استراماچونی

نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و تعدادی از رسانه های داخلی رسما خبر فسخ یکطرفه آندره آ استراماچونی را اعلام کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» دقایقی پیش با انتشار خبری اعلام کرد، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از رساندن استقلال به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران و محبوب شدن در بین هواداران استقلال به همکاری‌اش با این باشگاه پایان داد.

نشریه گانزنا دلو اسپورت

این نشریه ایتالیایی دلیل اصلی فسخ یک طرفه قرارداد از سوی این سرمربی ایتالیایی را پرداخت‌های نامنظم دستمزد وی و دستیارانش عنوان کرده است. استراماچونی 43 ساله در تاریخ 13 ژوئن 2019 هدایت استقلال را با قراردادی دو ساله برعهده گرفت.


 

* همچنین خبرگزاری ایرنا وابسته به وزارت ورزش،  اعلام کرد:«آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود به طور یک‌طرفه قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کردند.

استراماچونی

در بیانیه‌ای که در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده است: «آندره آ استراماچونی» با انتشار بیانیه‌ای، به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» به طور یک‌طرفه فسخ کردند.

بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.

در این بیانیه تصریح شده است:

استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.
و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.


 

* پس از انتشار این بیانیه اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد:

استراماچونی هنوز فسخ نکرده است و نامه ای که منتشر شده نامه فسخ نیست و وجاهت قانونی ندارد.
به امید خدا فردا مشکل را حل میکنیم تا استراماچونی به تمرینات باز گردند.
نامه ای که منتشر شده بیشتر ابزار تهدید است و نامه استعفا نیست!


 

* دی مارتزیو،خبرنگار ایتالیایی و نزدیک به استراماچونی هم رسما از فسخ قرارداد این مربی با استقلال خبر داد.

پست دی مارتزیو رو در ادامه مشاهده می کنید:

 دی مارتزیو،خبرنگار ایتالیایی


 

* دقایقی قبل اسكاي اسپورتز ايتاليا هم خبر فسخ قرارداد استراماچوني را منتشر كرد.

استقلال


 

* بلافاصله پس از خبر فسخ استرماچونی خبری مبنی بر واگذاری نیمکت استقلال به جواد زرینچه در فضای مجازی منتشر شد که او با رد این اخبار اعلام کرد:

این امر اتفاق نمی افتد و من به عنوان سرپرست مقابل پیکان استقلال را همراهی می کنم.

انشالله به صورت شورایی به میدان می‌رویم. به این شکل که بازیکنان مثل وریا،‌ سیدحسین و سایر بزرگترهای تیم در این بازی تیم را ارنج و هدایت خواهند کرد اگر هم بخواهند ما کمک شان می‌کنیم چون به هر شکل باید مقابل پیکان بازی کنیم.


 

* پس از این اتفاقات و اخبار باور نکردنی طی پیام های متعددی که از هواداران شوکه شده، ناراحت و عصبانی استقلال داشتیم، اکثریت آنها از بازیکنان تیم درخواست داشتند فردا به نشانه اعتراض به تبعیض ها علیه استقلال و سیاست های کثیف وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر و دلقک های دست نشانده اش در هیات مدیره استقلال، از بازی مقابل پیکان خودرداری کنند تا اینگونه صدای اعتراض هواداران باشند.

 با وجود سیاست های کثیف وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی فر و گماشته بله قربان گویش،(امیرحسین فتحی) بالاجبار این خبر بروزرسانی خواهد شد تا هواداران استقلال از تمامی اتفاقات عجیب پیرامون باشگاه خود مطلع شوند...


 

* هیات مدیره استقلال شبانه در محل اردوی این تیم تشکیل جلسه دادند. امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال به همراه اسماعیل خلیل زاده، کامران منزوی و میرشاد ماجدی از اعضای هیات مدیره استقلال در محل اردوی آبی‌ها حاضر شدند و تشکیل جلسه فوری دادند.

این خبر را کانال رسمی باشگاه استقلال ساعت 20:31 یکشنبه شب منتشر کرد و بعد از آن دیگر خبری در این باره نداد!


 

* رسانه ANAS ایتالیا در بخش ورزشی خود به نقل از سرمربی استقلال بیانیه‌ای را منتشر کرد:

من و تمام همکارانم مارکو کازر ، سباستین ادواردو لتو و عمر دانسی از همه بازیکنان و کارکنان بخاطر اجرای عالی و همکاری حرفه ای که با وجود همه دشواری های چند ماه گذشته که در نهایت منجر به حضور در صدر جدول رده بندی شد، تشکر می‌کنیم.

در ادامه بیانیه‌ای مرد ایتالیایی آمده است: از صمیم قلب از هواداران استقلال بخاطر حمایت فوق العاده ای که در طول این مدت نشان دادند،تشکر می‌کنم و با دلی شکسته برای آنها آرزوی موفقیت دارم. مجبور هستم استقلال را ترک کنم، امیدوارم روزی دوباره در کنار شما قهرمانی را جشن بگیریم.

سایت ANSA ایتالیا


 

* در جلسه هیات مدیره که در اردوی برگزار شد چه گذشت؟ شنیده ها حاکی از آن است که:

در این نشست صحبت‌های بازیکنان تیم استقلال با اعضای هیأت مدیره مطرح شد و تعدادی از استقلالی‌ها عنوان کردند استراماچونی پیش از این هم چند بار اعلام کرده بود که قصد ترک استقلال را دارد.

در ادامه نشست و بعد از صحبت‌های تعدادی از بازیکنان اعضای هیأت مدیره به دنبال راهکار برای ادامه شرایط بوده و نقطه‌نظراتی را مطرح کردند اما در نهایت تمامی جمع‌بندی‌ها به این صورت انجام شد که تحت هر شرایطی سرمربی تیم استقلال حفظ شود.

مسئولان استقلال ضمن تأکید بر این موضوع که بقیه مطالبات استراماچونی را صبح فردا پرداخت خواهند کرد، تصمیم گرفتند تا به هر طریق ممکن با این مربی مذاکره کرده و او را راضی به ماندن در استقلال کنند.


 

* سیدصالح مصطفوی آنالیزور استقلال بعد از خروج از هتل تیم استقلال از جلسه برگزار شده اظهار بی اطلاعی کرد! 

من در جلسه امشب نبوده‌ام و اطلاعی از جزئیات نشست امشب ندارم. 

امیدوارم فردا استراماچونی روی نیمکت بنشیند.

به گزارش استقلال نیوز، این نقل و قول ساعت 23:20 روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت و این بدین معناست که جلسه در این ساعت به پایان رسید.


 

* جواد زرینچه بعد از جلسه با مدیران باشگاه استقلال از هتل المپیک خارج شد اما پاسخی به سؤالات خبرنگاران نداد. وی حتی در واکنش به این سؤال که آیا استراماچونی در ایران حضور دارد یا خیر هم واکنش نشان نداد.

این در حالی است که سایر افراد حاضر در جلسه هم در اقدامی هماهنگ بدون پاسخ به خبرنگاران محل اردو را ترک کردند!


 

* اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال بعد از جلسه 2 ساعته در هتل المپیک با بازیکنان در اقدامی جالب راهی منزل سرمربی ایتالیایی شدند.

تلاش‌ها برای حفظ استراماچونی در استقلال به اینجا ختم شده که فتحی، خلیل‌زاده، منزوی و ماجدی برای مذاکره هتل را به مقصد منزل سرمربی ایتالیایی ترک کرده تا بلکه وی را متقاعد به ماندن در استقلال کنند.


 

* اسماعیل خلیل زاده رییس هیئت مدیره استقلال از رفتن فتحی و چند تن از مدیران باشگاه به منزل استراما اظهار بی اطلاعی کرد!

تکلیف آندره آ استراماچونی فردا مشخص خواهد شد و تلاش ما بر این است او را متقاعد به ماندن کنیم.

در مورد خودم می توانم بگویم که به منزل استراماچونی نرفته ام اما نمی دانم آیا سایر اعضای هیات مدیره این کار را انجام داده‌اند یا خیر؟


 

* امیر حسین فتحی و میرشاد ماجدی 2 عضو هیات مدیره استقلال بعد از پایان جلسه با بازیکنان به نمایندگی از اعضای هیات مدیره ساعت 23:30 شب گذشته هتل المپیک را به مقصد منزل استراماچونی ترک کردند اما بعد از گذشت حدود 3 ساعت موفق به دیدار با این مربی ایتالیایی نشدند.

ظاهرا به هنگام مراجعه اعضای هیات مدیره استقلال وی در منزل حضور نداشته و به همین دلیل نمایندگان هیات مدیره حدود ساعت 2 بامداد این محل را ترک کردند!


 

* استوری اینستاگرام یکی از کارمندان فرودگاه امام خبر از ترک ایران توسط استراماچونی می دهد!

صبح امروز استراما ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

استوری کارمند فرودگاه


 

* عکسی از استراماچونی به همراه سباستین لتو در فرودگاه در فضای مجازی پخش شده با این عنوان که استراماچونی با یک پرواز خارجی ایران را به مقصد ترکیه ترک کرده است!

همچنین عکسی دیگر از استراماچونی در داخل هواپیما توسط یکی از مسافران منتشر شده است.

استراماچونی در فرودگاه

استراماچونی در هواپیما


 

* عمر دانسی یکی از دستیاران استراماچونی هم قصد ترک ایران را داشت که با مشکلی که برای او پیش آمد از خروج او ممانعت به عمل آمد!

عمر دانسی


 

* هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند و خواستار اخراج فتحی و سایر اعضای هیات مدیره از این باشگاه شدند.

تجمع هواداران مقابل باشگاه


 

* مدیران باشگاه استقلال برای سیاه نمایی بیانه ای صادر کردند. این در حالی است که هواداران استقلال عصبانی تر از این هستند که به توجیحات مضحک این مدیران نالایق و دست نشانده وزیر رنگی وزارت فاسد ورزش گوش توجه کنند.

در حالیکه که استقلال(صدرنشین لیگ برتر) به دلیل عدم پرداخت 114 هزار دلاری قرارداد استراماچونی او را از دست داد، تیم قرمزپوش پایتخت و بهتر بگوییم سوگولی وزیر ورزش و دولت بی تدبیری و ناامیدی حسن روحانی بعد از فسخ با نانوای برزیلی(جونیور) و پرداخت رقمی بیش 300 هزار دلار به او، پرداخت دستمزد مربی یهودی و تمامی بازیکنان، حال اردوی زمستانی خود در کمپ اسپایر قطر(گران قیمت ترین کمپ تمرینی دنیا) را تدارک دیده است و مقدمات حضور یک یا دو بازیکن خارجی گران قیمت را در نقل و انتقالات ژانویه آماده کرده است.

(بیانیه این مدیران نالایق دست نشانده را از اینجا بخوانید)


 

* واکنش توئیتر رسمی AFC به جدایی استراما از استقلال:

آندرا استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال از سمتش کناره گیری کرد!

توئیتر AFC


 

* لحظه به لحظه به جمعیت حاضر در اطراف ساختمان باشگاه استقلال و هواداران عصبانی و ناراضی افزوده می شود.

تجمع هواداران مقابل باشگاه


 

* کاپیتان وریا غفوری در استوری اینستاگرام نسبت به رفتن استراماچونی واکنش نشان داد و صراحتا وزیر ورزش را عالم این وضعیت دانست:

انگار یکی از عزیزانمان را از دست داده ایم! بازیکنان شوکه شده، ناراحت و مات و مبهوت اند.

بعضی از دوستان به من می گویند صحبت نکن برایت بد می شود!

وقتی احساس می کنی خس و خاشاک می پندارنت چطور می شود سکوت کرد؟

قلب بازیکنان مثل هواداران پر از درد است. شخص وزیر ورزش باید جوابگوی هواداران میلیونی استقلال باشد.

(استوری اینستاگرام کاپیتان غفوری را از اینجا ببینید)


 

* وضعیت قرمز مقابل باشگاه استقلال:

هواداران عصبانی استقلال که مقابل باشگاه تجمع کرده بودند، با الفاظ رکیک وزیر ورزش را خطاب دادند و او را مقصر اصلی این وضعیت می دانند. هواداران با حمله به ساختمان باشگاه در پارکینگ را شکستند!

خبرها حاکی است که هواداران خشمگین استقلال به هادی مباشری معاون این باشگاه نیز حمله ور شدند.

(خبر کامل تجمع اعتراضی هواداران استقلال را از اینجا بخوانید)


 

* فتحی استعفا داد!

طبق اخباری که ساعت 11:45 به گوش می رسد امیرحسین فتحی طی تماس تلفنی با وزیر ورزش از سمت خود استعفا داد.

{فتحی خطاب به سلطانی فر: ماموریت محوله به بهترین شکل انجام شد. حالا دیگه اجازه هست ما بریم رئیس!}


 

* طی اخبار شنیده شده اعضای هیات مدیره باشگاه نیز قصد دارند تا استعفای کتبی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وزیر ورزش و جوانان ارائه کنند تا این باشگاه دستخوش تغییرات مدیریتی به صورت گسترده شود.


 

* پلیس امنیت و نیروی انتظامی به اعتراضات هواداران استقلال مقابل باشگاه ورود کرد!


 

* تنها با گذشت یک ساعت استعفای فتحی تکذیب شد!

در حالی که اخباری مبنی بر استعفای فتحی، مدیرعامل و هم‌چنین اعضای هیات باشگاه استقلال شنیده می‌شود اما مدیر روابط عمومی این باشگاه این خبر را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچ‌کدام از اعضای هیات مدیره و هم‌چنین مدیرعامل باشگاه استعفا نکرده‌اند و خبر هیچ‌ استعفایی تایید نمی‌شوند.


 

* تغییر امنیتی مکان بازی پیکان و استقلال از شهر قدس به ورزشگاه آزادی! در فاصله کمتر از 7 ساعت به زمان برگزاری بازی.


 

* علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه ای مدعی شد همان بلایی که سر شفر آوردند، امروز هم سر استراماچونی آمد. او استعفای فتحی را بهترین راه حل دانست و عنوان کرد شخص وزیر همه کارها را خراب کرده و خود او هم می بایست این خرابکاری را درست کند.

(مصاحبه کامل علی جباری را از اینجا بخوانید)


 

* جواد قراب پیشکسوت و عضو سابق هیات مدیره استقلال در مصاحبه ای مدعی شد وزیر ورزش به او گفته که عاشقانه پرسپولیس را دوست دارد!

(مصاحبه کامل جواد قراب را از اینجا بخوانید)


 

* جواد زرینچه از سمت خود به عنوان سرپرست استقلال استعفا داد؛ او تایید کرد پس از بازی امروز با پیکان، دیگر سرپرست استقلال نخواهد بود!

من بعد از بازی با شهر خودرو به آقای فتحی گفتم که دیگر در سمت خود کار نمی‌کنم و می‌خواهم از تیم جدا شوم. بعد از دیدار امشب از استقلال می‌روم و دیگر سمتی در تیم نخواهم داشت اما بعد از این بازی، حرف‌هایم را می‌زنم و اجازه نمی‌دهم با شخصیتم بازی شود.

حالا که یک عده بدون اطلاع علیه من شعار می‌دهند و عده‌ای هم فحاشی می‌کنند، بهتر است صحبت‌های من را هم بشنوند تا یکطرفه شخصیتم زیر سوال نرود.


 

* وریا غفوری، کاپیتان استقلال سرمربی این تیم در دیدار با پیکان خواهد بود.


 

* بهتاش فریبا یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال هم کار فتحی با استقلال را تمام شده دانست و مدعی شد تنها فتح الله زاده می تواند استراماچونی را برگرداند!

(مصاحبه کامل فریبا را از اینجا بخوانید)


 

* علی فتح الله زاده در واکنش به شایعات منتشر شده در فضای مجازی، دعوت وزارت ورزش از او برای مدیرعامل استقلال را تکذیب کرد:

تماسی از سوی وزارت با من گرفته نشده اما من همیشه برای کمک به استقلال آمادگی دارم. در این شرایط معتقدم که هواداران باید صبور باشند؛ به خصوص که امروز تیم بازی دارد و تنهاست و نباید بگذارند که تیم در چنین شرایطی تنها بماند.

همیشه یک استقلالی هستم و هر کمکی ولو فکری هم شده دریغ نمی کنم. اکنون باید کنار باشگاه بود. لحظات بحرانی است اما باید بگویم که حتی بازگشت استراماچونی غیر ممکن نیست. این اتفاق می تواند رخ دهد. در دوره حضورم در باشگاه کارهای بزرگتر از این هم انجام داده ام.


 

* تکلیف کادرفنی استقلال پس از جلسه اضطراری هیات مدیره مشخص می‌شود؛ سرمربی داخلی جایگزین استراماچونی می‌شود!


 

* خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال در گفتگو با شبکه خبر اعلام کرد نه او و نه فتحی استعفا نکرده اند و پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی به دلیل مشکلات مالی، دیگر سراغ گزینه خارجی نخواهد رفت و سرمربی بعدی این تیم یک گزینه بزرگ از میان مربیان داخلی خواهد بود!

(مصاحبه کامل خلیل زاده را از اینجا بخوانید)


 

* مازیار ناظمی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان خبر از پیگیری های مستمر مسعود سلطانی فر برای حل مشکلات سرمربی ایتالیایی تیم استقلال داد. ادعایی که به نظر می رسد بیش از  آنکه واقعیت داشته باشد بیشتر برای آرام کردن جو متشنج ایجاد شده میان هواداران و پیشکسوتان استقلال است:

آقای وزیر از شب گذشته تماس های متعددی با مسئولان  وزارت خارجه از جمله دکتر عراقچی و همینطور سفیر ایتالیا در ایران داشته است و امیدواریم بزودی با پیگیری آقای جوزپه پرونه سفیر ایتالیا از بازگشت استراماچونی و ادامه تعهدات او و همراهی با تیم استقلال تهران خبرهای خوبی بشنویم.

رضایت هواداران و ادامه روند موفقیت استقلال دغدغه خاطر و سرمایه مدیریتی وزارتخانه است. از همان لحظه اعلام خبر جدایی استراماچونی وزیر ورزش و جوانان از مدیر عامل و هیات مدیره خواست به سرعت برای رفع این مشکل و استمرار فعالیت سرمربی ایتالیایی اقدام کنند.

با پیگیری و دستورات وزیر ورزش و جوانان با رفع موانع تحمیلی ناشی از تحریم ها، حقوق معوقه سرمربی ایتالیایی تیم استقلال از مسیر سیستم بانکی کشور به سرعت در اختیار وی قرار می گیرد.

فعلا حفظ آرامش هواداران و تیم استقلال و بازگشت آقای استراماچونی در اولویت اول است و در مورد وضعیت مدیر عامل استقلال بعدا اطلاع رسانی می کنیم.


 

* شایعه پشت شایعه! تسنیم مدعی شد مجیدی سرمربی بعدی استقلال!

شنیده شده برخی مسولان باشگاه استقلال صحبت‌هایی با مجیدی انجام داده و مذاکرات ابتدایی با این مربی جوان صورت گرفته است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مذاکرات به خوبی پیش رود، می‌توان گفت که فرهاد مجیدی روز جمعه در بازی با شاهین شهرداری بوشهر روی نیمکت استقلال خواهد نشست.


 

* خبرگزاری میزان مدعی شد فتحی برای بازگرداندن استراماچونی دست به دامن علی خطیر شده است!

قرار است فردا (سه‌شنبه) خطیر به ایتالیا برود تا با این مربی مذاکره کند. باید دید خطیر می‌تواند استراماچونی را مجاب به بازگشت به ایران کند یا خیر، هر چند به نظر می‌رسد این اتفاق تا حد زیادی غیرممکن است.


 

* حسین زاده نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس از تنظیم طرح استیضاح وزیر ورزش به همراه 30 نماینده دیگر خبر داد.

{البته این بار هم طرح استیضاح وزیر با کلید(آپارتمان و..) رد خواهد شد!}


* استراماچونی در گفت‌و‌گو با شبکه اسکای اسپورت 24 هواداران استقلال را امیدوار به برگشت کرد:

اینکه ما به خاطر پذیرش پیشنهاد مربیگری در تیمی دیگر این تصمیم را گرفته‌ایم اما اینها دروغ بوده و هیچ پیشنهادی به من نشده است. اگر مشکلات حقوقی موجود برطرف شود، من همین فردا به استقلال برمی‌گردم.

(مصاحبه کامل استراماچونی را از اینجا بخوانید)

 

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: قول می دهم استراماچونی در استقلال بماند؛ دیاباته با ما قرارداد 2 ساله دارد

دیدگاه‌ها  
Javan
+4 #1 Javan 1398-09-17 22:35
در حالیکه سرمربی استقلال در حال جدایی از استقلال است ، گویندگان خبر 20 و 30 و خبر 21 سراسری این خبر را با هیجان اعلام میکنند ( مگر همین خبرها را از استقلال در 20 و 30 بگویند ) ، و در خبر 21 سراسری بلافاصله بعد از خبر فسخ قرارداد استراماچونی ، 5 - 6 دقیقه خبر و گزارش تصویری از تیم لنگ و حضور رییس کمیته المپیک در مراسم تجلیل از پیشکسوتان لنگ را با آب وتاب و جزییات پخش می کند و با همه ازجمله پروین و .... کوفت و زهرمار مصاحبه می کند و خبر خرید مهاجم خارجی برای لنگ را انصاریفرد اعلام میکند تا در کنار بی توجهی کامل و له کردن استقلال توسط وزارت ورزش ، نمک بر زخم استقلالیها بپاشند و لنگیها را شاد شاد کنند که همه چیز برایشان مهیا است و مهاجم خارجیشان هم خریداری میشود ( بله از نظر وزارت و وزیر لنگی استقلال و استقلالیها هم به درک هر بلایی سرشان بیاید کسی ککش نمیگزه چون اصلا این بلاها را خودشان دارند با دسیسه مافیای لنگ و ضد استقلال سر استقلال در می آورند. )
نقل قول کردن
کامران
+1 #2 کامران 1398-09-18 10:31
عجب وزیر ** داریم دارم روانی میشم این ** نامرد چند ساله علنا و رسما با استقلال داره می جنگه و کسی جلوشو نمی گیره دیشب جشن لنگ طلایی گرفتن حتی دو تا خودفروخته تاجی هم رفتن و معاون وزیر برای روحیه ایستاده و هدیه و کاپ بهشون میده!!!! و اعتنایی به حال ما هوادارا نداشتن!! خدا لعنت کنه اینها رو خدا کنه وزیر داغ اون پسر کثیفش رو ببینه خدا کنه به زمین سفت بشینی اینو از ته دل شکسته 40 میلیون هوادار استقلال میگم
نقل قول کردن
سهیل
+1 #3 سهیل 1398-09-18 11:01
خب امروز باید درس تاریخی به سلطانی فر مدیران بی همه چیز میدیم.دقیقا باید نشون بدیم اینا چی از استقلال میخوان
نقل قول کردن
مجید
+1 #4 مجید 1398-09-18 11:24
به نقل از Javan:
در حالیکه سرمربی استقلال در حال جدایی از استقلال است ، گویندگان خبر 20 و 30 و خبر 21 سراسری این خبر را با هیجان اعلام میکنند ( مگر همین خبرها را از استقلال در 20 و 30 بگویند ) ، و در خبر 21 سراسری بلافاصله بعد از خبر فسخ قرارداد استراماچونی ، 5 - 6 دقیقه خبر و گزارش تصویری از تیم لنگ و حضور رییس کمیته المپیک در مراسم تجلیل از پیشکسوتان لنگ را با آب وتاب و جزییات پخش می کند و با همه ازجمله پروین و .... کوفت و زهرمار مصاحبه می کند و خبر خرید مهاجم خارجی برای لنگ را انصاریفرد اعلام میکند تا در کنار بی توجهی کامل و له کردن استقلال توسط وزارت ورزش ، نمک بر زخم استقلالیها بپاشند و لنگیها را شاد شاد کنند که همه چیز برایشان مهیا است و مهاجم خارجیشان هم خریداری میشود ( بله از نظر وزارت و وزیر لنگی استقلال و استقلالیها هم به درک هر بلایی سرشان بیاید کسی ککش نمیگزه چون اصلا این بلاها را خودشان دارند با دسیسه مافیای لنگ و ضد استقلال سر استقلال در می آورند. )


لعنت به وزارت ورزش و مافیای لنگ. امیدوارم روزی حق مظلوم از ظالم گرفته شه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار