وزیر لنگی

سازمان مافیایی لیگ در اقدامی ننگین و ذلالت‌بار تن به خواسته تیم حکومتی پیروزی داد و دیدار این تیم مقابل نساجی را لغو کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته در مطلبی(از اینجا بخوانید) اعلام کردیم که مسعود سلطانی فر وزیر نالایق ورزش و جوانان که در دوره مدیریت خود جز سیاه روزی چیزی برای ورزش کشور به ارمغان نیاورده در اواخر عمر پر فساد مدیریتی خود با دخالت در برنامه مسابقات لیگ برتر سعی به تقویت تیم سوگولی و مورد حمایت دولت داشته و این خواسته ناحق متاسفانه امروز با بریده شدن سر تیم مظلوم نساجی مازندران مجددا آشکار شد!

تیم نساجی مازندران در حالی که باید این هفته میزبان بچه لوس های تیم دوم پایتخت می‌بود از آنجایی که تیم حکومتی پیروزی از ترس سفر به قائمشهر خواستار تعویق این بازی شده بود به ناچار نتوانست از حق میزبانی خود استفاده کنند و مجبور به پذیرش دستور سراسر فساد فدراسیون فوتبال شد.

یک جلسه در وزارت ورزش تشکیل و پس از آن انواع حق خوری ها و تبعیض ها آغاز شد و این همان فسادی است که سالها اهالی فوتبال از آن دم می زنند.

اگر قرار در این فضای مسموم یک باشگاه با حمایت بی شائبه دولت تبخیر امید به عقده 50 ساله خود پایان بدهد چرا تیم های دیگر را قربانی می کنید؟

آقایان که برای نابودی تیم های دیگر به خوبی راه دور زدن قانون را آموخته اند بهتر نیست تیم بی ریشه و بی افتخار دوم پایتخت را هر ساله قهرمان اعلام کرده و تمام تلاش خود را برای قهرمانی این تیم در آسیا کرده و تیم های دیگر را الاف سیرک مضحک خود نکنند؟

در حالی که مردم عزیز کشورمان در بدترین شرایط تاریخی خود از نظر اقتصادی قرار گرفته اند تمام هم و غم دولت خریدن ناز تیم لوس پایتخت است.

گویا قرار است با یک قهرمانی پوشالی و سراسر از فساد مدتی مردم را سرگرم کنند و غم مشکلات معیشتی و سوء مدیریت آقایان با این حربه پنهان شود، اما مطمئنا بار کج به منزل نمی رسد!

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ فشار وزارت ورزش برای تغییر میزبانی نساجی؛ به سیرک فوتبال ایران خوش آمدید

اختصاصی استقلال‌نیوز/ ننگ بر وزارت ورزش و دست‌نشانده‌های وزیر؛ استقلال در چمن مصنوعی تمرین می‌کند!

اختصاصی استقلال‌نیوز/ وزارت ورزش خانه امن تیم حکومتی؛ مردم در بدبختی می‌لولند پیروزیچی‌ها قرارداد دلاری می‌بندند!

دیدگاه‌ها  
مجید
0 #1 مجید 1399-09-15 19:50
عکس سلطانی فر نجس رو از اینجا بردارید . حیف نیست صفحه مربوط به تاج کبیر رو با عکس این نکبتها به کثافت می کشید ؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار