3902

علی منصوریان سرمربی استقلال اعلام کرد:کنعانی زادگان از کودکی استقلالی بوده است و مطمئن باشید استقلالی باقی خواهد ماند

به گزارش استقلال نیوز علیرضا منصوریان در پایان تمرین امروز استقلال درباره غیبت محمد حسین کنعانی زادگان اظهار داشت:کنعانی زادگان 10 روز در اختیار کادر پزشکی استقلال خواهد بود زیرا عضلاتش نیاز به بازپروری دارد. او فصل گذشته در تیم ملی و تیم امید بازی کرده و در تیم ملوان هم در گل و شل بازی کرده است. به همین دلیل او را در اختیار دکتر نوروزی و گروهش قرار دادیم.

وی افزود: وضعیت بدنسازی تیم ما به گونه‌ای خواهد بود که یک سیر صعودی را طی کنیم. در روز هفدهم بدنسازی یک بازی تدارکاتی و در روزهای بیست‌وسوم و سی‌ام بدنسازی دو بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم. در ادامه اردویی را در یکی از کشورهای مجاور شمال ایران برگزار خواهیم کرد.در ادامه باید ببینیم آیا تیم ملی اردوهای فشرده‌ای دارد که اگر اردویی نباشد در روز سی‌وچهارم بدنسازی آخرین بازی تدارکاتی خودمان را انجام داده و خود را برای یک لیگ فرسایشی و طولانی آماده می‌کنیم.

سرمربی استقلال  درباره بازار نقل و انتقالات و اینکه گفته می شود برخی بازیکنان پرسپولیسی به استقلال آمده اند اظهار داشت:ما برای خودمان احترام می خریم و به پیراهن مان عرق داشتیم.ما یک نسل متعصب بودیم و این نسل هم نسلی متعصب است. این دو تیم هوادار خاص خود را دارند و در این بین بازیکنان هم گرایش‌های خاصی نسبت به این دو تیم دارند.از بازیکنان سوال کردم که به استقلال علاقه دارند یا نه.من سعی کردم بازیکنانی جذب کنم که به استقلال علاقه داشتند.

وی ادامه داد:حسین کنعانی زادگان فوتبالش را از استقلال ماهشهر شروع کرد  و بعد در سیر رشد فوتبالی خود یک مقطعی را در پایه‌های پرسپولیس بازی کرد. در مجموع باید بگویم حق طبیعی ماست که او را استقلالی بدانیم.درباره کاوه رضایی هم بر عهده خودش گذاشتیم که تصمیم بگیرد.ما در قرارداد رضایی تخفیف ویژه ای از او گرفتیم و این نشان می دهد که او استقلالی است و من این را به حساب استقلالی بودنش می گذارم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد:استقلال نرمال و منطقی تیم بست.بقیه تیم ها هم خوب کار کردند.هنوز در یکی دو پست نیاز به کمک داریم.اگر بتوانیم یکی دو  بازیکن جدید می گیریم.ما تیمی می بنیدیم که با این رویه تا پایان سال 98 بازیکن خوب داریم.

وی یادآور شد: اگر پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذاریم باید در سه جام بجنگیم. من زمانی که در نفت بودم یک بازیکن جوان را با قرارداد 35 میلیون تومانی را جذب کردم. در آن موقع از من پرسیدند که چرا این کار را کردید؟ گفتم که این بازیکن یک جا به درد ما خورده و دست ما را می‌گیرد که در هفته بیست‌وهشتم این اتفاق افتاد و مقابل پرسپولیس آن بازیکن گل زد، این بازیکن همان مجتبی حق‌دوست است که الان از نظر مالی ارزش زیادی پیدا کرده است.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا سید حسین حسینی مصدوم است گفت:: زانوی حسینی به بازپروری نیاز دارد. من از دو یا سه دکتر خواسته‌ام که نظر بدهند. باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اگر شرایط طوری باشد که از این دروازه‌بان نتوانیم استفاده کنیم یک گلر خارجی زیر 23 سال جذب می‌کنیم تا از سهمیه زیر 23 سال خود استفاده کرده باشیم.

وی درباره وضعیت روزبه چشمی اظهار داشت:ما با روزبه راحت و منطقی صحبت کردیم.او تا برج 9 برنمی گردد و آن زمان که نیم فصل است با هماهنگی که انجام شده او از لیست خارج می شود و پس از آن به لیست برمی گردد.ما روی روزبه حساب ویژه ای کردیم.چون در آنالیزی که داشتیم شرایط خیلی خوبی در فصل گذشته داشته است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت افشین گفت:افشین آسیب دید و مشکلات سربازی برایش پیش آمد.در این حین در ملوان بود که آسیب دوباره دید.من با آخرین مربی اش که حمید استیلی بود صحبت کردم و وضعیتش را پرسیدم.من فکر می کنم آرش جزو جامانده های نقل و انتقالات باشد.اما فکر می کنم انگیزه ای که در او دیدم می تواند سال خوبی را داشته باشد.

منصوریان درباره وضعیت امید ابراهیمی اظهار داشت:اگر او در ایران بماند در استقلال بازی می کند.ما هم مثل شما از خسرو حیدری پیگیر وضعیتش هستیم.من خودم این روزها زنگ به امید نمی زنم و از طریق خسرو پیگیر او هستیم.خسرو جزو بزرگترهای تیم ما بوده و کمک زیادی به ما می‌کند.

دیدگاه‌ها  
مجید
+1 #1 مجید 1400-04-16 19:46
گوه خورده مرتیکه آفتاب پرست آشغال .
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار