کاوه رضایی

مهاجم سابق تیم استقلال گفت: استرس دربی و حضور در مقابل 100 هزار تماشاگر را دوست داشتم.

 

به گزارش استقلال نیوز، کاوه رضایی مهاجم ملی پوش ایرانی تیم شارلوا در مصاحبه با سایت اسپورت مگزین بلژیک، درباره لیگ این کشور و شرایط خود توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* لیگ بلژیک تاکتیکی و فیزیکی است

لیگ بلژیک تاکتیکی و بسیار فیزیکی است. باید آماده بازی برای 3 مسابقه در 6 روز باشم و در هر کدام از آنها 12 تا 13 کیلومتر

* لیگ بلژیک برای رسیدن به دیگر لیگ های معتبر اروپایی ایده آل است

البته خیلی خوشحالم که لیگ بلژیک را انتخاب کردم، زیرا بسیار مهیج و قایق ایده‌آلی برای رسیدن به دیگر تیم‌های مطرح اروپایی است.

* زندگی در اروپا سخت نیست

می‌توانید فکر کنید برای یک ایرانی که از فرهنگ دیگری به بلژیک می‌آید پیشرفت در اروپا سخت باشد، البته جهان مدام کوچک‌تر می‌شود و کشورها به هم نزدیک شده‌اند. برای مثال من پیش از این تنها به اروپا آمده بودم. همراه تیم ملی فوتبال ایران نیز در اروپا حضور داشتم، البته سفر تفریحی نیز به اروپا داشته‌ام و ایرانی‌ها زیاد سفر می‌کنند. می‌دانستم چه چیزهای در انتظار من است و به همین‌خاطر چیزهای زیادی از همان آغاز برای من آشنا بود.

* اسلام آباد گذشته سختی دارد

در این شهر بسیاری از کردها زندگی می‌کنند. به خاطر جنگ شهر اسلام‌آباد غرب گذشته سختی داشت اما قدم به قدم بهتر می‌شود.

به گزارش استقلال نیوز، رضایی زمانی که به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شده از 2 تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت اما به استقلال پیوست. او در دربی سنتی سرخابی‌ها نیز حضور داشت. ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا در این رابطه اظهار داشت:

واقعا یک دربی بزرگ است و آماده‌سازی آن از چند روز قبل صورت می‌گیرد. زمانی که تقویم رقابت‌ها اعلام می‌شود هواداران به زمان بازی دربی سرخابی‌ توجه می‌کنند. هواداران 2 تیم به دقت یکدیگر را تعقیب می‌کنند اما همواره در یک اتمسفر خوب و بدون ایجاد مزاحمت برای هم قرار دارند.

* استرس دربی را دوست داشتم

برای من سخت است که دربی تهران را با دیگر دربی‌های جهان مقایسه کنم، البته اطمینان دارم یکی از بزرگترین دربی‌های قاره آسیا است. حتما می‌دانید گاهی اوقات بیش از 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. در چنین دربی‌هایی باید انتظار فشار بسیار زیادی را داشته باشید اما صادقانه بگویم برای من هیچگاه این مسئله مشکلی نبود. واقعا این استرس دربی را دوست داشتم و از آن خوشم می‌آمد. در آخرین دربی همین استرس به من اجازه آمادگی بهتر در تمرینات را داد و می‌خواستم بهتر مهیای این بازی بزرگ شوم.

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار