حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: بعد از ارسال گرندز رای فرصت داریم شکایت را پیگیری و نسبت به آن اعتراض کنیم تا بخواهیم رای را بشکنیم.

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبر ورزشی شبکه 3 سیما، در خصوص شکایت آندره آ استراماچونی از استقلال و اینکه حکم وی به باشگاه ارسال شده است، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

   

فیفا بخشی از درخواست استراماچونی را تائید کرده است

استراماچونی از چند ماه پیش پرونده شکایت خود را دنبال کرده و در این مدت هم باشگاه تلاش کرد با اسناد و مدارکی که در اختیار دارد، درخواست این مربی را رد کند.

تلاش کردیم عددی که بر اساس اسناد و مدارکی که در اختیار داریم، کاهش بدهیم. استراماچونی یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار یورو درخواست کرده بود و فیفا بخشی از آن را تائید کرده است. این رقم حدود یک میلیون سیصد و پنجاه و پنج هزار یورو است.

* اسنادی در اختیار داریم که می توانیم رای فیفا را هم بشکنیم

ما اسنادی در اختیار داریم که می توانیم این رای را هم بشکنیم. باید بین 10 تا 20 روز آتی درخواست گرندز رای را کنیم و اسناد و مدارکی که منجر به صدور رای شده را از فیفا بخواهیم. این خودش یک موعدی را می طلبد که فیفا به آن پاسخ بدهد. البته باید کمتر از 10 هزار فرانک باید برای این درخواست پرداخت کنیم.

بعد از ارسال گرندز فرصت داریم شکایت را پیگیری و نسبت به آن اعتراض کنیم تا بخواهیم رای را بشکنیم. برخی عزیزانی که پیشتر در باشگاه مسئولیت داشتند ادعا می کردند استراماچونی حتما علیه ما رای خواهد گرفت و حدود 3 میلیون یورو ما را محکوم می کند و ظرف یک هفته باید این رقم را پرداخت کنیم ولی دیدید که هر 2 ادعا زیر سوال رفت.

* رای پرونده استراماچونی هیچ تاثیری در پنجره نقل و انتقالاتی نخواهد داشت

مبلغی که فیفا ما را محکوم کرده، بسیار کمتر از ادعای آقایان است. با تعاملی که بین هیات مدیره وجود دارد خیلی امیدواریم این رای را بشکنیم. چیزی که هوادار باید بداند این است که این اتفاق هیچ تاثیری در پنجره نقل و انتقالاتی ما و پنجره زمستانی نخواهد داشت. ما تمام این مبالغ را در فرصت مقرر پرداخت خواهیم کرد و پنجره ای بسته نخواهد شد.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص رای پرونده استراماچونی/ در دادگاه عالی ورزش از حق خود دفاع خواهیم کرد

حکم پرونده استراماچونی به استقلال رسید/ آقای وزیر خودت تاوان بده!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار