شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی ها را متوجه نمی شوم اگر باز هم بازیکنی دچار این ویروس شد آیا سازمان لیگ پاسخگو است؟

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در مورد دیدار امروز شنبه استقلال برابر تراکتورسازی،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* دیدار استقلال و تراکتور؟

متاسفانه در وضعیتی که استقلال چندین بازیکنش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برند این تیم باید روز شنبه به مصاف تراکتورسازی برود. آبی پوشان پس از اینکه بازیکنان شان به ویروس کرونا مبتلا شده بودند تمرین را تعطیل کردند اما اصرار سازمان لیگ برای دیدار این تیم برابر تراکتورسازی باعث شد تا آنها تنها بتوانند با دو جلسه تمرین آن هم با نهایتا ۱۳ الی ۱۴ بازیکن خود را آماده این دیدار کنند.

* انتقاد از رفتار سازمان لیگ؟

فکر می کنم همه دست به دست هم داده اند تا آبی پوشان نتوانند حتی سهمیه لیگ قهرمانان را داشته باشند، وقتی یک تیم بازیکنان زیادی از آن به ویروس کرونا مبتلا شده چطور می توانند به مصاف حریف بروند نه تمرین کرده اند و نه روحیه خوبی دارند اعتقاد دارم هواداران در این روزهای سخت شرایط را درک می کنند و می دانند چه ظلمی به استقلال در این مدت شده است. از لحاظ فنی هیچ صحبتی ندارم زیرا بیشتر نفرات اصلی تیم در این دیدار حضور ندارند و حالا مجیدی باید با چند بازیکن امید و بزرگسال به مصاف تراکتورسازی برود اما آرزو می کنم آبی پوشان بتوانند در این دیدار به امتیاز لازم دست پیدا کنند. اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی ها را متوجه نمی شوم اگر باز هم بازیکنی دچار این ویروس شد آیا سازمان لیگ پاسخگو است؟ متاسفانه این روزها هر کس ساز خودش را می زند و اصلا شرایط را درک نمی کنند ولی آرزو می کنم هیچ بازیکنی در هفته های باقی مانده دچار این ویروس خطرناک نشود.

* صحبت پایانی؟

برای مجیدی آرزوی موفقیت می کنم. او روزهای سختی را در استقلال سپری می کند و حالا باید همه دست به دست هم دهیم و از او حمایت کنیم تا هر چه زودتر این هفته های پایانی لیگ هم به پایان برسد زیرا احساس می کنم اگر تمام بازیکنان استقلال هم خدایی نکرده دچار این ویروس شوند باز هم سازمان لیگ دست از سر استقلال برنخواهد داشت و اصرار دارد که حتی بدون بازیکن این تیم به برابر حریفانش به میدان برود.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ بازگشت چند کرونایی به تیم نصف و نیمه!

شاهین بیانی: سال 98 سال خوبی برای فوتبال ایران نبود؛ در مدیریت ورزش ضعف داریم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار