خبرهای کوتاه
آغاز مجدد لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا در هاله ای از ابهام
جواد قراب: سلطانی فر گفت عاشقانه پرسپولیس را دوست دارم!
پیش بینی سلطان علی جباری درست بود/ فتح‌الله‌زاده نیامده رفت!
اعتراض شدید فرهاد مجیدی به وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال و نحوه مدیریت وزیر ورزش!
سیامند رحمان، قهرمان جهان و المپیک.. هرکول خوش خنده ایرانی درگذشت..
وزیر ورزش دست بردار نیست/ یک پرسپولیسی در آستانه مدیرعاملی استقلال!
گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ برگزاری جلسه آنالیز؛ دانشگر و میلیچ مصدوم شدند!

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ برگزاری جلسه آنالیز؛ دانشگر و میلیچ مصدوم شدند!

نویسنده: سعید باقری
در پنج شنبه, 12 تیر 1399 20:12

اولین تمرین تاکتیکی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه آنالیز تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. 

داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار پارس چنوبی جم و استقلال!

داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل چهارمحال و بختیاری قاضی دیدار پارس چنوبی جم و استقلال!

نویسنده: سعید باقری
در چهارشنبه, 11 تیر 1399 21:15

با اعلام فداسیون فوتبال، داوران هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال فصل 1398/99 مشخص شدند.

پس از چند ماه بلاتکلیفی/ چشمان وزیر ورزش استقلال را هم دید؛ عبدیان جانشین منزوی شد

پس از چند ماه بلاتکلیفی/ چشمان وزیر ورزش استقلال را هم دید؛ عبدیان جانشین منزوی شد

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 11 تیر 1399 20:17

با انتخاب وزیر ورزش و جوانان دو عضو جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال ایران اضافه شد تا پس از ماهها تشکیلات آبی ها شکل رسمی بگیرد! 

بهزاد غلامپور:  از هواداران استقلال می‌خواهم فریب صفحات مجازی را نخورند؛ مطمئن باشید سعادتمند از مجیدی حمایت می کند

بهزاد غلامپور: از هواداران استقلال می‌خواهم فریب صفحات مجازی را نخورند؛ مطمئن باشید سعادتمند از مجیدی حمایت می کند

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 11 تیر 1399 16:50

مربی دروازبان های استقلال گفت: هواداران استقلال فریب فضای مجازی و بعضی از رسانه ها را نخورده و بدانند که مدیریت باشگاه استقلال پشت کادر فنی خود قرار خواهد داشت. 

پیروز قربانی: باید از سرمربی جوان استقلال حمایت کرد؛ حق استقلال در این دو بازی آخر 4 امتیاز بود

پیروز قربانی: باید از سرمربی جوان استقلال حمایت کرد؛ حق استقلال در این دو بازی آخر 4 امتیاز بود

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 11 تیر 1399 16:25

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: چرا یه عده فکر می کنند که مجیدی کار اشتباهی کرده که هدایت تیم استقلال را بر عهده گرفته است آن هم وقتی چرخه مربیان به...

آرش برهانی: باید به مجیدی زمان داد تا برنامه‌هایش را پیاده کند؛ فراری دادن استراماچونی شاهکار مدیریتی آقایان بود

آرش برهانی: باید به مجیدی زمان داد تا برنامه‌هایش را پیاده کند؛ فراری دادن استراماچونی شاهکار مدیریتی آقایان بود

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 11 تیر 1399 12:12

مهاجم پیشین استقلال گفت: اگر مدیران استقلال مجیدی را با فکر و منطق به استقلال آورده اند باید به او فرصت دهند تا برنامه هایش را در استقلال پیاده کند. 

اختصاصی استقلال نیوز/ هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا؛ جام در ویگو دست به دست شد!

اختصاصی استقلال نیوز/ هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا؛ جام در ویگو دست به دست شد!

نویسنده: مهدی احمدی
در سه شنبه, 10 تیر 1399 23:42

بازی های هفته سی و دوم لالیگا اسپانیا فصل 2019/20 با توقف بارسلونا و پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

اختصاصی استقلال نیوز/ هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا؛ آنتونیو کونته از آویخته شدن به صلیب گریخت!

اختصاصی استقلال نیوز/ هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا؛ آنتونیو کونته از آویخته شدن به صلیب گریخت!

نویسنده: مهدی احمدی
در سه شنبه, 10 تیر 1399 23:41

بازی های هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا فصل 2019/20 با شکست آاس رم مقابل آث میلان به پایان رسید.

دکتر کاوه ستوده: در بازی با سایپا همسترینگ پای دیگر یزدانی آسیب دیده است

دکتر کاوه ستوده: در بازی با سایپا همسترینگ پای دیگر یزدانی آسیب دیده است

نویسنده: سعید باقری
در سه شنبه, 10 تیر 1399 22:30

پزشک باشگاه استقلال گفت: سیاوش یزدانی در مصاف با سایپا از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است.

پیام فرهاد مجیدی خطاب به حاشیه‌سازان/ تسلیم نمی‌شوم و تلاشم را دو برابر خواهم کرد

پیام فرهاد مجیدی خطاب به حاشیه‌سازان/ تسلیم نمی‌شوم و تلاشم را دو برابر خواهم کرد

نویسنده: الهام ملکی
در سه شنبه, 10 تیر 1399 21:19

سرمربی تیم فوتبال استقلال خطاب به حاشیه سازان گفت: برایم مهم نيست چه می‌گویید. خودتان را خسته نکنید، هم سهميه می‌گيرم، هم جام حذفی را و هم در آسیا صعود می‌كنم.

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ ریکاوری در سالن بدنسازی سام فیت با صحبت های فرهاد!

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ ریکاوری در سالن بدنسازی سام فیت با صحبت های فرهاد!

نویسنده: سعید باقری
در سه شنبه, 10 تیر 1399 20:12

تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال پس از مصاف با سایپا در سالن بدنسازی سام فیت برگزار شد. 

سعید رمضانی: شرمنده هواداران استقلال هستیم؛ در مورد شایعات صحبت نمی کنم!

سعید رمضانی: شرمنده هواداران استقلال هستیم؛ در مورد شایعات صحبت نمی کنم!

نویسنده: سعید باقری
در سه شنبه, 10 تیر 1399 16:28

سرپرست تیم فوتبال استقلال به شایعه استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری این تیم که در فضای مجازی مطرح شده واکنشی نشان نداد.

هادی شکوری: استقلال برای پیروزی ابزار کافی ندارد؛ وریا غفوری نمی تواند بزرگتر تیم باشد

هادی شکوری: استقلال برای پیروزی ابزار کافی ندارد؛ وریا غفوری نمی تواند بزرگتر تیم باشد

نویسنده: جواد رهبر
در سه شنبه, 10 تیر 1399 11:46

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با وجود مصدومان زیادی که دارد نمی تواند در ادامه فصل نتایج مورد نظرش را کسب کند زیرا ابزار کافی برای موفقیت در اختیار کادرفنی نیست.  

پیروز قربانی: استقلال می توانست مقابل سایپا برنده باشد؛ نبود دیاباته در استقلال تاثیرگذار است

پیروز قربانی: استقلال می توانست مقابل سایپا برنده باشد؛ نبود دیاباته در استقلال تاثیرگذار است

نویسنده: جواد رهبر
در سه شنبه, 10 تیر 1399 11:29

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال می توانست مقابل سایپا برنده باشد ولی با اشتباهات بازیکنان پیروزی را با تساوی عوض کرد و این شاید بخاطر نبود دیاباته باشد.

سهراب بختیاری زاده: شانس قهرمان شدن استقلال کم است؛ کادرفنی عملکرد بدی نداشت

سهراب بختیاری زاده: شانس قهرمان شدن استقلال کم است؛ کادرفنی عملکرد بدی نداشت

نویسنده: سعید باقری
در سه شنبه, 10 تیر 1399 10:12

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همه باید از تیم حمایت کنیم تا آرامش بازیکنان حفظ و برای فصل بعد آماده شوند!

پرویز برومند: با بازیکنان استقلال به لحاظ روحی و روانی کار نکرده‌اند؛ آقای بازیکن! به فکر دل هوادار باش

پرویز برومند: با بازیکنان استقلال به لحاظ روحی و روانی کار نکرده‌اند؛ آقای بازیکن! به فکر دل هوادار باش

نویسنده: سعید باقری
در سه شنبه, 10 تیر 1399 01:15

دروازه بان سابق استقلال گفت: بازیکنان استقلال به شکلی بازی می‌کنند که گویا جام جهانی را فتح کرده‌اند! آقای بازیکن! یک مقدار به فکر دل هوادار باش.

علی کریمی: دو سال است در حق استقلال اجحاف می شود؛ دلم برای مجیدی سوخت!

علی کریمی: دو سال است در حق استقلال اجحاف می شود؛ دلم برای مجیدی سوخت!

نویسنده: سعید باقری
در سه شنبه, 10 تیر 1399 00:15

هافبک دفاعی استقلال گفت: نمی‌گویم بازیکن فولاد تمارض کرد ولی با سر و صدایی که کرد، داور را مجاب کرد که مرا اخراج کند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ استقلال بی‌مهره و بی‌برنامه مقابل سایپا؛ لعنت به کسانی که استرا را فراری دادند

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ استقلال بی‌مهره و بی‌برنامه مقابل سایپا؛ لعنت به کسانی که استرا را فراری دادند

نویسنده: الهام ملکی
در دوشنبه, 09 تیر 1399 23:04

دیدار تیم های استقلال و سایپا از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ تساوی استقلال و سایپا در نیمه نخست؛ امان از بدشانسی و گل به خودی!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ تساوی استقلال و سایپا در نیمه نخست؛ امان از بدشانسی و گل به خودی!

نویسنده: سعید باقری
در دوشنبه, 09 تیر 1399 21:55

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال ایران و سایپا با تساوی به پایان رسید.

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و سایپا: اطلاعیه باشگاه و درخواست کمک مالی؛ سکوها آبی پوش شد!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و سایپا: اطلاعیه باشگاه و درخواست کمک مالی؛ سکوها آبی پوش شد!

نویسنده: سعید باقری
در دوشنبه, 09 تیر 1399 21:10

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای از هواداران خود خواست که در مقطع فعلی به باشگاه کمک مالی کنند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ سایپا سواری بدون فرهاد و ارسلان!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ سایپا سواری بدون فرهاد و ارسلان!

نویسنده: مهدی احمدی
در دوشنبه, 09 تیر 1399 20:33

ترکیب استقلال ایران در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل سایپا مشخص شد.

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ آخرین مرور برنامه های تاکتیکی در انقلاب!

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ آخرین مرور برنامه های تاکتیکی در انقلاب!

نویسنده: سعید باقری
در یکشنبه, 08 تیر 1399 20:12

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف با سایپا در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. 

هفته بیست و دوم لیگ برتر/مجید نامجومطلق:سایپا تیم خوب و جوانی است؛ در قرارداد دیاباته ترک ایران در چنین شرایطی وجود دارد!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/مجید نامجومطلق:سایپا تیم خوب و جوانی است؛ در قرارداد دیاباته ترک ایران در چنین شرایطی وجود دارد!

نویسنده: جواد رهبر
در یکشنبه, 08 تیر 1399 14:34

مربی باشگاه استقلال گفت: در قرارداد شیخ دیاباته بندی وجود دارد که این بازیکن می تواند در چنین شرایطی که فرزندش قرار است به دنیا بیاید از ایران خارج شود!  

داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و سایپا!

داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و سایپا!

نویسنده: سعید باقری
در یکشنبه, 08 تیر 1399 12:15

با اعلام فداسیون فوتبال، داوران هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال فصل 1398/99 مشخص شدند.

امید ابراهیمی: 10 روز به باشگاه استقلال زمان دادم اما با من تماسی نگرفتند؛ آرزویم است که روزی دوباره به استقلال برگردم

امید ابراهیمی: 10 روز به باشگاه استقلال زمان دادم اما با من تماسی نگرفتند؛ آرزویم است که روزی دوباره به استقلال برگردم

نویسنده: جواد رهبر
در یکشنبه, 08 تیر 1399 12:00

امید ابراهیمی هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال را از ته دل دوست دارم و آرزویم موفقیت این تیم است و امیدوارم روزی دوباره به تیم محبوبم برگردم.

اختصاصی استقلال نیوز/ هفته سی و چهارم بوندسلیگا آلمان؛ تاج گذاری بایرن در ورزشگاه خالی!

اختصاصی استقلال نیوز/ هفته سی و چهارم بوندسلیگا آلمان؛ تاج گذاری بایرن در ورزشگاه خالی!

نویسنده: مهدی احمدی
در یکشنبه, 08 تیر 1399 11:30

بازی های هفته سی و چهارم بوندسلیگا آلمان فصل 2019/20 با پیروزی شکست سنگین دورتموند و سقوط دوسلدورف به بوندسلیگا 2 به پایان رسید.

شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

est2

جدول و برنامه جام ملتهای آسیا

آرشیو جام جهانی 2018 روسیه

اختصاصی خارجی

اختصاصی داخلی

00906123

novin web gostar