مسعود شجاعی

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: صادقانه بگویم چیزی که از ویتنام انتظار داشتیم این نبود و آنها فوق العاده در مسابقه اول مقابل عراق کار کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام در دومین بازی دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2019 صحبت های کوتاهی کرد که در ادامه می خوانید:

* تمام تمرکزمان روی بازی با ویتنام است

در حال حاضر در بهترین شرایط روحی و روانی قرار داریم، ما تمام تمرکزمان را روی بازی با ویتنام گذاشتیم و صادقانه بگویم چیزی که از آنها انتظار داشتیم این نبود و آنها فوق العاده در مسابقه اول کار کردند. البته ما هم برای برد وارد زمین می شویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم در بازی دوم به پیروزی برسیم.

* اجازه نمی دهیم اتفاقات 4 سال قبل تکرار شود

{شجاعی در پاسخ به این سوال که شما گفته اید ما به تیم های دیگر احترام می گذاریم اما آیا این به آن معنی است که تیم های دیگر به ایران احترام نمی گذارند گفت:}

(می خندد) من اصلا نگفتم تیم های دیگر به ایران احترام نمی‌گذارند، من همیشه گفته‌ام کار خودمان را انجام می دهیم و به سایر رقبایمان احترام می گذاریم. این در تمامی صحبت های من همیشه بوده و هست.

اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار