بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بچه‌ها در اردوی ترکیه واقعاً با جان و دل تمرین کردند و توجهی به سردی هوا یا بارش باران نداشتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت  و عضو کادر فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم با مثبت ارزیابی کردن وضعیت تیم استقلال گفت:

* در اردوی ترکیه توجهی به سردی هوا و باران نداشتیم

با اینکه تعطیلی تیم ما کمی زیاد بود، ولی در ابتدا اردوی بسیار خوبی را در کشور ترکیه برکزار کردیم. بچه‌ها در این اردو واقعاً با جان و دل تمرین کردند و توجهی به سردی هوا یا بارش باران نداشتند. ما اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و بعد از بازگشت به تهران هم در دو نوبت صبح و عصر تمرین کردیم. بازیکنان از لحاظ روحی و قوای جسمانی شرایط خوبی دارند و چند بازیکن هم سرماخورده بودند که خوشبختانه این مشکل هم برطرف شد.

* ایسما مهاجم با کیفیتی و باهوشی است

اسماعیل گونکالوس چند روزی است که با تیم ما تمرین می‌کند و بعد از دیدن شرایط این بازیکن، باید بگویم که بازیکن باکیفیتی است. من در پست مهاجم نوک بازی کردم و می‌دانم که یک بازیکن در این پست باید چه خصوصیاتی داشته باشد. اسماعیل بازیکنی باهوش و باکیفیت است و یک تمام‌کننده خوب هم محسوب می‌شود. این بازیکن می‌تواند در خط حمله تأثیرگذار باشد و به استقلال کمک کند.

* الان نمی توانم در مورد کیفیت فنی آیاندا پاتوسی چیزی بگویم

اگر بازیکنی به تیم اضافه شود طبیعتاً با نظر سرمربی تیم بوده است. من از حالا نمی‌توانم در مورد کیفیت فنی آیاندا پاتوسی صحبت کنم. بعد از اینکه پاتوسی در تمرینات شرکت کرد راحت‌تر می‌توان در مورد شرایط او صحبت کرد.

* استقلال یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد شد

ما تیم خوبی داریم و در نیم‌فصل دوم هم اتفاقات مختلفی رخ خواهد داد. از حالا چیزی قابل پیش‌بینی نیست و هیچ تیمی هم نمی‌تواند ادعا کند که تنها مدعی قهرمانی است. ما تلاش می‌کنیم تا خیلی زود به رده‌های بالای برسیم. استقلال قطعاً یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد شد.

* مربی بعدی تیم ملی باید خارجی باشد

انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی چالش‌های خاص خودش را دارد. وقتی ما در ایران یکدیگر را قبول نداریم طبیعی است که مشکلاتی ایجاد شود. اگر مربی ایرانی انتخاب شود با یک باخت مشکلات فراوانی درست می‌شود. برای انتخاب مربی باید یک کارشناسی دقیق صورت بگیرد تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشیم. اعتقاد من این است که مربی بعدی تیمی ملی هم باید خارجی باشد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

بیژن طاهری: اردوی ترکیه برای استقلال مفید بود؛ مصدومیت ها، طبیعت فوتبال است

بیژن طاهری: تابع تصمیم وینفرید شفر هستیم؛ هواداران باید به استقلال اعتماد داشته باشند

بیژن طاهری: حرف‌های کی روش بخاطر ترس نیست؛ تلخ ترین خاطره من مربوط به جام ملت ها آسیاست

بیژن طاهری: باید برای لیگ قهرمانان تقویت شویم؛ نیم فصل دوم قطعا بهتر نتیجه می گیریم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار