پیش بازی دیدار برگشت استقلال ایران و الهلال عربستان

آبی پوشان پایتخت فرداشب در آخرین گام از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در دیداری تشریفاتی در کشور کویت به مصاف الهلال عربستان می روند.

 

به گزارش استقلال نیوز، آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می شود که تیم فوتبال استقلال تهران صدرنشین گروه مرگ است و بعد از قرعه کشی این مرحله بسیاری از کارشناسان و فوتبالدوستان تصور می‌کردند شانس شاگردان شفر برای صعود از این گروه کمتر از سه تیم دیگر خواهد بود. استقلال صعودش به مرحله 1/8 قطعی شده و اکنون در یک بازی تشریفاتی و برای قطعی کردن سرگروهی به مصاف تیم الهلال عربستان می‌رود.

الهلال در بازی رفت با یک گل مغلوب پسران آبی ایران شد. دو تیم از نظر پول و امکانات قابل مقایسه نیستند اما استعداد ناب فوتبال ایرانی در کنار دانش و هنر مربیگری شفر باعث شد که الهلال در دیدار رفت حرفی برای گفتن مقابل جوانان ایرانی نداشته باشد. تیام، مروارید سیاه استقلال در آن مسابقه گل برتری و 3 امتیازی استقلال را به ثمر رساند و اکنون هم بعد از پشت سرگذاشتن یک مصدومیت نسبتا طولانی آماده حضور در میدان است.

پیش بازی دیدار برگشت استقلال ایران و الهلال عربستان

الهلال اگرچه پیش از این بازی حذفش از لیگ قهرمانان قطعی شده اما به هیچ عنوان حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود. دیدار الهلال و استقلال دربی منطقه غرب آسیا است و حساسیت بالایی برای سعودی ها دارد. گواه این موضوع برکناری رامون دیاز آرژانتینی از سمت سرمربیگری الهلال بعد از شکست مقابل شاگردان وینفرید شفر است. شیر رژمن که در بین هواداران استقلال بسیار محبوبیت فوق العاده ای بدست آورده و تحمیل یک شکست دیگر به الهلال باعث افزایش محبوبیت این مرد آلمانی در ایران خواهد شد.

استقلال به خاطر شرایط آب و هوایی سفر پرماجرایی را به کویت داشت و هواپیمای حامل استقلال مجبور به فرود در فرودگاهی دیگر شد. با این حال آبی پوشان ایران در غیاب امید ابراهیمی و روزبه چشمی 2 کارته و سید مجید حسینی مصدوم می‌خواهند در حاشیه خلیج فارس جشن صدرنشینی در گروه مرگ را با شکست سعودی برپا کنند. البته ذکر این نکته ضروری است که هنوز وضعیت بازی کردن وریا غفوری و فرشید باقری مقابل الهلال مشخص نیست و به صلاحدید کادر فنی و پزشکی استقلال بستگی دارد.

پیش بازی دیدار برگشت استقلال ایران و الهلال عربستان

استقلال روز دوشنبه با یک امتیاز هم به عنوان صدرنشین از گروهش صعود خواهد کرد و در انتظار بازی‌های گروه B است. لوکوموتیو تاشکند و ذوب آهن از شانس صعود به عنوان تیم دوم گروه B برخوردارند. در دیگر بازی گروه مرگ تیم الریان قطر و العین برای صعود به مصاف یکدیگر می‌روند. العین در صورت پیروزی مقابل الریان شانس سرگروهی را خواهد داشت و در غیر این صورت استقلال حتی با شکست مقابل الهلال هم به عنوان صدرنشین از گروه مرگ صعود خواهد کرد.

 

* برنامه بازی‌های گروه D

الهلال عربستان - استقلال ایران (دوشنبه 27 فروردین ساعت 20:15)

الریان قطر- العین امارات (دوشنبه 27 فروردین ساعت 20:15)

* جدول بازی‌های گروه D

1- استقلال ایران ۹ امتیاز

۲- العین امارات ۷ امتیاز

۳- الریان قطر ۶ امتیاز

۴- الهلال عربستان ۲ امتیاز

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال 

 


مطالب مرتبط:

پیش بازی دیدار برگشت استقلال ایران و الریان قطر؛ قطعی شدن صعود با یک لشگر مصدوم در جهنم آزادی!

پیش بازی دیدار برگشت استقلال ایران و العین امارات؛ جشن 80 هزار نفری انتقام از AFC در آزادی!

پیش بازی العین امارات و استقلال ایران؛ فقط به فکر انتقام باش نه هیچ چیز دیگر!

حواشی پیش از دیدار استقلال و الهلال؛ نماز جماعت الهلالی‌ها پیش از بازی و خط خوردن نورافکن و انصاری!

پیش بازی الریان قطر و استقلال ایران؛ آبی پوشان پایتخت در پی رام کردن شیرهای قطری!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار