خبرهای کوتاه
هروویه میلیچ دقایقی قبل با استقبال نماینده‌های باشگاه استقلال در فرودگاه امام خمینی وارد تهران شد
سازمان لیگ رسما اعلام کرد لیگ برتر در تاریخ 31 مردادماه آغاز می شود.
مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر روز سه شنبه (۱۵ مرداد) ساعت ۱۹:۰۰ در سالن تالار شهر مشهد آغاز
محمدرضا داورزنی: لیگ برتر تا ۲۳ مرداد آغاز می شود.
اسماعیل بن ناصر، هافبک الجزایر به عنوان بهترین بازیکن جام ملت های آفریقا 2019 انتخاب شد
سنگال و مانه در حسرت جام؛ قهرمانی الجزایر با گل بونجاح در خاک دشمن!
گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ بازگشت دیاباته به تمرینات گروهی؛ میلیچ با آبی پوشان تمرین کرد

گزارش تمرین دوشنبه عصر استقلال/ بازگشت دیاباته به تمرینات گروهی؛ میلیچ با آبی پوشان تمرین کرد

نویسنده: سعید باقری
در دوشنبه, 28 مرداد 1398 19:35

تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که میلیچ بازیکن جدید استقلال اولین جلسه تمرینی خود را با آبی پوشان برگزار کرد

استراماچونی حرف خود را به کرسی نشاند؛ میلیچ به استقلال پیوست

استراماچونی حرف خود را به کرسی نشاند؛ میلیچ به استقلال پیوست

نویسنده: جواد رهبر
در دوشنبه, 28 مرداد 1398 12:20

هروویه میلیچ مدافع کروات پس از کش و قوس های فراوان قرارداد 2 ساله خود را با استقلال ثبت کرد.

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ حضور فتحی و میلیچ در زمین جدید؛ بازیگر سینما میهمان آبی‌ پوشان!

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ حضور فتحی و میلیچ در زمین جدید؛ بازیگر سینما میهمان آبی‌ پوشان!

نویسنده: سعید باقری
در یکشنبه, 27 مرداد 1398 19:35

تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال در حضور مدیرعامل این باشگاه و در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

چند خبر کوتاه از استقلال/ افتتاح زمین تمرین جدید استقلالی‌ها؛ پایان جلسه سرنوشت ساز استراماچونی و فتحی

چند خبر کوتاه از استقلال/ افتتاح زمین تمرین جدید استقلالی‌ها؛ پایان جلسه سرنوشت ساز استراماچونی و فتحی

نویسنده: جواد رهبر
در یکشنبه, 27 مرداد 1398 18:16

با تلاش مسئولین باشگاه استقلال محوطه تمرینی جدید این تیم در مجموعه ورزشی انقلاب امروز برای اولین بار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اختصاصی استقلال نیوز/ از استراماچونی شفری دیگر نسازیم؛ بُت سازی در استقلال ممنوع!

اختصاصی استقلال نیوز/ از استراماچونی شفری دیگر نسازیم؛ بُت سازی در استقلال ممنوع!

نویسنده: مهدی شکیبا راد
در یکشنبه, 27 مرداد 1398 12:09

در بحث درخواست‌های استراماچونی و قهر این مربی شاید برای اولین بار در رسانه استقلال‌نیوز حق را به امیرحسین فتحی می دهیم.

گزارش تمرین یکشنبه صبح استقلال/ بدنسازی در انقلاب؛ دیاباته در کلینیک!

گزارش تمرین یکشنبه صبح استقلال/ بدنسازی در انقلاب؛ دیاباته در کلینیک!

نویسنده: سعید باقری
در یکشنبه, 27 مرداد 1398 11:35

اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز یک تمرین بدنسازی را پشت سر گذاشتند.

شاهرخ بیانی: باشگاه استقلال ثبات مدیریتی ندارد؛ در باشگاه کسی سر جای خودش نیست

شاهرخ بیانی: باشگاه استقلال ثبات مدیریتی ندارد؛ در باشگاه کسی سر جای خودش نیست

نویسنده: جواد رهبر
در یکشنبه, 27 مرداد 1398 11:25

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: چرا باشگاه استقلال نباید همانند تیم های بزرگ و مدرن یک زمین تمرین درست داشته و از داشتن امکانات اولیه برخوردار باشد؟

داوران هفته اول لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار ماشین سازی و استقلال!

داوران هفته اول لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار ماشین سازی و استقلال!

نویسنده: سعید باقری
در یکشنبه, 27 مرداد 1398 11:20

با اعلام فداسیون فوتبال، داوران هفته اول لیگ برتر فوتبال فصل 1398/99 مشخص شدند.

حسن روشن: فامیل بازی وزیر ورزش معنی ندارد؛ فتحی از من مشورت نگرفت منم قهر کردم!

حسن روشن: فامیل بازی وزیر ورزش معنی ندارد؛ فتحی از من مشورت نگرفت منم قهر کردم!

نویسنده: جواد رهبر
در یکشنبه, 27 مرداد 1398 11:11

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با فتحی قهر هستم زیرا به قول های که داده بود هیچگاه عمل نکرد و از من هیچ مشورتی نگرفت!

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ کلاس توجیهی داوری؛ اختصاصی کار کردن شیخ!

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ کلاس توجیهی داوری؛ اختصاصی کار کردن شیخ!

نویسنده: سعید باقری
در شنبه, 26 مرداد 1398 20:35

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که بازیکنان این تیم توسط رئیس کمیته داوران در امور داوری برای لیگ نوزدهم توجیه شدند.

علی جباری: سلطانی‌فر ادامه ‌دهنده راه گودرزی برای استقلال است؛ هیات‌مدیره وقت ندارد چرا استعفا نمی‌دهد؟!

علی جباری: سلطانی‌فر ادامه ‌دهنده راه گودرزی برای استقلال است؛ هیات‌مدیره وقت ندارد چرا استعفا نمی‌دهد؟!

نویسنده: جواد رهبر
در شنبه, 26 مرداد 1398 12:14

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یک عده در وزارت ورزش دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد، این اتفاق در زمان محمود گودرزی وجود داشت و سلطانی‌فر هم همان راه را ادامه می‌دهد.

آرش برهانی: استقلال این فصل یکی از مدعیان قهرمانی است؛ دیاباته بازیکن باکیفیتی است

آرش برهانی: استقلال این فصل یکی از مدعیان قهرمانی است؛ دیاباته بازیکن باکیفیتی است

نویسنده: جواد رهبر
در شنبه, 26 مرداد 1398 11:37

مهاجم پیشین استقلال گفت: من به آینده استقلال با هدایت استراماچونی بسیار امیدوارم و مطمئنم استقلال امسال یکی از شانس های قهرمانی است. 

اصغر طالب نسب: بازی اول استقلال بسیار مهم است؛ ماشین سازی حریف آسانی نیست

اصغر طالب نسب: بازی اول استقلال بسیار مهم است؛ ماشین سازی حریف آسانی نیست

نویسنده: جواد رهبر
در شنبه, 26 مرداد 1398 11:20

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مطمئنا بازیکنان و کادرفنی استقلال به خوبی آگاه هستند که تیم ماشین سازی حریف آسانی برای آنها نخواهد بود.

امیرحسین فتحی: روز یکشنبه جلسه ای با سرمربی برگزار خواهم کرد؛ امیدوارم خروجی اش پایان شایعه سازی ها باشد!

امیرحسین فتحی: روز یکشنبه جلسه ای با سرمربی برگزار خواهم کرد؛ امیدوارم خروجی اش پایان شایعه سازی ها باشد!

نویسنده: الهام ملکی
در جمعه, 25 مرداد 1398 22:40

مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال باشگاه استقلال روز یکشنبه با یکدیگر دیدار می‌کنند.

حسین پورحمیدی: از حضور در استقلال خیلی خوشحالم؛ روز اول حضورم اصلا احساس غریبگی نداشتم

حسین پورحمیدی: از حضور در استقلال خیلی خوشحالم؛ روز اول حضورم اصلا احساس غریبگی نداشتم

نویسنده: سعید باقری
در جمعه, 25 مرداد 1398 22:11

دروازبان جدید تیم فوتبال استقلال گفت: قرار بود به گل گهر بروم که با پیشنهاد استقلال روبه رو شدم و گفتم قطعا استقلال خیلی جای بهتری برای آینده من هست.

ستار همدانی: حواشی پدر استقلال را در آورده است؛ چرا آرامش را از هواداران دریغ می‌کنند؟!

ستار همدانی: حواشی پدر استقلال را در آورده است؛ چرا آرامش را از هواداران دریغ می‌کنند؟!

نویسنده: جواد رهبر
در جمعه, 25 مرداد 1398 17:02

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یه عده از خارج باشگاه استقلال سالها پدر استقلال را درآورده اند و باعث ایجاد حواشی شده اند.

چند خبر کوتاه از استقلال/ هروویه میلیچ وارد تهران شد؛ باشگاه استقلال هوادارانش را سوپرایز کرد!

چند خبر کوتاه از استقلال/ هروویه میلیچ وارد تهران شد؛ باشگاه استقلال هوادارانش را سوپرایز کرد!

نویسنده: جواد رهبر
در جمعه, 25 مرداد 1398 12:02

 هروویه میلیچ که با درخواست عجیب خواهان بالا رفتن قیمت اولیه خود شده بود با رد این درخواست توسط باشگاه استقلال مجددا به تهران بازگشت.

علی جباری: استقلال امسال خوب یارگیری نکرد؛ وزیر پرسپولیسی دست از سر استقلال بردارد

علی جباری: استقلال امسال خوب یارگیری نکرد؛ وزیر پرسپولیسی دست از سر استقلال بردارد

نویسنده: جواد رهبر
در پنج شنبه, 24 مرداد 1398 20:14

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با محرومیت تعلیقی پرسپولیس به همگان ثابت شد وزیر و معاونانش طرفدار کدام تیم هستند و چرا استقلال اینقدر تضعیف شده است.

دومین دیدار تدارکاتی استقلال در یک هفته/ بال عقاب چیده شد!

دومین دیدار تدارکاتی استقلال در یک هفته/ بال عقاب چیده شد!

نویسنده: سعید باقری
در پنج شنبه, 24 مرداد 1398 12:05

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل عقاب تهران به برتری رسید.

اختصاصی استقلال نیوز/ سوپر کاپ اروپا 2019؛ لیورپول و تکرار خاطره خوش استانبول؛ دومین ناکامی لمپارد با چلسی!

اختصاصی استقلال نیوز/ سوپر کاپ اروپا 2019؛ لیورپول و تکرار خاطره خوش استانبول؛ دومین ناکامی لمپارد با چلسی!

نویسنده: مهدی احمدی
در پنج شنبه, 24 مرداد 1398 07:10

دیدار تمام انگلیسی سوپر کاپ اروپا 2019 در پایتخت ترکیه با قهرمانی لیورپول به پایان رسید.

گزارش تمرین چهارشنبه عصر استقلال/ حضور گلر جدید؛ سبزپوش شدن آبی پوشان!

گزارش تمرین چهارشنبه عصر استقلال/ حضور گلر جدید؛ سبزپوش شدن آبی پوشان!

نویسنده: سعید باقری
در چهارشنبه, 23 مرداد 1398 20:05

تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور پورحمیدی گلر جدید در زمین نفت تهرانسر برگزار شد.

اصغر حاجیلو: آکادمی دروازه بانی تشکیل خواهیم داد؛ پیروز قربانی درخواست همکاری را رد کرد!

اصغر حاجیلو: آکادمی دروازه بانی تشکیل خواهیم داد؛ پیروز قربانی درخواست همکاری را رد کرد!

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 23 مرداد 1398 19:50

سرپرست تیم استقلال گفت: به دنبال تاسیس یک آکادمی بزرگ دروازه بانی هستیم و همچنین تشکیل یک تیم استعداد یابی در استان های مختلف را در دستور کار داریم.

پورحمیدی استقلالی شد؛ آخرین خرید فصل آبی پوشان؟!

پورحمیدی استقلالی شد؛ آخرین خرید فصل آبی پوشان؟!

نویسنده: الهام ملکی
در چهارشنبه, 23 مرداد 1398 18:20

دروازبان فصل گذشته گل گهر سیرجان قرارداد سه ساله خود با تیم فوتبال استقلال امضا کرد.

جواد زرینچه: استقلال این فصل موفق خواهد بود؛ هواداران به حاشیه‌ها توجه نکنند

جواد زرینچه: استقلال این فصل موفق خواهد بود؛ هواداران به حاشیه‌ها توجه نکنند

نویسنده: سعید باقری
در چهارشنبه, 23 مرداد 1398 17:55

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئن باشید استقلال در فصل جدید، عملکرد موفقی خواهد داشت.

چند خبر کوتاه از استقلال/ آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ دروازه بان گل گهر آبی پوش شد

چند خبر کوتاه از استقلال/ آخرین وضعیت مصدومان استقلال؛ دروازه بان گل گهر آبی پوش شد

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 23 مرداد 1398 15:30

دروازه بان گل گهر با اخذ رضایت نامه از تیم سیرجانی رسما به باشگاه استقلال پیوست. 

مهدی پاشازاده: همه مشکلات باشگاه  استقلال مسائل مالی نیست؛ استراماچونی حق دارد

مهدی پاشازاده: همه مشکلات باشگاه  استقلال مسائل مالی نیست؛ استراماچونی حق دارد

نویسنده: سعید باقری
در چهارشنبه, 23 مرداد 1398 11:10

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بعضی از افرادی که در استقلال کار می‌کنند به وظایفشان آشنا نیستند و انگار نمی‌دانند اینجا کجاست که در آن مشغول به کار هستند.

شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

est2

جدول و برنامه جام ملتهای آسیا

آرشیو جام جهانی 2018 روسیه

اختصاصی خارجی

00906123

novin web gostar

 

مشاوره کسب و کار بیزینس پلن برندینگ برندسازی سفارش گل خرید اینترنتی گل خرید آنلاین گل گرمایش تابشی دانلود سوالات استخدامی سوالات استخدامی تنور گازی فر پیتزا فر ساندویچ بج سینه گرمایش گلخانه گرمایش مرغداری سوالات استخدامی بانک