کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: پاتوسی به دلیل پیشنهاد مالی بهتر به تیم فولاد رفت و ما به دنبال جانشین این بازیکن هستیم و به زودی به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد!

   

به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم در مورد بحث ناراحتی فرهاد مجیدی و همچنین وضعیت تیم استقلال در نقل انتقالات نیم فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* مجیدی به کارش در استقلال ادامه می دهد

در مورد شایعه قهر مجیدی باید بگویم که معمولا در حوالی تیم های بزرگ این اتفاقات و شایعات در فضای مجازی رخ می‌دهد، امروز هم تمرین استقلال با حضور مجیدی و بقیه برگزار شد. باشگاه استقلال بزرگ است و مشکلات زیادی هم دارد. از بحران بزرگی مانند از دست دادن استراماچونی در آمده و این شایعات هست اما مجیدی در استقلال به کارش ادامه می‌دهد.


* تیم ما نیاز زیادی به تقویت شدن ندارد 

تیم ما تیم کاملی است. اول فصل انتقاد زیاد شد که تیم بد بسته شده اما به مرور دیدید بچه‌ها خودشان را نشان دادند. ما حضور گسترده‌ای در نقل و انتقالات نخواهیم داشت. ما 2 بازیکن خوبمان به نام‌های محسن کریمی و داریوش شجاعیان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و ارسلان مطهری را جذب کردیم.


* جانشین پاتوسی آفریقایی و آسیایی است

به جای پاتوسی که نشد به استقلال بیاید یک بازیکن دیگر که تابعیت یکی ازکشورهای آسیایی‌ دارد و آفریقایی است را جذب می‌کنیم.البته اجازه دهید جزئیات این انتقال را نگویم. او در حال آمدن به تهران است. در خط دفاع هم یکی از جوان‌ها را به مسجد سلیمان می‌دهیم. آنها بابایی را درخواست داشتند که خواهیم داد و به جای او یک مدافع کامرونی را جذب می‌کنیم، مذاکرات با این بازیکن صورت گرفته و این بازیکن هم طی روزهای آتیبه تیم ما اضافه می‌شود.


* قرارداد با مطهری کاملا قانونی بود

مطمئنا این موضوع که باشگاه ذوب آهن مخالف جدایی مطهری بوده جدی است چون وقتی تیمی بازیکن با اخلاق و خوبی مثل مطهری را از دست می‌دهد باید هم به از دست دادن آن اعتراض داشته باشد. مدارکی که از سوی او به استقلال ارائه شده به تایید سازمان لیگ رسیده و همین موضوع هویدای قانونی بودن عقد قرارداد است. این قضیه قانونی است و با وجود احترامی که برای ذوب‌آهن قائل هستم، سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت به این موضوع صحه می‌گذارند.

 

* فولاد پول بیشتری برای جذب پاتوسی داد

وقتی شنیدیم باشگاه بن یاس از پاتوسی رفع نیاز می‌کند مکاتبه رسمی کردیم و پیش نویس قرارداد مبادله شد. حتی در فضای مجازی شنیدم که گفته بودند پاتوسی حاضر بوده 50 هزار دلار کمتر بگیرد که باشگاه پیگیری نکرده ولی ما پیشنهاد بالاتر دادیم و حضور او را مشروط به انجام تست پزشکی در تهران کردیم که بعد وجه را بریزیم. ما حتی گفتیم قرارداد را طولانی مدت کنیم، در ابتدا پیشنهاد 6 ماهه بود که پیش نویس فرستادند، ما بعد از بررسی پیش‌نویس را فرستادیم تا تایید کنند اما متوجه شدیم باشگاهی دیگر به مبلغ بالاتری به باشگاه او را جذب کرده است. این در حالی است که مجیدی شخصا با پاتوسی تا ساعت 3 شب در حال صحبت بود. او تحت باشگاه آفریقای جنوبی بود و ما نمی‌توانستیم هیچ اجباری کنیم.بنده ایمیل را ارسال کردم و منتظر بودیم پاسخ بیاید. مهلتی وجود نداشت که مثلا بگویند این مبلغ را بریزید و اگر نریزید قرارداد فسخ می‌شود.


* دنیای فوتبال دنیای رابطه است

من می‌توانم همین الان پیش‌نویس قراردادی را که ارسال کرده‌ایم نشان دهم. رقم‌ها و شرایط توافق شده بود اما دنیای فوتبال دنیای رابطه است. وقتی رقم بالاتر باشد بازیکن هم همان جا می‌رود. ما به اندازه کافی زیر فشارها بوده‌ایم.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: بدون ملی پوشان با سپاهان بازی نمی کنیم؛ رفتن استراماچونی ربطی به فتحی ندارد!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار