علیرضا اکبرپور

پیشکسوت استقلال گفت: شفر نشان داد در فوتبال و در تیم های بزرگ هم می توان با بازیکنان جوان حرف های زیادی برای گفتن داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال از بازیکنان سابق و خوشنام تیم این تیم بود که از تبریز به فوتبال ایران معرفی شد و سال ها با پیراهن تیم استقلال در سطح اول فوتبال ایران خوش درخشید. به بهانه دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی با پیشکسوت تیم استقلال و فوتبال تبریز گفتگویی داشتیم که شرح آن را در زیر می خوانید.

* تحلیل شما از استقلال در فصل جاری چیست؟

این تیم دو بازی در فصل جاری داشته و من دو چهره کاملا متفاوت از آن دیده‌ام. بازی اول مقابل پیکان یک بازی سرد و کسل کننده، بی برنامه و فارغ از هر نکته فوتبالی بود. اما آبی پوشان در مقابل ذوب آهن چهره ای کاملا متفاوت داشتند. البته در آن بازی ذوب آهن هم بازی خوبی انجام داد تا جایی که به جرات می گویم بعد از فروکش کردن تب و تاب جام جهانی شاهد فوتبالی خوب و زیبا بودیم. فوتبال زیبایی که استقلال در آن خیلی بهتر از تیم حریف بازی کرد.

* نتیجه بازی عادلانه بود؟

به نظر من نه. مساوی نتیجه عادلانه ای برای این بازی نبود و استقلال مستحق پیروزی بود. یک گل سالم این تیم را هم که داور به اشتباه مردود اعلام کرد.

* عملکرد تیم در نقل و انتقالات چطور بود؟

درست مثل دو بازی اول، باشگاه هم در نقل و انتقالات دو چهره متفاوت داشت. چهره اول باشگاه که به ابتدای نقل و انتقالات باز می گردد اصلا خوشایند نبود. ما در این دوران بازیکنان تاثیر گذار زیادی از دست دادیم و نتوانستیم جای خالی آنها را پر کنیم. اما از چند روز پیش موج جدیدی از نقل و انتقالات به راه افتا که بسیار امیدوار کننده بود. جذب تبریزی، همام طارق و نیومایر اتفاق خوبی بود که برای تیم افتاد و این خریدها کمک می کند تا جریانات مثبت بیشتری را در ادامه کار شاهد باشیم

* جوانانی که در نقل و انتقالات جذب شدند را چطور می بینید؟

هم جوانان بازیکنان خوبی هستند و هم شفر از آنها خوب بازی می گیرد. شفر نشان داد در فوتبال و در تیم های بزرگ هم می توان با بازیکنان جوان حرف های زیادی برای گفتن داشت. شفر با همین جوانان از بحران عبور کرد.

* هفته سوم تقابل تیم های استقلال و تراکتورسازی است. در خصوص این بازی صحبت کنید

قبل از هر چیز امیدوارم این بازی از نظر فنی یک بازی سطح بالا و جذاب باشد و هواداران دو تیم که به ورزشگاه می آیند یا از طریق تلویزیون تماشاگر این بازی هستند از آن لذت ببرند. این بازی از گذشته تا به حال در زمره بازی های بزرگ بوده و معمولا هم زیبا و پر گل از آب در آمده. انشاءالله که این بازی هم از این قانون نانوشته پیروی کند و زیبا و پر گل باشد.

* پیش بینی نتیجه بازی ممکن است؟

واقعا ممکن نیست. اما سرنوشت این بازی ها که بازی های بزرگی هستند در لحظه ها تعیین می شود. هر تیمی که بهتر و بهینه تر از فرصت هایش استفاده کند می تواند برنده بازی باشد. امیدوارم اگر قرار باشد این بازی برنده داشته باشد تیمی که واقعا استحقاق آن را دارد پیروز شود.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار