مهدی قائدی

دشمنان استقلال که بارها نشان داده اند از هر راهی برای ضربه زدن به این تیم استفاده خواهند کرد این بار سراغ ستاره آینده دار استقلال رفتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی قائدی ستاره جوان استقلال که در دوراهی استقلال و تیم سوگولی دولت، پوشیدن پیراهن پر افتخار استقلال بزرگ را به تیم بی افتخار ترجیح داد، هیچگاه فکر نمی کرد این روزهای سیاه نصیبش شود.
همان روزها و پس از این انتخاب، با توجه به استعداد ناب او، عده ای دوست نما با نزدیک شدن به مهدیِ کم سن و سال تلاش کردند تا او را از هدف اصلی خود دور کنند و به بیراهه ببرند.
تفریحات اشتباه و دوستان ناباب همان چیزی بود که می توانست ستاره جوان استقلال را وارد حاشیه کند!
در آن دوران هواداران استقلال بارها با مراجعه به صفحه مجازی این بازیکن به او هشدار دادند تا در زندگی حرفه ای خود دقت بیشتری داشته باشد. پیشکسوتان و بزرگان استقلال از تجربه تلخ مجاهد خذیراوی برایش گفتند، اما از آنجایی که این بازیکن از یک شهر کوچک به پایتخت کشور و فضای حرفه ای انتقال پیدا کرده بود خیلی زود غرق در شرایط موجود شد و عدم قدرت تحلیل و شرایط خاص این برهه سنی باعث شد در اتفاقی ناگوار و در پی یک سانحه رانندگی مدتی خانه نشین شود.

این تصادف و این سانحه ناگوار بهترین خوراک برای مافیای رسانه ای بود تا برای نابودی مهدی قائدی، این استعداد ناب استقلالی دست به کار شوند تا برای همیشه از زمین فوتبال دور کنند.

در سانحه تصادفی که برای قائدی رخ داد متاسفانه یکی از دوستان و نزدیکان او جان خود را از دست داد تا خوراک رسانه ها آماده شود. یک روز از حالت غیر عادی مهدی و دوستانش گفتند و یک روز از راننده بودن این بازیکن تا به هر شکلی او را به حاشیه بکشند.

در این که مهدی قائدی در این اتفاق ناگوار بی تقصیر نیست، شکی نداریم اما اینکه این روزها به جرم استقلالی بودن او، با روحیه و زندگی اش بازی شود نشان از حقیر بودن دشمنان استقلال است و بس!
مهدی قائدی پس از گلزنی در بازی دوستانه امید ایران و سوریه ناگهان تیتر روزنامه ها و رسانه ها شد تا مشخص شود مجددا زندگی حرفه ای او در خطر است.

برای همه ما خواست خانواده مرحوم شاکر قابل احترام است و به حق، اما وقتی افرادی همچون علی"ع" و پژمان"ر" به سراغ خانواده شاکر می روند، مصاحبه می گیرند و مطلب چاپ می کنند، دیگر بحث احقاق حق در میان نخواهند بود بلکه حرف از دشمنی و کینه ای رنگی به میان می آید.

این دلالان رسانه ای آنقدر حقیر و کوچکند که به آینده یک بازیکن جوان هم رحم نمی کند.
باشد که مهدی قائدی با گرفتن درس و عبرت از اتفاقات گذشته آنقدر در زمین فوتبال بدرخشد تا خار چشم دشمنان قسم خورده استقلال شود.

اَللّهُمَّ اَنْتَ ثِقَتى فى كُلِّ كُرْبَة، وَ اَنْتَ رَجآئى فى كُلِّ شِدَّة، وَ اَنْتَ لى فى

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار