جواد زرینچه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در چند فصل گذشته تغییرات زیاد باعث ناهماهنگی استقلال شده است و امسال نیز استقلال تغییرات زیادی داشته که برای هماهنگی نیاز به زمان است.

    

 به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با تسنیم در خصوص شرایط استقلال و بحث تنش در تمرینات این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* تغییرات زیاد بلای جان استقلال شد

استقلال خواسته یا ناخواسته در دو سه سال اخیر از نظر بازیکن و مربی تغییرات زیادی داشته است. تیم‌های مطرح دنیا در پایان هر فصل نهایت دو سه بازیکن می‌گیرند تا نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند و کمترین ریزش را داشته باشند، اما استقلال هر سال بازیکنان زیادی از دست داده است این مسئله بلای جان استقلال است. الان از نظر فنی شرایط استقلال خوب است، اما در دو دیدار دراماتیک دقیقه 95 یا 96 گل خورده‌ایم که برای ما آزاردهنده بوده است. وقتی این نتایج به دست می‌آید، همه ناراحت می‌شویم. بازیکنان تلاش خود را می‌کنند و استراماچونی نیز برنامه‌اش را پیاده کرده است تا آماده دو بازی حساس پیش رو باشند. همه قصد دارند در این دو بازی سربلند باشند تا دل هواداران شاد شود.

* امیدوارم شانس با ما یار باشد

 نگرانی هواداران برای دربی برای امروز و دیروز نیست. کسانی که هوادار استقلال هستند، همیشه نگران تیم‌شان هستند. با دست روی دست گذاشتن نمی‌توان کاری کرد و بازیکنان باید تلاش خود را بکنند. غیر از این بازیکنان کسی نمی‌تواند اتفاق دیگری را رقم بزند. امیدوارم در دیدارهای بعدی شانس با ما باشد تا به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.

* استراماچونی در نشست های بعدی شرکت می کند

در مورد عدم حضور استراماچونی در نشست باید بگویم که نظر شخصی‌ام این است که با توجه به اتفاقاتی که رقم خورد، او در نشست شرکت نکرد تا از حاشیه‌ها دور شویم. از دیدار بعدی در صورتی که شرایط مهیا باشد، استراماچونی در نشست‌های خبری شرکت می‌کند و پاسخگوی رسانه‌ها خواهد بود.

* استراماچونی به دشتی و میلیچ کارت زد نشان داد

من تا الان یک کلمه درباره مسائل فنی با استراماچونی حرف نزده‌ام. مسائل داخل زمین به ایشان مربوط می‌شود و بس. درگیری ابتدا داخل زمین بین علی دشتی و میلیچ به وجود آمد و بچه‌ها آنها را جدا کردند، اما دوباره دخالت‌هایی شد و درگیری‌ها به رختکن راه پیدا کرد تا بچه‌ها درگیر شوند. به دنبال این اتفاقات استراماچونی به بازیکنان کارت زرد نشان داد. بازیکنان باید شرایط را درک کنند، چراکه استقلال زیر ذره‌بین است. تمام نگاه‌ها به بازیکنان است و نباید چه بیرون و چه داخل زمین به نام استقلال خدشه‌ای وارد شود. قطعاً این مسئله دیگر تکرار نخواهد شد.

* به مسائل فنی تیم کاری ندارم

من سرپرست هستم و صد درصد تمرکزم روی تیم استقلال و سرپرستی تیم است. به مسئله فنی نیم درصد هم کاری ندارم، چون این امروز به استراماچونی و دستیارانش ارتباط دارد. مجموعه استقلال از کارمندان گرفته تا کادر پزشکی تلاش می‌کنند که تیم شرایط خوبی داشته باشد. هیچ حاشیه‌ای بابت سرپرستی و امکانات تیم وجود ندارد. ما شرایط حادی نداشتیم که به سرپرست تیم ارتباط داشته باشد.

 اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

رضا حسن زاده: برای همدانی زود است در مورد زرینچه صحبت کند؛ استقلال در دو دیدار اول دلچسب بازی نکرد

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار