم که در فصل جاری هم عملکرد خوبی با الأهلی داشته باشم اما آسیب دیدگی اجازه نداد. به هر حال آسیب دیدگی هم قضا و قدر اللهی است.

* در پایان چه صحبتی دارید؟

امیدوارم که تا پایان فصل جاری با الأهلی بازی کنم. هنوز باشگاه این فرصت را دارد که درباره آینده من تصمیم گیرد. باشگاه هر تصمیمی که بگیرد به آن احترام می گذارم. امیدوارم که نتایج الأهلی بهتر شود و سناریوی فصل قبل برای ما تکرار شود و دوباره بعد از شروعی بد پایان خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها  
JAVAD
-1 #1 JAVAD 1395-10-30 00:44
زیدان برگرد :cry:
نقل قول کردن
shayan
-1 #2 shayan 1395-10-30 12:47
جباری که اینجا بهش میگفتن بالای چشمت ابروعه قهر میکرد و با یک بیانیه که معلوم نبود کی نوشته و چکارس طرف رفت از تیم حالا اسمشو خارج کردن از لیست بازیکن هم به جاش گرفتن سهمیه خارجی هاشون هم پر شده بازم میگه بازیکن الاهلی ام و بهم نیاز دارن،اگه ما اینکارو میکردیم 15بار رفته بود
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار