چند خبر کوتاه

دروازه بان گل گهر با اخذ رضایت نامه از تیم سیرجانی رسما به باشگاه استقلال پیوست. 

 

به گزارش استقلال نیوز،  استقلال تهران که پس از جدایی سید مهدی رحمتی همچنان به دنبال جانشن مناسب بود مذاکرات خود را با گزینه جوان تیم گل گهر سیرجان انجام داد و امروز با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی این بازیکن رسما به استقلال پیوست.

حسین پور حمیدی

* حسین پورحمیدی به استقلال پیوست

حسین پورحمیدی که به تازگی با جدایی از استقلال خوزستان به گل گهر سیرجان اضافه شده بود بعد از پیشنهاد از باشگاه استقلال و توافق  با این باشگاه از گل گهر سیرجان رضایت نامه خود را برای حضور در استقلال دریافت کرد.

دروازه بان سابق استقلال خوزستان صبح امروز برای انجام تست پزشکی راهی ایفمارک شد.

او با دریافت تاییدیه سلامت پزشکی اش با حضور در باشگاه استقلال رسما قرارداد خود را به امضا رساند تا بالاخره جانشین رحمتی در این تیم مشخص شود.

* وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد !

* محمد دانشگر

محمد دانشگر مدافع تیم استقلال در تمرین روز گذشته این تیم از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به تمرین ادامه نداد اما مصدومیت وی جدی نیست. دانشگر قرار است امروز در تمرین ‌آبی‌پوشان نرم دوی کند و در صورتی که در یکی دو روز آتی مشکلی نداشت به تمرینات گروهی اضافه شود.

* شیخ دیاباته

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم استقلال که پس از چندین بازی درخشان در ترکیب استقلال در بازی های پیش از فصل با مصدومیت روبرو شده بود فعلا زیر نظر کادر پزشکی تمرین خواهد کرد تا روند درمان وی کامل شود.

* استراماچونی در استقلال ماندگار شد

جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت که چند روز پیش از اختلاف آندره‌آ استراماچونی و مسئولان باشگاه استقلال پرده برداشته بود امروز در توئیتی جدید به این موضوع پرداخت. این خبرنگار در صفحه توئیتر خود نوشت:

صحبت از جدایی استراماچونی از استقلال آنقدر جدی بود که در کمترین زمان ممکن هواداران استقلال به این موضوع در مقابل باشگاه اعتراض کردند. حتی کار به اینجا کشید که فتحی به رسانه های ایرانی گفت که او مربی ما می‌ماند. البته این اتفاقات منجر به صحبت‌هایی بین طرفین شد و آنها شفاف در مورد مسائل مختلف صحبت کردند. سرمربی سابق اینتر میلان به شدت از بدقولی‌ها ناراحت است و در روزهای اول وعده‌هایی به او داده شد که انتظار داشت این وعده‌ها عملی شود. با همه این شرایط و با قول‌هایی که مدیریت باشگاه استقلال داده خیلی از مسائل شفاف نیست.با وجود اتفاقاتی که رخ داده استراماچونی در استقلال ماندگار شده البته این تصمیم تا زمانی است که مدیران استقلال روی وعده‌های خود ماندگار باشند.

 

 اخبار باشگاه استقلال

   


 مطالب مرتبط:

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل باشگاه/ شعار علیه فتحی و شکوری؛ حمایت از استراماچونی

ادعای خبرنگار ایتالیایی/ استراماچونی آماده جدایی از استقلال است!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار