محمد مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: پیشینه استقلال روشن است و می‌تواند با توجه به نفرات که در اختیار دارد، در گروه خودش موفق عمل کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) درگفت وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؟

در لیگ قهرمانان آسیا به جنگی می‌رویم که برای ما ناخواسته طراحی شده است و اراده‌ای برای ما متصور نیستند. در آسیا، سربار بقیه تیم‌ها هستیم. اگر چه پیشینه بسیار قوی داریم، اما به واسطه مسائل سیاسی، فوتبال ما باید جور آن را بکشد. فولاد خوزستان با شکست العین امارات نشان داد که در خیلی از مسائل، می‌توان محدودیت‌ها را به موفقیت تبدیل کرد. امیدوارم این اتفاق برای سایر تیم‌های ما بیفتد و نتایج خوبی کسب کنند.

استقلال در گروهی قرار گرفته که همگی اذعان دارند سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا است. با این موضوع موافق و هم عقیده هستم، اما استقلال سخت‌ترین رقیب برای رقبا است. پیشینه استقلال روشن است و می‌تواند با توجه به نفرات که در اختیار دارد، در گروه خودش موفق عمل کند.

* عدم پوشش اخبار تمرینات و سکوت فرهاد مجیدی و کادرفنی این تیم؟

مجیدی و همکارانش به این دلیل که حواشی ایجاد نشده و به تیم وارد استرس نشود، از معضلات و مشکلات چشم‌پوشی کرده‌اند. ایده و تفکری است که می‌خواهند راه مبارزه با حاشیه را نشان دهند. رسانه‌ رابطه باشگاه و هواداران است، هوادارانی که شاید دسترسی به فضای مجازی و دیگر سرویس‌های اطلاعاتی را نداشته باشند. رسانه، بهترین مرجع ارتباطی بین سرمربیان و هواداران است، رسانه‌ای که منطقی بگوید و منطقی پشتیبانی کند، نه مثل فضای مجازی. مجیدی باید پشتوانه رسانه‌ای خوبی داشته باشد. فراز کمالوند این ایده را دارد و سرد و گرم چشیده فوتبال است و با درایت می‌تواند به استقلال کمک کند. باید بپذیریم روش‌های مربیگری هر کسی متفاوت است.

* علی دایی گفته است در گذشته استقلالی بوده و صحبت‌های اخیر دایی اظهارات او را تأیید کرده است؟

شأن و شخصیت دایی برای رنگ خاصی نبوده و فراتر از رنگ‌ها است. شاکله و شخصیت برخی از بازیکنان طوری است که شاید در یک تیم بازی کرده باشند، اما مختص به همان تیم نیستند. دایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی، فرهاد مجیدی، مهدی پاشازاده، سیروس دین‌محمدی و ... به رنگ خاصی وابسته نیستند. همه محرم نویدکیا را دوست دارند و او مختص فقط سپاهان نیست. دایی قبل از اینکه به پرسپولیس برود، زیر نظر مرحوم ناصر حجازی و پرویز مظلومی کار کرده است. همانطوری که پرسپولیسی‌ها به مرحوم حجازی احترام می‌‌گذارند، استقلالی‌ها به پروین احترام می‌گذارند. این مسئله، در گفتار نیست و بالاتر از حرف است.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین سه شنبه استقلال/ تمرین شبانگاهی استقلالی ها بعد از تست کرونا در جده!

آخرین اخبار از ACL2021/ اعلام زمان نشست خبری فرهاد مجیدی؛ واکنش باشگاه استقلال به حاشیه سازان علیه مدیریت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار