بهمن طهماسبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با بازگشت مصدومان استقلال شرایط این تیم تغییر می کنم و عملکرد این تیم بهتر خواهد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهمن طهماسبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص دیدار استقلال و الاهلی و شرایط استقلال پیش از بازی با ذوب آهن صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* نتایج بد استقلال از کمبود بازیکن است

استقلال با وجود اینکه بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در هفته اخیر در اختیار نداشت اما شاهد بازی‌های خوبی از این تیم هستیم و اگر امتیازاتی از دست رفته باشد صرفاً به دلیل نبود چندین بازیکن مؤثر این تیم به دلیل مصدومیت است.

* ذوب آهن برای نباختن به تهران می آید

بازی با ذوب آهن دیدار سختی است چون سبزپوشان اصفهانی در هفته‌های اخیر متحول شده و نتایجی به مراتب بهتر نسبت به هفته‌های قبل می‌گیرد و قطعاً آنها برای نباختن به تهران می آیند.

* بازگشت مصدومان شانس پیروزی استقلال را افزایش می دهد

شنیده‌ام ۴، ۵ بازیکن مصدوم استقلال برای بازی با ذوب آهن رسیده‌اند که این اتفاق خوبی است و شانس آبی‌ها را برای پیروزی در این بازی افزایش خواهد داد.

* چرا برای انتخاب مدیرعامل استقلال اینقدر زمان صرف می شود؟

شاهد اتفاق عجیبی هستیم و سوال بزرگ این است چرا برای انتخاب مدیرعامل این باشگاه این قدر زمان صرف شده و بعد از سه ماه بی مدیرعاملی هنوز تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است. به عنوان پیشکسوت این باشگاه از وزیر محترم ورزش انتظار دارم تکلیف را هر چه سریع‌تر مشخص کند.

* مشکلات بزرگ استقلال از فقدان مدیرعامل است

بسیاری از مشکلاتی که تیم در این مقطع با آن مواجه است ناشی از فقدان مدیرعامل است، مشکلاتی که ظاهراً پیش پا افتاده اما در واقع بسیار مهم است مثل نبود یک زمین تمرین مناسب و جذب نشدن بازیکن به تعداد کافی در نقل و انتقال زمستانی.

* در همدان هیچکس به فکر ما نیست

در مورد وضعیت تیم من در لیگ دسته دو باید بگویم که از مسئولین ورزش همدان گلایه‌های زیادی داریم تیم ما مدعی صعود به لیگ دسته اول است اما اینجا هیچکس به فکر آن نیست ما هفته‌های زیادی است که بازی‌های خود را می بریم و شانس خوبی برای صعود داریم اما یک نفر نمی‌آید بعد از این پیروزی‌ها به ما بگوید خسته نباشید.

به نظرم نمی‌آید در این استان عزم و اراده‌ای برای صعود پاس وجود داشته باشد. چون اگر این طور بود حتماً مسئولین سری به ما می‌زدند و از حال و روز ما باخبر می‌شدند.

در حالی که چند بازی بیشتر به پایان این رقابت‌ها نمانده اعضای کادر فنی و بازیکنان درصدهای زیادی از قراردادهایشان را مطالبه دارند و ما انتظار داریم حداقل خواسته ما که پرداخت دستمزدهایمان است را لحاظ نمایند ما همه تلاش می‌کنیم این تیم صعود کند اما صعود منوط به حمایت است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

مهدی پاشازاده: استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد؛ باید به بودروف زمان کافی داد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار