حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

هواداران استقلال ساعت ها قبل از آغاز بازی خود را به ورزشگاه آزادی رسانده اند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان امشب از ساعت 20:45 در دیدار برگشت مرحله 1/8 لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه نوعی به پایان رسیده بود.

در ادامه حواشی این دیدار را می خوانید:

* با وجود اینکه بیش از 8 ساعت به آغاز مسابقه باقی مانده است اما از صبح امروز هوادارانی خودشان را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* حدود 1000 هوادار مقابل درب اصلی ورزشگاه آزادی تجمع کرده و منتظر باز شدن درب های ورزشگاه هستند.

* تعدادی از هواداران پلاکاردهایی از شهرهای خوزستان، همدان، شیراز و ... در دست دارند تا نشان دهند چه مسیری را برای حضور در ورزشگاه و حمایت از استقلال طی کرده‌اند.

* بیشتر هواداران با پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی قصد رفتن به ورزشگاه را دارند.

* در دست برخی از هواداران پلاکاردهایی از وینفرد شفر دیده می‌شود که او را در کنار یک شیر قرار داده‌اند.

* هواداران استقلال شعار قهرمانی سر دادند و به شدت تیم استقلال را تشویق می‌کنند.

* به دلیل گرمای هوا بسیاری از هواداران از فرصت استفاده کردند و به زیر درخت‌ها رفته تا نور شدید آفتاب در امان باشند.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* در بین حضور هواداران استقلال پشت درهای ورزشگاه آزادی یک هوادار خانم استقلالی دیده شد که باعث تعجب سایر هواداران شده بود.

* به دلیل اینکه هنوز درهای پارکینگ استادیوم آزادی به روی هواداران باز نشده ترافیک نیمه‌سنگینی اطراف ورزشگاه ایجاد شده است.

* درب های ورزشگاه از ساعت 12:00 به روی هواداران باز شد و استقلالی ها در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* اسماعیل بهداروند هوادار مصدوم استقلال که در جریان دیدار با خونه به خونه از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شد، با هماهنگی انجام گرفته از سوی باشگاه هم اکنون در هتل المپیک در کنار کاروان استقلال حضور دارد و امروز تماشاگر ویژه دیدار استقلال برابر ذوب آهن اصفهان خواهد بود. او در گفت و گویی کوتاه صحبت های زیر را عنوان کرد:

من چیزی ندارم که بگویم، بینایی ام  را از دست دادم، به خاطر استقلال جانم را هم می‌دهم. امروز هم به تهران آمدم که فقط و فقط برد استقلال را ببینم. امیدوارم استقلال در بازی امروز برنده شود و به مرحله بعد برود. این برای من از همه چیز مهم تر است.

* هم اکنون که ساعت 13:20 می باشد، بلیت فروشی در باجه های ورزشگاه در حال انجام است و هواداران با استقبال چشمگیری در صف های خرید بلیت حضور دارند.

* کانون هواداران استقلال طرح های جذابی برای دیدار امروز در نظر گرفته و از هواداران می خواهد برای اجرای هر چه بهتر این طرح های منحصر به فرد با آن ها همکاری کنند.

* ازدحام جمعیت باعث بوجود آمدن صف‌های طولانی خرید بلیت شده است.

در حالی که کمتر از 7 ساعت به آغاز دیدار استقلال و ذوب‌آهن اصفهان باقی مانده، حدود 5 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود.

* هواداران استقلال پرچم‌های بزرگی در دست دارند تا آنها را با خود به داخل ورزشگاه ببرند.

*‌ ویدئویی از هوادار آسیب‌ دیده استقلال در فینال جام حذفی پخش شده و هواداران در مورد اتفاق رخ داده برای او صحبت می‌کنند.

* از صبح امروز هواداران زیادی به خصوص از شهرستان‌های دور و نزدیک خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند و به همین دلیل درهای ورزشگاه خیلی زود به روی علاقمندان باز شد.

* نحوه ورود تماشاگران و هواداران تیم استقلال به داخل استادیوم آزادی به شدت کنترل می‌شود و نکته جلب اینجا است که مأموران مستقر در ورزشگاه آزادی تعداد زیادی از دختران پسرنما را که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند شناسایی کردند و آنها را به بیرون از مجموعه ورزشی آزادی منتقل کردند. نکته جالب اینجا است که تعدادی از دختران با همراهی خانواده‌های خود قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که البته بعد از منتفی شدن حضور آنها خانواده‌هایشان نیز استادیوم را  ترک کردند.

* تماشاگران حاضر در استادیوم در محوطه‌های فضای سبز مستقر شده و به نوعی مشغول استراحت هستند تا بعد از مدتی استراحت خود را به داخل مجموعه برسانند.

* کانون مشوقین باشگاه استقلال پرچم بسیار بزرگی را به ورزشگاه آورده که فعلاً‌ اجازه ورود آن به داخل استادیوم داده نشده اما قرار است این پرچم با مجوز مأموران به داخل ورزشگاه برده شود.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال وقتی در داخل مجموعه ورزشی آزادی وارد شدند در انتظار گرفتن بلیت‌های رایگان از تعدادی از مسئولان مستقر در ورزشگاه بودند که مأمورین نیروی انتظامی با این افراد برخورد کرده و از آنها خواستند یا بلیت خریداری کرده و یا ورزشگاه را ترک کنند.

* نبود دستگاه‌های کارتخوان در داخل فروشگاه‌های مجموعه ورزشی آزادی باعث ایجاد صفی طولانی پشت خودپرداز موجود در استادیوم آزادی شده بود که همین موضوع باعث ناراحتی تماشاگران شد و آنها معتقدند در داخل مجموعه‌ای به این بزرگی نباید فقط یک دستگاه خودپرداز باشد.

* یکی از تماشاگران به پیراهن قرمز در محوطه ورزشگاه آزادی در حالی که پرچم استقلال به دست داشت مشغول کری‌خوانی بود که هواداران استقلال به وی واکنش نشان دادند. در این بین نزدیک بود درگیری ایجاد شود که البته با وساطت مسئولین ختم به خیر شد.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* در حال حاضر نزدیک به 30 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و هر لحظه به تعداد آنها افزوده می‌شود.

* مسیرهای منتهی به ورزشگاه ترافیک وجود دارد و عبور و مرور به کندی صورت می‌گیرد.

* ظرفیت پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی پرشده و بسیاری از هواداران مجبور شدند خودروهای خود را بیرون از ورزشگاه پارک کنند.  این در حالی است که پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال قانون کرده و برخی از خودروها با جرثقیل به پارکینگ منتقل شده است.

* کمیته مشوقین استقلال برنامه‌ ویژه‌ای برای اجرای طرح موزائیکی دارد که یکی از این طرح‌ها به حمایت از داریوش شجاعیان، بازیکن مصدوم استقلال اختصاص خواهد داشت.

* حدود 40 نفر از طرفداران ذوب‌آهن نیز در ورزشگاه آزادی حضور دارند و چند سکو میان آنها و هواداران استقلال فاصله انداخته‌اند.

* پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال در اردوی آبی‌پوشان حضور یافت.

* در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان نزدیک به 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* بیرون از ورزشگاه هواداران زیادی در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* تماشاگران پس از شنیدن مرگ ساموئل بازیکن پیشین خود تعجب کرده و با هم در این رابطه صحبت می‌کردند.

* 120 دستگاه اتوبوس از هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه آمده و خودشان را به ورزشگاه رسانده‌اند. این تعداد در جایگاه استقلالی‌ها نشسته‌اند و ماموران یکی از سکوها را برای فاصله خالی گذاشته‌اند.

* در قسمتی از طبقه دوم اجازه حضور تماشاگران استقلال داده نشده و آنها از این بابت ابراز ناراحتی کردند.

* هواداران استقلال از حضور 100 هوادار ذوب‌آهن تعجب کرده و مدعی بودند ذوب‌آهن در خانه خود تماشاگر ندارد و چطور الان این همه تماشاگر برای آنها آمده است.

* در یکی از سکوها بین تماشاگران درگیری بوجود آمد.

* از بلندگوهای ورزشگاه موسیقی‌هایی برای سرگرمی تماشاگران پخش شد.

* بسیاری از تماشاگران با پرچم ایران در ورزشگاه حضور دارند.

* با تصمیم کادر فنی ذوب‌آهن، بازیکنان این تیم برای آشنا شدن با جو ورزشگاه وارد زمین شده و به سمت تماشاگران خود رفتند. این در حالی بود که هواداران استقلال به شدت علیه آنها شعار سر دادند.

* در بین تماشاگران ذوب‌آهن، عده‌ای با پرچم قرمز رنگ حضور دارند که به واکنش تند هواداران استقلال روبه‌رو شد.

 

 

در حال بروز رسانی...

 

 

 

 

 

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به استقبال کم نظیر هواداران استقلال و حضور آن ها از ساعت ها مانده به آغاز بازی، بهتر است سایر علاقه مندانی که قصد حضور در ورزشگاه را دارند، هر چه زودتر برای حرکت به سمت استادیوم آزادی اقدام کنند.

 اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار