خبرهای کوتاه
مجتبی جباری بعد از انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی، از کادر فنی گل گهر جدا شد
گری هوپر به تیم ولینگتون فونیکس نیوزیلند که در لیگ استرالیا بازی می کند، پیوست
هواداران استقلال بعد از پیروزی مقابل فجر سپاسی، جایگاه های خود در ورزشگاه را تمیز کردند
حیدری در بازی با فجر سپاسی هم پنالتی های استقلال را ندید یا بهتر بگوییم نخواست ببیند!
حیا کن.. رها کن.. برای فتحی / هوادار استقلال این مدیرعامل را نمی خواهد آقای وزیر!
پیمان حسینی، دروازبان تیم ملی فوتبال ساحلی در بین 10 اسطوره تاریخ این رشته قرار گرفت
اصغر حاجیلو: بدهی‌ها کمر استقلال را شکسته است؛ پیشکسوتان به جای انتقاد، حمایت کنند!

اصغر حاجیلو: بدهی‌ها کمر استقلال را شکسته است؛ پیشکسوتان به جای انتقاد، حمایت کنند!

نویسنده: سعید باقری
در یکشنبه, 28 مهر 1398 07:55

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: سال‌های سال با فتح‌الله‌زاده کار کرده‌ام و تعجب می‌کنم در شرایطی که تیم نتیجه نگرفته، چنین صحبت‌هایی مطرح می کند.

علی دشتی: از بدقولی باشگاه ناراحتم؛ هیچ مشکلی با تصمیمات استراماچونی ندارم

علی دشتی: از بدقولی باشگاه ناراحتم؛ هیچ مشکلی با تصمیمات استراماچونی ندارم

نویسنده: سعید باقری
در شنبه, 27 مهر 1398 22:00

هافبک نفوذی جدید استقلال گفت: به درخواست سرمربی به محل تمرینات تیم آمدم و از گوشه زمین نظاره گر تمرینات بقیه بچه ها بودم.

گزارش تمرین شنبه صبح استقلال/ مصدومیت جدی یزدانی؛ دشتی برگشت و تمرین نکرد!

گزارش تمرین شنبه صبح استقلال/ مصدومیت جدی یزدانی؛ دشتی برگشت و تمرین نکرد!

نویسنده: سعید باقری
در شنبه, 27 مهر 1398 12:50

تمرین تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

سلطان علی جباری: هواداران حق دارند علیه مدیران باشگاه شعار دهند؛ رفیق بازی وزیر دلیل عدم برکناری فتحی است

سلطان علی جباری: هواداران حق دارند علیه مدیران باشگاه شعار دهند؛ رفیق بازی وزیر دلیل عدم برکناری فتحی است

نویسنده: جواد رهبر
در جمعه, 26 مهر 1398 15:01

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال گفت: وزیر ورزش بخاطر رفیق بازی خود با فتحی، چشمش را روی اشتباهات و ضعف های مدیران استقلال بسته است.

سعید لطفی: هنر استراماچونی متحد کردن بازیکنان است؛ سایپا می تواند حریف خطرناکی باشد

سعید لطفی: هنر استراماچونی متحد کردن بازیکنان است؛ سایپا می تواند حریف خطرناکی باشد

نویسنده: جواد رهبر
در جمعه, 26 مهر 1398 13:41

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یکی از هنرهای استراماچونی اتحاد و همدلی بازیکنان است که به خوبی در بازی های استقلال مشاهده می شود.

گزارش تمرین جمعه صبح استقلال/ مصدومیت یزدانی در تیم ملی؛ آمادگی شیخ برای دیدار با سایپا!

گزارش تمرین جمعه صبح استقلال/ مصدومیت یزدانی در تیم ملی؛ آمادگی شیخ برای دیدار با سایپا!

نویسنده: سعید باقری
در جمعه, 26 مهر 1398 12:35

تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با فجرسپاسی شیراز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

داوران هفته هفتم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل ساری قاضی دیدار سایپا و استقلال!

داوران هفته هفتم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور اهل ساری قاضی دیدار سایپا و استقلال!

نویسنده: سعید باقری
در جمعه, 26 مهر 1398 12:30

با اعلام فداسیون فوتبال، داوران هفته هفتم لیگ برتر فوتبال فصل 1398/99 مشخص شدند.

بهتاش فریبا: استقلال هنوز در گلزنی مشکل دارد؛ پیدا کردن بازیکن آزاد و باکیفیت خیلی سخت است!

بهتاش فریبا: استقلال هنوز در گلزنی مشکل دارد؛ پیدا کردن بازیکن آزاد و باکیفیت خیلی سخت است!

نویسنده: سعید باقری
در جمعه, 26 مهر 1398 09:10

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال هنوز زیبا بازی نمی‌کند و در زدن ضربات آخر و گلزنی مشکل دارد.

با اعلام کارشناسان داوری/ پنالتی های استقلال مقابل فجر سپاسی هم سوخت

با اعلام کارشناسان داوری/ پنالتی های استقلال مقابل فجر سپاسی هم سوخت

نویسنده: جواد رهبر
در پنج شنبه, 25 مهر 1398 21:00

استقلال ایران در مرحله 1/8 جام حذفی با وجود اشتباهات فاحش داوری موفق به شکست فجر سپاسی شیراز و صعود به مرحله بعد شد.

مرحله 1/8 جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل فجرسپاسی: بردیم ولی همچنان بدشانس هستیم

مرحله 1/8 جام حذفی/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل فجرسپاسی: بردیم ولی همچنان بدشانس هستیم

نویسنده: جواد رهبر
در پنج شنبه, 25 مهر 1398 20:50

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی مقابل فجرسپاسی گفتند: بازی سختی داشتیم ولی با بدشانسی در 90 دقیقه به برتری نرسیدیم. 

مرحله 1/8 جام حذفی/ آندره آ استراماچونی: برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داریم؛ گری هوپر اصلا گزینه من نبود!

مرحله 1/8 جام حذفی/ آندره آ استراماچونی: برای هماهنگ شدن نیاز به زمان داریم؛ گری هوپر اصلا گزینه من نبود!

نویسنده: جواد رهبر
در پنج شنبه, 25 مهر 1398 20:30

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با فجرسپاسی گفت: ما با تاکتیک و سیستم جدیدی که داریم باید به بازیکنان فرصت بدهیم تا با این روش...

مرحله 1/8 جام حذفی/ نه داور حریف استقلال شد و نه فجر سپاسی شیراز!

مرحله 1/8 جام حذفی/ نه داور حریف استقلال شد و نه فجر سپاسی شیراز!

نویسنده: الهام ملکی
در پنج شنبه, 25 مهر 1398 19:40

استقلال با برتری مقابل فجر سپاسی شیراز در وقت های اضافه، به مرحله 1/4 جام حذفی صعود کرد.

مرحله 1/8 جام حذفی/ حواشی دیدار استقلال و فجرسپاسی: شعار هواداران علیه داور و فتحی؛ حرکت زیبای استقلالی ها سوژه رسانه ها

مرحله 1/8 جام حذفی/ حواشی دیدار استقلال و فجرسپاسی: شعار هواداران علیه داور و فتحی؛ حرکت زیبای استقلالی ها سوژه رسانه ها

نویسنده: سعید باقری
در پنج شنبه, 25 مهر 1398 17:55

هواداران استقلال در نیمه اول نسبت به عملکرد داور معترض بودند و علیه او شعار دادند.

مرحله 1/8 جام حذفی/ تساوی بدون گل استقلال و فجر سپاسی؛ بدون مهاجم گل زدن سخت است و دشوار!

مرحله 1/8 جام حذفی/ تساوی بدون گل استقلال و فجر سپاسی؛ بدون مهاجم گل زدن سخت است و دشوار!

نویسنده: سعید باقری
در پنج شنبه, 25 مهر 1398 17:40

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال ایران و فجرسپاسی شیراز با تساوی به پایان رسید.

مرحله 1/8 جام حذفی/ حواشی پیش از دیدار استقلال و فجرسپاسی: حضور هواداران بدون بلیت؛ انقاد از فتحی وحمایت از استراما

مرحله 1/8 جام حذفی/ حواشی پیش از دیدار استقلال و فجرسپاسی: حضور هواداران بدون بلیت؛ انقاد از فتحی وحمایت از استراما

نویسنده: سعید باقری
در پنج شنبه, 25 مهر 1398 16:30

تعدادی از هواداران استقلال بدون تهیه بلیت الکترونیکی به ورزشگاه آزادی مراجعه کردند.

مرحله 1/8 جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل فجرسپاسی؛ دستان خالی استرا در خط حمله با مدیریت شاهکار فتحی!

مرحله 1/8 جام حذفی/ ترکیب استقلال مقابل فجرسپاسی؛ دستان خالی استرا در خط حمله با مدیریت شاهکار فتحی!

نویسنده: مهدی احمدی
در پنج شنبه, 25 مهر 1398 15:40

ترکیب استقلال تهران در دیدار مرحله یک هشتم جام حذفی فصل 1398/99 مقابل فجرسپاسی شیراز مشخص شد.

بیانیه باشگاه استقلال/ شاخ غول را شکستیم و مجوز گرفتیم؛ فتحی بهترین مدیر تاریخ استقلال است!

بیانیه باشگاه استقلال/ شاخ غول را شکستیم و مجوز گرفتیم؛ فتحی بهترین مدیر تاریخ استقلال است!

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 24 مهر 1398 21:00

باشگاه استقلال در خصوص اخذ و صدور مجوز حرفه ای این باشگاه بیانیه ای صادر کرد. 

گزارش تمرین چهارشنبه عصر استقلال/ دو ملی پوش به تمرین آخر نرسیدند؛ کری خوانی داغ آبی بنفش پوشان!

گزارش تمرین چهارشنبه عصر استقلال/ دو ملی پوش به تمرین آخر نرسیدند؛ کری خوانی داغ آبی بنفش پوشان!

نویسنده: سعید باقری
در چهارشنبه, 24 مهر 1398 18:00

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با فجرسپاسی شیراز در مجموعه ورزشی تهرانسر برگزار شد.

میلاد زکی پور: با دو برد وارد کورس قهرمانی می‌شویم؛ هیچ‌وقت در استقلال حاشیه نداشتم!

میلاد زکی پور: با دو برد وارد کورس قهرمانی می‌شویم؛ هیچ‌وقت در استقلال حاشیه نداشتم!

نویسنده: سعید باقری
در چهارشنبه, 24 مهر 1398 17:50

دفاع چپ جوان استقلال گفت: اتفاقی که چند هفته پیش رخ داد و چند روزی در اختیار باشگاه قرار گرفت به خاطر سوءتفاهم بوده و خیلی زود برطرف شده است.

امیرحسین فتحی: برخی‌ها با رسانه‌هایی که دارند به دنبال تخریب باشگاه هستند؛ با این عوام‌فریبی‌ها کسی به استقلال نمی‌آید

امیرحسین فتحی: برخی‌ها با رسانه‌هایی که دارند به دنبال تخریب باشگاه هستند؛ با این عوام‌فریبی‌ها کسی به استقلال نمی‌آید

نویسنده: سعید باقری
در چهارشنبه, 24 مهر 1398 16:40

مدیرعامل باشگاه استقلال به شایعه استعفایش از این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

مرحله 1/8 جام حذفی/ آندره آ استراماچونی: کسی نباید در کارهای فنی من مداخله کند؛ بازی فردا آسان نیست!

مرحله 1/8 جام حذفی/ آندره آ استراماچونی: کسی نباید در کارهای فنی من مداخله کند؛ بازی فردا آسان نیست!

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 24 مهر 1398 14:20

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: روزی که به ایران آمدم و با فتحی جلسه برگزار کردم به ایشان گفتم تمام امور فنی با من خواهد بود و کسی حق دخالت...

هروویه میلیچ: در سوئد می گفتند شبیه لیونل مسی هستم؛ می‌توانیم به لیگ برگردیم و بجنگیم

هروویه میلیچ: در سوئد می گفتند شبیه لیونل مسی هستم؛ می‌توانیم به لیگ برگردیم و بجنگیم

نویسنده: سعید باقری
در چهارشنبه, 24 مهر 1398 11:40

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال در گفت‌و‌گویی پیرامون حضورش در ایران و اتفاقاتی که در فوتبالش رخ داده توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدرضا مهران پور: فجر سپاسی تیم دست و پا بسته ای نیست؛ امیدوارم عمق دفاع استقلال ترمیم شده باشد

محمدرضا مهران پور: فجر سپاسی تیم دست و پا بسته ای نیست؛ امیدوارم عمق دفاع استقلال ترمیم شده باشد

نویسنده: جواد رهبر
در چهارشنبه, 24 مهر 1398 11:00

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال با دو پیروزی متوالی که بدست آورد شرایط را کاملا تغییر داد و حالا انتظار می رود سومین پیروزی را مقابل فجرسپاسی بدست آورد.

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ مارک ویلموتس: در لحظات پایانی توپ به دست بازیکن بحرین خورد؛ مجازات پنالتی که دادیم را دریافت کردیم!

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ مارک ویلموتس: در لحظات پایانی توپ به دست بازیکن بحرین خورد؛ مجازات پنالتی که دادیم را دریافت کردیم!

نویسنده: سعید باقری
در سه شنبه, 23 مهر 1398 23:40

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در لحظات پایانی توپ به دست بازیکن حریف اصابت کرد و پنالتی در این صحنه روشن بود.

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ اولین شکست ویلموتس با ایران؛ همسایه آزاری بحرینی ها با کمک"داور

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ اولین شکست ویلموتس با ایران؛ همسایه آزاری بحرینی ها با کمک"داور

نویسنده: جواد رهبر
در سه شنبه, 23 مهر 1398 22:28

تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل بحرین با یک گل شکست خورد

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ ترکیب تیم ملی ایران مقابل بحرین مشخص شد؛ ترکیب هجومی برای طلسم شکنی!

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ ترکیب تیم ملی ایران مقابل بحرین مشخص شد؛ ترکیب هجومی برای طلسم شکنی!

نویسنده: جواد رهبر
در سه شنبه, 23 مهر 1398 19:23

بازیکنان منتخب سرمربی تیم ملی ایران برای دیدار مقابل بحرین مشخص شدند.

شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

est2

جدول و برنامه جام ملتهای آسیا

آرشیو جام جهانی 2018 روسیه

اختصاصی خارجی

00906123

novin web gostar

 

مشاوره کسب و کار بیزینس پلن برندینگ برندسازی سفارش گل خرید اینترنتی گل خرید آنلاین گل گرمایش تابشی دانلود سوالات استخدامی سوالات استخدامی تنور گازی فر پیتزا فر ساندویچ بج سینه گرمایش گلخانه گرمایش مرغداری سوالات استخدامی بانک