علیرضا اکبرپور

پیشکسوت استقلال گفت: از آقای فتحی و بزرگان استقلال در کمیته پیشکسوتان قدردانی می کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، در خصوص مراسم تقدیر از او در دیدار با نفت مسجد سلیمان و نتیجه این دیدار، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مراسم تقدیر پیش از دیدار دیروز؟

از باشگاه قدردانی می کنم که این قدردانی را انجام داد. یادکردن از پیشکسوتان بسیار خوب است و از آقای فتحی و بزرگان استقلال در کمیته پیشکسوتان قدردانی می کنم.

* پیروزی استقلال در دیدار دیروز؟

بعد از بازی آسیایی و شکست، استقلال شرایط خاصی داشت و باید در این دیدار برنده می بود. استقلال خوب شروع کرد و به گل رسید و توانست نتیجه را رقم بزند. تیم بازی خوبی انجام داد و موقعیت های زیادی را خلق کرد اما به گل های بعدی نرسید. تیم خوب بازی کرد و با کسب سه امتیاز، روحیه استقلال برگرداند. امیدوارم این برد ها تداوم داشته باشد و تیم بتواند خود را به صدر برساند.

* استقلال برای حضور در کورس اجازه امتیاز دادن ندارد 

من از هفته ها قبل گفتم که استقلال برای قهرمانی خواهد جنگید. از ابتدا مشخص بود تیم در کورس قهرمانی حضور دارد. دو امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و مطمئنا دیگران امتیاز از دست می دهند و استقلال نباید امتیاز از دست بدهد. باید روند بردهای استقلال ادامه داشته باشد.

* صحبت های پایانی؟

استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد. هیچ تیمی اندازه استقلال شایسته قهرمانی نیست و همه به این باور رسیدند که استقلال مدعی اول قهرمانی است. دیگر تیم ها نیز در کورس هستند و همگی قابل احترام می باشند اما تیم آقای شفر می تواند امسال به قهرمانی برسد.

  

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار