سهراب بختیاری زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قویاً می‌گویم لیگ برای استقلال تمام نشده و هیچ استقلالی نباید از قهرمانی در لیگ نا امید باشد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، سهراب بختیاری‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص برتری استقلال برابر الهلال و دیدار این تیم با سپاهان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برد مقابل الهلال حاشیه ها رو جمع کرد

پیروزی استقلال مقابل الهلال از چند جهت برای این تیم خوب بود. اول اینکه تیم را همدل‌تر از گذشته کرد و رفاقت را بار دیگر در این تیم ترویج کرد. دوم اینکه روحیه را به این تیم برگرداند و از همه مهمتر اینکه تاحدودی حاشیه‌های این تیم که بعد از دربی پیش آمده بود را جمع کرد.

فرضیه بردن سپاهان غلط است

البته احتمال اینکه این پیروزی تبعات منفی هم برای این تیم داشته باشد وجود دارد. چون ممکن است این شائبه پیش بیاید تیمی که الهلال را برده حتماً می‌تواند و باید سپاهان را هم ببرد. این فرضیه غلط است و می‌تواند در این بازی به استقلال صدمه بزند. تلاش سپاهانی‌ها در این بازی مضاعف می‌شود چون جدا از «کری» های دو تیم در تاریخ و اضافه شدن این کری‌ها به دلیل حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت سپاهان، پای قهرمانی هم در میان است و شکست در این دیدار برای تیم مغلوب گران تمام خواهد شد.

* لیگ برای استقلال تمام نشده است

متاسفانه بعد از بازی با سایپا خیلی‌ها سعی داشتند این تفکر را جا بیندازند که لیگ برای استقلال تمام شده و آنها باید از قهرمانی دست بشویند. خیلی از آدم‌های ساده هم این تفکر غلط را باور کردند. همانطور که هیچ بازی فوتبالی تا به صدا در آمدن سوت پایان تمام نمی‌شود و احتمال تغییر نتیجه در آن هست، هر لیگی تا آخرین دقایق آخرین هفته‌اش تمام نمی شود. کم نیست تیم هایی که سرنوشت آنها در آخرین ثانیه های آخرین هفته لیگ تعیین شده باشد. من قویاً می‌گویم لیگ برای استقلال تمام نشده و هیچ استقلالی نباید از قهرمانی در لیگ نا امید باشد. با احترام به تیم بزرگ و ریشه دار سپاهان و تک تک هواداران، بازیکنان و دیگر ارکانش، برای استقلال در این بازی آرزوی پیروزی و موفقیت می‌کنم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار