حواشی دیدار استقلال و نساجی

کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال(تاج) در لیست بازی امروز این تیم حضور ندارد.

    

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران  و نساجی مازندراندر ساعت 18:30 امشب چهارشنبه(3 خرداد 1402) از مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 1401/1402 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران برگزار شد در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

      

* هواداران تیم نساجی هنگام ورود به ورزشگاه با شعار «نساجی آسیایی» به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند.

* حدود هزار نفر هوادار نساجی در ورزشگاه حاضر هستند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* سید مهدی علوی معاون فرهنگی، امیرحسین قاضی نور مدیر اجرایی تیم، سعید مهری و رضا میرزایی از دیگر حاضران در ورزشگاه آزادی هستند.

* رضا نادری معاون فرهنگی باشگاه نساجی ضمن اعتراض به زمان بلیت فروشی اعلام کرد اگر چند ساعت زودتر این اتفاق می‌افتاد هواداران بیشتری می‌توانستند برای تشویق نساجی روی سکوها باشند.

* ورود علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم نساجی به زمین برای گرم کردن با واکنش منفی هواداران استقلال همراه شد و آبی‌ها علیه حقیقی به شدت شعار دادند. دروازه‌بان نساجی نیز در واکنش به شعارهای هواداران استقلال برای آن‌ها دست زد.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* پس از این شعارها، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال به شدت تشویق شد.

* پس از مدت‌ها حسینی، رضایی و سعیدی‌فر سه دروازه‌بان استقلال در کنار هم به گرم کردن پرداختند.

* هوادار جانباز استقلال مطابق بازی‌های گذشته با ویلچر کنار زمین حاضر شد و به تماشای گرم کردن شاگردان ساپینتو پرداخت.

* هواداران نساجی حاضر در ورزشگاه ضمن تشویق علیرضا حقیقی، شعارهایی نیز علیه استقلال سر دادند. آن‌ها با شعار "ببرهای مازندران" تیم محبوب خوشدان را تشویق کردند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* پیش از شروع بازی سرمربیان دو تیم با هم خوش و بش کردند و عکس یادگاری گرفتند.

* سیداحمد موسوی بازیکن فعلی نساجی و اسبق استقلال، هنگام گرم کردن با بهزاد غلامپور، سید حسین حسینی و دیگر اعضای تیم استقلال خوش و بش کرد. موسوی که توسط هواداران استقلال به شدت تشویق شد به سمت آن‌ها رفت و به ابراز احساسات‌شان پاسخ داد.

* کوین یامگا که برای درمان مصدومیت از ایران خارج شده بود، قرار بود این هفته در تمرینات استقلال حاضر شود. با اینحال نام این بازیکن در لیست امروز آبی‌ها نیست و گفته می‌شود او هنوز به کشورمان برنگشته است.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* پیش از شروع بازی هواداران استقلال با تشویق ناصر حجازی یاد این اسطوره آبی‌ها را گرامی داشتند.

* رضا میرزایی که به علت پارگی رباط صلیبی برای مدت طولانی از مستطیل سبز دور است، با عصا در ورزشگاه آزادی حاضر و با شعار میرزایی بوگاتی توسط هواداران استقلال تشویق شد.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* آبی پوشان با پیراهن با عکس رضا میرزایی وارد زمین شدند.

* علیرضا فاضلی درمورد فک پلمپ طبقه دوم ورزشگاه آزادی، اظهار داشت:

باید یک خبر خوب بدهم. طبق دوم ورزشگاه که پلمپ شده بود ، با دستور دادستانی از این حالت خارج شد. باید از او تشکر کنم‌. بچه های استانداری نیز خیلی زحمت کشیدند.

وی درمورد اینکه چند درصد طبقه دوم فک پلمپ شده است، گفت: تمام قسمت‌های این طبقه از حالت پلمپ خارج شد.

مدیر ورزشگاه آزادی درخصوص قابل استفاده نبودن بخش رو به روب جایگاه به دلیل کنده‌کاری شدن، توضیح داد: مکان‌هایی که قابل بهسازی و بازسازی هستند، قابل استفاده نیستند.

فاضلی درمورد زمان به اتمام رسیدن مراحل بهسازی و بازسازی ورزشگاه و اینکه ظاهرا بخشی از پیست تارتار مجموعه هم آسیب دیده، پاسخ داد: با دستور وزیر ورزش قرار بر این شده در سریع‌ترین وقت و در فاصله تعطیلی لیگ، تمام این مشکلات برطرف شود اما مراحل ساخت و بهسازی مقداری زمان می‌برد. تمام همکاران ما هم و غم خود را گذاشته‌اند تا سریع‌تر سکوهای ورزشگاه را به بهترین شکل بازسازی و بهسازی کنند.

وی درمورد اینکه با این شرایط می‌توانیم میزبان بازی‌های آسیایی باشیم، گفت: ان‌شاءالله.

مدیر ورزشگاه آزادی درخصوص اینکه از این به بعد شاهد فروش بلیت در کل بخش‌های ورزشگاه خواهیم بود، عنوان کرد: به جز بخش‌هایی که در حال بازسازی هستند در سایر قسمت‌ها بلیت فروخته خواهد شد.

فاضلی درخصوص میزان بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به استادیوم آزادی، توضیح داد: بدهی دارند اما رقم دقیقش را نمی‌دانیم.وی درمورد اینکه آیا مشکل ورود بانوان به ورزشگاه حل شده است، اظهار داشت: برای ورود بانوان مشکل خاصی نداریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای فصل بعد میزبان خوبی برای بانوان کشورمان باشیم.

فاضلی درخصوص میزان بودجه لازم برای بازسازی ورزشگاه گفت: این موضوع به معاونت فنی شرکت توسعه بازمی‌گردد. این سوال تخصصی است و این معاونت بهتر می‌تواند جواب بدهد.

وی درمورد مشکلات مربوط به کابل های برق ورزشگاه، توضیح داد: پیمانکار برق در حال کار است‌ و بیش از ۸۰_۷۰ درصد کار را پیش برده است. ان‌شاءالله دیگر شاهد قطعی برق نخواهیم بود.

* هنگام مراسم ابتدایی بازی، بنری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر به نمایش درآمد.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* داور چهارم این دیدار که اصالت خوزستانی دارد، هنگام عکس گرفتن تیم داوری با کاپیتان‌های دو تیم، پیراهنی با جمله «خرمشهر همیشه قهرمان» را بر تن داشت.

* بازیکنان استقلال پیش از شروع بازی با پوشیدن پیراهن‌هایی با عکس رضا میرزایی، عکس تیمی گرفتند. آبی‌ها همچنین به مناسبت سالروز درگذشت ناصر حجازی بنری را هنگام عکس تیمی در دست داشتند.

* یونس اسدی‌مقدم رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به عنوان ناطر ویژه در ورزشگاه حاضر شد.

* پیش از سوت شروع بازی، هواداران استقلال به شدت علیه علیرضا حقیقی شعار دادند. تماشاگران استقلال همچنین در‌جریان بازی نیز ضمن تشویق تیم محبوب‌شان علیه دروازه‌بان نساجی شعار دادند. هواداران استقلال همچنین شعارهایی نیز علیه فدراسیون فوتبال و قهرمانی لیگ برتر سر دادند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* ریکاردو ساپینتو قبل از شروع بازی با انرخوس سرمربی نساجی خوش و بش کرد و برای دقایقی به گفت‌وگو پرداخت. سرمربی استقلال سپس به سمت سکوهای روبروی جایگاه رفت و به خاطر طرح موزاییکی با نام ساپینتو از هواداران به صورت ویژه تشکر کرد.

* آندو تیموریان و اصغر قربانعلی پور از کادر فنی تیم ملی برای آنالیز این دیدار در ورزشگاه حاضر شدند.

* حدود ۲هزار هوادار تیم نساجی در ضلع شمالی استادیوم آزادی به تشویق تیم شمالی مشغول هستند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال و علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال مصاف این تیم و نساجی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* هواداران استقلال با عنوان عقاب آسیا به تشویق سید حسین حسینی پرداختند.

حواشی دیدار استقلال و نساجی

* حدود ۳۰ هزار هوادار استقلال نیز در ورزشگاه حضور دارند.

* پس از گل اول استقلال که توسط آرش رضاوند به ثمر رسید، بازیکنان این تیم به سمت سکوهای جنوبی رفتند و با هواداران این تیم خوشحالی کردند. هواداران نیز پس از این، علیه حقیقی شعار دادند.

* مهدی مهدی‌پور با کارت زردی که در نیمه اول دریافت کرد، فینال احتمالی جام حذفی را به دلیل محرومیت از دست داد.

* علیرضا حقیقی بین دو نیمه لحظاتی با آداما نیان، مهاجم ذخیره نساجی صحبت کرده و این بازیکن به دروازه‌بان نساجی روحیه داد.

* در زمان بازگشت اعضای ۲ تیم به زمین، بیژن طاهری لحظاتی با حسن اکرمی صحبت کرد که این موضوع مورد اعتراض اسماعیل اسماعیلی، سرپرست نساجی قرار گرفت‌.

* اعتراض هادی شکوری به تصمیم داور در دقیقه ۵۳ سبب شد  داور چهارم بازی به شدت به مربی نساجی تذکر بدهد‌.

* پس از گل سوم استقلال، این بار ساپینتو از کنار خط به سمت نیمکت نشینان این تیم رفت و با آن‌ها به خوشحالی پرداخت.

* سعید مهری و رضا میرزایی دو بازیکن استقلال که به دلیل مصدومیت و عمل جراحی بینی در این بازی حضور ندارند، از روی سکوها تماشاگر بازی شدند.

* پس از‌ گل سوم استقلال هواداران استقلال با شعار حقیقی کاسیاس، به دروازه‌بان تیم حریف طعنه زدند. پس از این نیز شعری به سبک ترانه معروف لُریِ "بارون بارون" علیه حقیقی سر داده شد.

* در اواسط نیمه دوم سرمربی استقلال، به سبک ایسلندی تشویق شد.

* در دقیقه ۶۴، انرخوس پس از حمله استقلال، با اشاره به عملکرد مدافعین نساجی با نیمکت نشینان تیمش صحبت کرد.

* در دقیقه ۶۶ هواداران استقلال با روشن کردن نور تلفن های همراه خود، جلوه زیبایی به سکوهای آزادی دادند.

* پس از موقعیت سوزی استقلال در دقیقه ۸۸، ساپینتو شاگردانش را به تمرکز بیشتر دعوت کرد.

* بیژن طاهری مدیر تیم استقلال با هر بار گلزنی بازیکنان این تیم به آغوش ساپینتو پرید و با سرمربی تیم شادی خودش را تقسیم کرد.

* رحمان رضایی مربی تیم ملی نیز در ورزشگاه حاضر بود.

* دیدار دو تیم  استقلال(تاج) ایران و نساجی مازندران در پایان 90 دقیقه چهار بر صفر به سود آبی  پوشان رقم خورد تا شاگردان ساپینتو به فینال جام حذفی صعود کنند.

* پس از سوت پایان بازی بازیکنان استقلال با بازیکنان نساجی دست دادند و خوش و بش کردند.

* ساپینتو پس از سوت پایان بازی به تنهایی به سمت سکوهای جنوبی رفت و هواداران را تهییج کرد.

* حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد قضاوت حسن اکرمی در بازی استقلال و نساجی، اظهار داشت:

اولین صحنه مورد بحث بازی مربوط به گل اول استقلال می‌شود که در این لحظه پای راست متین کریم‌زاده آفساید را پر کرده بود و با وجود اینکه دست آرش رضاوند جلوتر از بدن بازیکن نساجی قرار داشت، اما دست برای آفساید ملاک نیست و این گل صحیح بود.

در صحنه دیگری از نیمه اول عارف غلامی، مدافع شماره پنج استقلال روی مهاجم نساجی خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت. این مدافع استقلال در دقیقه ۲۰ نیز به پشت پای احسان قهاری، بازیکن نساجی ضربه زد که داور باید برای تیم میهمان پنالتی می‌گرفت.

در صحنه گل سوم استقلال نیز محمد محبی پیش از ضربه صالح حردانی در موقعیت آفساید نبود که پس از برخورد توپ به تیر بخواهد از موقعیت خود سوء استفاده کند. ضمن اینکه شوت حردانی پیش از برخورد به تیر به دست حقیقی اصابت کرد‌. به همین دلیل گلی که محبی در ریباند به ثمر رساند هم درست بود.

در دقیقه ۶۸ مدافع نساجی حرکت اضافه انجام نمی‌دهد بلکه محبی، مهاجم استقلال خودش را به مدافع می‌زند تا خطا بگیرد و ادامه بازی صحیح بود. اگر خطایی اتفاق می‌افتاد بیرون از محوطه جریمه بود.  

* سرمربی آبی‌ها پس از پایان این دیدار و هنگام خروج از سالن کنفرانس، با هوادار خردسال و روشندلی که پس از بازی با هوادار خوشحالی خودش را بابت این برد با عبارت «six گل» به ساپینتو اعلام کرده بود، روبرو شد.

* این هوادار پر احساس استقلال امروز نیز به تمجید از عملکرد تیم ساپینتو پرداخت و از او خواست که در دربی فینال جام حذفی برنده شود.

* سرمربی استقلال نیز ضمن تشکر از ابراز احساسات این هوادار، به او اعلام تیمش تمام تلاش خودش را برای بردن در این دیدار به کار می‌گیرد.

  

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

نیمه نهایی جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری پرگل مقابل نساجی؛ امسال خیلی به ما سخت گذشت!

نیمه نهایی جام حذفی/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پس از برتری پرگل مقابل نساجی: از کلمات زیبا خسته شده‌ایم و به عمل نیاز داریم

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ نساجی را در مسیر رسیدن به فینال له کردیم؛ استقلال و ساپینتو از جام حذفی فقط قهرمانی می‌خواهند

زمان و محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ برتری استقلال مقابل نساجی در نیمه نخست؛ با ۲ گل بهار شد!

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل نساجی؛ بدون ریسک راه انتقام را هموار کن!

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار با نساجی: اشتیاق من ماندن در استقلال است!

برنامه نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نساجی در جام حذفی اعلام شد

گزارش تمرین سه شنبه استقلال/ آخرین تمرین آماده سازی آبی پوشان پیش از مصاف حذفی با نساجی!

داوران مرحله نیمه نهایی جام حذفی مشخص شدند؛ داور گنبد کاووسی قاضی دیدار استقلال و نساجی!

برنامه مرحله نیمه نهایی جام حذفی 1401/1402: آبی پوشان چهارشنبه 3 خرداد وقتی برای انتقام دارند!

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی 1401/1402: نیمه نهایی تکراری برای استقلال!

مرحله 1/4 جام حذفی/ بدشانسی های اعصاب خورد کن استقلال در جم؛ طلسم پارس جنوبی در دقیقه 97 شکست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار