سید حسین حسینی

دروازبان جوان استقلال بعد از پیروزی این تیم مقابل پیکان در اقدامی عجیب و با انتشار پستی در فضای مجازی با آبی پوشان خداحافظی کرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، واکنش احساسی و دور از منطق سید حسین حسینی بعد از دریافت 2 گل در دیدار مقابل پیکان که با پیروزی استقلال و خوشحالی زاید الوصف هواداران این تیم همراه بود، کام آبی پوشان را تلخ کرد. حسینی دروازبان بسیار خوب و خوش استیلی است و قابلیت این را دارد که شماره یک تیم ملی هم شود ولی این اقدام نسنجیده او در انتشار پستی احساسی در فضای مجازی خیلی ها را در مورد آینده او دچار تردید کرد.

استقلال نیوز همواره سعی کرده از پرداختن به حواشی پیرامون تیم و بازیکنان پرهیز کند و با انتقاد بجا از مدیریت، صدای هواداران باشد و تنها و تنها حمایت از تاج کبیر را در دستور کار داشته باشد. اما در مورد مساله پیش آمده برای حسینی نمی توان سکوت کرد و چیزی نگفت!

حسینی باید قوی تر از این حرف ها باشد. انتقاد همیشه هست و تا ابد هم خواهد بود. هیچ دروازبانی بی نقص نیست و امکان ندارد گلری را پیدا کنید که اشتباه نداشته باشد. حتی جیان لوئیجی بوفون افسانه ای!

دروازبانی که یک فصل و نیم زیر سایه رحمتی بود و هر چه تلاش می کرد به چشم کادر فنی وقت نمی آمد، آنقدر با روحیه و قوی بود که جنگید و جنگید، انتخاب شماره یک شفر شد، به تیم ملی رسید و عقاب استقلال لقب گرفت؛ چطور می شود  که به یک باره اینگونه از ادامه مسیر جا می زند؟!

چرا حسینی مشاوری خوب ندارد و چرا کسی را ندارد که در لحظات بحرانی آرامش بخش او باشد؟

دیروز اکثر هواداران سرمست از بازی زیبای استقلال و پیروزی حماسی این تیم بودند. مطمئنم کمتر هواداری بعد از بازی به اشتباه سهرابیان، منتظری و حتی حسینی روی 2 گل دریافتی حتی فکر هم کرده باشد. هوادار استقلال احساسی هست ولی فراموش کار نیست. اگر انتقاد نبود، حسینی هم الان عقاب جوان استقلال نبود!

البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که هفته گذشته هم، چنین اتفاقی برای روزبه چشمی افتاد. این موضوعات را نباید ساده گرفت. این اتفاقات مثل آتش زیر خاکسترند برای استقلال. مدیریت باشگاه نباید خود را به خواب خرگوشی بزند و پشت عملکرد فوق العاده شیر ژرمن و شاگردانش پنهان شود.

مدیریتی که نتواند چنین مسائلی را مدیریت کند، همان بهتر که نباشد!

 

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه پست اینستاگرامی حسینی، واکنش اشکان نامداری و نظر 2 تن از ورزشی نویسان استقلالی را در این مورد می خوانید:

سید حسین حسینی

* پست اینستاگرامی سید حسین حسینی:

روح و روان من داغون شده توي اين ١ سال همش با فشار و استرس درون دروازه مي ايستم كاري با من كردن كه هر بازي استرس گل خوردن دارم يه ١٪؜ آرامش ندارم... خيلي از رسانه ها بخاطر نزديكي جام جهاني و اينكه من و از تيم ملي دور كنن دست به هر كاري ميزنن...(نگذاريد اسمتون رو فاش كنم) من يه جوونم كه عاشق استقلالم مگه هيچوقت نبايد گل بخورم؟؟؟؟؟؟؟ مگه دروازبان هاي ديگه ليگ گل نمي خورن ركورد و كلين شيت برا خودتون. تو اين مدت عصباني و افسرده شدم. ديگه نميتونم هم با هواداراي رقيب بجنگم هم بعضي از هواداراي خودي. آنقدرم سياست ندارم كه بخوام با ريا و دورويي كار خودمو پيش ببرم...
اقاي شفر دست شما رو مي بوسم كه از روز اول حامي من بودي
خدافظ...

* صحبت های اشکان نامداری در مورد پست اینستاگرامی حسینی:

برخی از دروازه‌بان‌ها در مقطعی تصمیماتی می‌گیرند که به‌خاطر ناراحتی‌شان از گل خوردن است. حسینی چطور می‌تواند خداحافظی کند، وقتی 4، 5 بازی دیگر در پیش داریم؟ حسینی از گل خوردن ناراحت می‌شود و به او گفته‌ایم که همه دروازه‌بان‌ها گل می‌خورند.

حسینی تصمیم مقطعی گرفته و همان‌طور که گفتم، به‌خاطر گل‌هایی که امروز خورد، ناراحت بود. در رختکن به او گفتم "فدای سرت و دیگر به این موضوع فکر نکن". خوب است که توقع انسان از خود بالا باشد، اما آن‌قدر هم خوب نیست که با یک اتفاق این‌گونه ناراحت شود. دروازه‌بان‌های تیم ملی هم گل می‌خورند. حسینی کمی حساس شده و چون دوران گل‌ نخوردن را گذرانده فکر می‌کند با گل خوردن به عقب بازگشته است. در رختکن به او گفتم "دیگر به امروز فکر نکن و اگر توانستی حتی بیرون برو و کمی در هوای آزاد دور بزن"، اما به‌یک‌باره دیدم که چنین پستی گذاشته و تعجب کردم.

هیچ فشار روانی روی حسینی نیست، خاصیت شفر این است که به بازیکن فشار نمی‌آورد و اگر هم ببیند بازیکنی تحت فشار است با مدیریت او را از فشار خارج می‌کند. رابطه دروازه‌بان‌های استقلال با هم خوب است و همان‌طور که گفتم حسینی بابت هر گلی که می‌خورد خیلی زود ناراحت می‌شود.

* مطلب محمد نوریفر در کانال تلگرامی اش:

دو قطبی «حسینی-رحمتی» و تعصب هوادارانشان باعث شده که انتقادهای منطقی شنیده یا نوشته نشود. مطلبی که حسینی روی اینستاگرام خود منتشر کرده، اتفاق خوبی نیست. سید جوان استقلال با این روحیه و ظرفیتی که از خود نشان می‌دهد، جای نگرانی دارد. کاش حسینی بداند که رحمتی در سالهای اول حضور در استقلال رقیبی به نام وحید طالب‌‌لو داشت. وحید هم برومند را کنار خود می‌دید و این ماجراها همیشه وجود داشته اما هیچکدام از آنها مثل حسینی، به این زودی نگفتند: «خداحافظ»

به حسینی باید گفت که گل بد خوردی برادر و این کاملا طبیعی است که از تو انتقاد شود. او نوشته: «در یک سال گذشته با فشار و استرس درون دروازه می‌ایستم.» ۱۰ سال دیگر هم که در استقلال باشی، این فضا وجود خواهد داشت و فقط باید روحیه خودت را قوی‌تر کنی. مگر رحمتی، مقابل پدیده، پرسپولیس یا مقابل الهلال با غیب سه هافبک دفاعی کلیدی تیم استرس نداشت؟ اگر گل بد می‌خورد، تکلیفش چه بود؟

در تیم رقیب هم امروز بیرانوند روی گلهای ذوب آهن مقصر بود و مردم و رسانه‌ها حق دارند در آستانه جام جهانی نگران وضعیت دروازه تیم ملی ایران باشند.

* مطلب رضا فراهانی در مورد پست اینستاگرامی حسینی:

اولا بهتر است یک بار مسئولیت پذیری را مشق کنی، مثلا به ازای تمام حمایت هایی که از هواداران دریافت کردی یک بار هم به خاطر اشتباهت عذرخواهی کنی، هوادارانی که در سرما و گرما از تو حمایت کرده اند و با تشویق هایشان از تو ملی پوشی جسور ساخته اند حتما به اندازه ی بخشیدن دروازبان جوان و دوست داشتنی شان بزرگوار هستند.

دروازه محل خوبی برای ماجراجویی نیست و کی روش هم احتمالا قفس توری تیمش را به کسی نخواهد داد که توانایی کنترل احساساتش را ندارد، او قطعا نمی تواند به دروازبانی که تحت فشار چند ده هوادار می زند زیر میز و خداحافظی می کند اعتماد کند! برای حضور در جام جهانی به اندازه کافی توانایی فنی داری اما از نظر رفتار حرفه ای نه! لااقل من در این مورد تردید دارم!
بلند شو سید! گل خوردن فاجعه نیست، ناامید شدن فاجعه است. بزرگترین دروازبان های جهان هم تجربه ی خوردن گل های بد را داشته اند، اگر قرار به جا زدن بود دنیای فوتبال نه بوفونی داشت، نه الیور کان و نه حتی ایکر کاسیاس!

خداحافظی با هواداران استقلال یعنی دور زدن و برگشتن از مسیر خوشبختی! می دانی راه استقلال بدون تو و هر بازیکن دیگری ادامه خواهد یافت، اما آینده فوتبالی تو! نمی دانم.
بعید می دان هیچ هواداری پای گلری جوان و مستعد اما ناامید و متزلزل بایستد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار