سعید لطفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یکی از هنرهای استراماچونی اتحاد و همدلی بازیکنان است که به خوبی در بازی های استقلال مشاهده می شود.

 به گزارش استقلال نیوز، سعید لطفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با میزان، درخصوص شرایط حال حاضر استقلال پس از پیروزی مقابل فجر سپاسی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

باید به استقلال زمان داد تا پیشرفت کند

نسبت به چند دیدار گذشته عملکرد شاگردان استراماچونی در دیدار مقابل فجر خوب بود و باید از این تیم حمایت کرد تا بهتر شود. بازیکنان این تیم بازی به بازی در حال پیشرفت هستند و از آنجایی که این تیم تغییرات زیادی در این فصل داشته باید به کادرفنی و بازیکنان فرصت داد تا هماهنگ‌تر شوند.

یکپارچگی و اتحاد بازیکنان هنر استراماچونی بود

یکی از هنرهای استراماچونی این بود که به خوبی توانست در این مدت اخیر تیم یکپارچه و خوبی را تشکیل بدهد و از این بابت باید به او تبریک بگویم. فجر تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بازیکنان این تیم آمده بودند که بازی خوبی انجام دهند. به نظرم این تیم توانست مقابل استقلال و ستاره‌هایش عملکرد خوبی ارائه دهد.

فشار زیاد باعث پایین آمدن کیفیت فنی بازیکنان است

فشار زیادی روی بازیکنان استقلال است و همین اتفاق باعث شده تا کیفیت فنی آنها پایین بیاید. این پیروزی باعث خواهد شد تا هم مقداری از فشارها روی بازیکنان استقلال برداشته شود و هم بازیکنان این تیم به خودباوری بیشتری برسند. اگر مسئولان باشگاه استقلال تا دو سال آینده بگذارند استراماچونی در این تیم بماند مطمئنا استقلال را تبدیل به یک تیم مدعی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد.

* سایپا می تواند حریف خطرناکی باشد

سایپا بر عکس نتایجی که تاکنون کسب کرده می‌تواند حریف خطرناکی برای استقلال قلمداد شود و به همین دلیل یک بازی سخت را برای این تیم پیش‌بینی می‌کنم. امیدوارم شاگردان استراماچونی بازیکنان جوان سایپا را دست کم نگیرند.

 اخبار تیم استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/8 جام حذفی/ نه داور حریف استقلال شد و نه فجر سپاسی شیراز!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار