اخبار باشگاه استقلال

این روزها درهای خروجی باشگاه استقلال پر تردد و درهای ورودی این باشگاه بسته مانده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرغم برگزاری جلسات متعدد بین مومنی مدیر آکادمی و مربیان تیم های رده پایه باشگاه استقلال، نوازی و عمران زاده دو تن از مربیان تیم فوتبال جوانان از سمت خود استعفا کردند.

 

* جدایی مدافع جوان استقلال

امیرحسین اسماعیل‌زاده مدافع چپ ۱۹ ساله که سابقه حضور در پیکان، استقلال و تیم ملی جوانان و امید را دارد بعد از توافق با بهرام رضاییان مدیرعامل و فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی قرارداد ۳ ساله‌ای را با این تیم امضا کرد.

اسماعیل زاده در مصاحبه ای که سال گذشته با خبرگزاری استقلال نیوز انجام داده بود، عنوان کرد با باشگاه استقلال قراردادی 5 ساله منعقد کرده است. حال باید دید در حالیکه 4 سال از قرارداد او با استقلال باقی مانده بود، چطور با قراردادی 3 ساله به پارس جنوبی جم پیوست؟ (متن مصاحبه اسماعیل زاده با خبرگزاری استقلال نیوز را از اینجا بخوانید)

* استعفای نوازی و عمران زاده از مربیگری جوانان

محمد نوازی که همین چند هفته پیش بر سر انتخاب نفرات مد نظرش با محمد مومنی در آکادمی باشگاه استقلال به مشکل خورده بود این بار به خاطر یک اتفاق دیگر از سمت خود کناره گیری کرد.

نوازی که بعد از جلسه با مدیریت باشگاه استقلال مشکلات را به گوش فتحی رسانده بود این بار به خاطر یک اقدام دیگر از سوی مومنی از سمت خود کنار رفت البته این بار حنیف عمران زاده دستیار نوازی در تیم جوانان هم نوازی را همراهی کرد.

ظاهرا در هنگام عقد امضای قرارداد هر 2 نفر مشکلاتی ایجاد شده که حتی در هنگام امضای قرارداد این 2 نفر خود رئیس آکادمی حضور نداشته که این موضوع با ناراحتی مربیان جوانان استقلال منجر به کناره گیری آنها شده است.

* یک مهاجم خارجی مدنظر باشگاه استقلال

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان پس از صحبت با مسئولان باشگاه خواهان جذب یک مهاجم خارجی شده و نام بازیکن مدنظرش را نیز اعلام کرده است.

در همین راستا، مسئولان استقلال مذاکراتی را با مهاجم مدنظر انجام داده و به نتایج مثبتی هم رسیده‌اند. گفته می‌شود سفر علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال به سوئیس علاوه بر رسیدگی به پرونده پروپیچ، بی‌ارتباط به مذاکره با مهاجم مدنظر استراماچونی نیست. قرار است این بازیکن طی روزهای آینده در صورت توافق نهایی با استقلال، به ایران بیاید.

* شفر و بنی یاس در آستانه اعلام رسمی

روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی پیرامون معرفی قریب‌الوقوع وینفرد شفر به‌عنوان سرمربی جدید باشگاه بنی یاس نوشت: روباه آلمانی چالش‌های تازه‌ای در باشگاه آسمانی‌ها پیش‌روی خود می‌بیند.

هواداران باشگاه بنی یاس به اعلام رسمی حضور وینفرد شفر در باشگاه محبوب خود و هدایت آسمانی‌ها در فصل جدید فوتبال امارات نزدیک می‌شوند. بعد از مدتی انتظار به دلیل برخی موانع شفر به شکل رسمی سرمربی بنی یاس و جانشین کرونسلاو یوریچ خواهد شد که در فصل گذشته نتایج بسیار خوبی در این تیم کسب کرد.

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار