ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شناختی از مدیریت سعادتمند ندارم اما تعریف های خوبی از او شنیده ام امیدوارم دوره مدیریت او به روزهای خوب ختم شود.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت مدیریتی آبی پوشان و بحث تعطیلی لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مشکل بزرگ استقلال ثبات مدیریت است

باشگاه استقلال تا همین چند سال گذشته به باشگاه با ثبات در عرصه مدیریت معروف بود و همه موفقیت های این تیم به همین ثبات مدیریت باز می گشت. حتی بعد از انقلاب هم ما شاهد مدیریت های بلند مدت بودیم. مثلاً حاج کاظم اولیایی و حاج علی فتح الله زاده هر کدام در اولین دوره مدیریتی شان ۷ سال مدیرعامل بودند و در همان دوران بود که تیم موفقیت های زیادی به دست می آورد. در همان مقاطع بود که استقلال ۳ بار به فینال آسیا رسید و یکبار قهرمان آسیا شد. اما بعد از آن دوران مدیریتی کوتاه شد و دیگر این موفقت ها تکرار نشد.

* در مورد سعادتمند تعریف های خوبی شنیده ام

آقای سعادتمند را از نزدیک نمی شناسم اما در باره او بدی نشنیدم و افرادی که ایشان را می شناسند تعریف های خوبی کردند و به نظر می رسد انسان مثبتی باشد. حالا که قرعه به نام ایشان افتاده امیدوارم دوران مدیریتی او بلند مدت باشد و با موفقیت های زیادی همراه باشد.

* متاسفانه مجیدی با سعادتمند قدری زاویه دارد

تنها عاملی که مرا نگران می کند این است که شنیدم متاسفانه مجیدی با مدیریت قدری زاویه دارد که امیدوارم این درست نباشد. یک سرمربی تنها باید روی مسائل فنی تمرکز کند و ورود به امور مدیریتی باعث بر هم خوردن تمرکز او می شود. مجیدی یا هر مربی دیگری تنها باید در چارچوب مسائل فنی از مدیران مطالبه گری کنند.

* مدیریت باشگاه خیال فرهاد مجیدی را راحت کند 

یکی از مشکلاتی که استقلال در فصل گذشته داشت نبود یک زمین تمرین مناسب بود که روی کیفیت فنی تیم تاثیرگذار بود. امیدوارم مدیریت جدید باشگاه بتواند مشکلات مالی و کمبودهایی از این نظر را از بین ببرد تا خیال فرهاد مجیدی هم راحت باشد و تنها روی مسائل فنی تمرکز کند.

* بهتر است لیگ نوزدهم را کنسل کنند

بهتر است همین الان فدراسیون اعلام کند لیگ نوزدهم کنسل و خیال باشگاه ها را راحت کند. اگر غیر از این باشد ما به جز لیگ نوزدهم، لیگ بیستم را هم از دست خواهیم داد. اما زدن سوت پایان لیگ نوزدهم باعث می شود لیگ بیستم با کیفیت مطلوب دنبال شود.

* قهرمان اعلام کردن یک تیم اصلا منطقی نیست

البته کنسل کردن لیگ نباید همراه با قهرمان اعلام کردن یک تیم باشد که این اصلاً منطقی نیست. از لیگ برتر ۹ هفته باقی است و در این ۹ هفته اتفاقات زیادی می تواند بیفتد. اتفاقاتی که هم پایین و هم بالای جدول را دستخوش تغییراتی خواهد کرد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

ایمان عالمی: استقلال را به یک تیم بی صاحب تبدیل کرده اند؛ نبود سرمربی تمرکز استقلال را برهم زده است

ایمان عالمی: نظم و انضباط عامل موفقیت استقلال است؛ خوشحالم استراما بر سر اصول خود باقی مانده است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار