رضا حسن زاده

پیشکسوت و سرمربی تیم امید استقلال گفت: نقل و انتقالات استقلال در کل رضایتبخش بود و بهترین بخش قضیه حفظ مرتضی تبریزی و علی دشتی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز،رضا حسن زاده پیشکسوت و سرمربی تیم امید باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار مهر، درباره شکست ۶ بر یک  تیم امید استقلال در دیدار تدارکاتی مقابل تیم اصلی استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

قصد ما تجربه اندوزی بازیکنان امید بود

این شکست در مجموع برای ما خوب بود و از آن به اندازه کافی بهره برداری کردیم. قصد ما این بود که بازیکنان امید تنشان به تن بازیکنان بزرگسال بخورد و تجربه اندوزی کرده و تفاوت بازی رده امید با بزرگسالان را درک کنند. در نیمه اول بازی، هم ما و هم فرهاد مجیدی از ترکیب اصلی استفاده کردیم و بازی بسیار جاندار بود. در نیمه دوم هم در دو تیم دست به تغییرات زیادی زدیم؛ به خصوص ما در تیم امید به همه بازیکنان بازی دادیم تا تجربه بازی بازیکنان بزرگ را داشته باشند. برای همین بود که نیمه دوم بسیار پر گل بود.

عرفان روحانی از فردا با تیم بزرگسالان تمرین می کند

در همین تیم امید ما چند بازیکن داریم که از سطح امیدها بالاتر بازی می کنند و چند نفر از آنها مورد توجه تیم بزرگسالان قرار دارند. نفراتی مثل محمدرضا داوری، آرش داجیلری، عارف غلامپور، محمد به آفرین، محمد عابدی و به خصوص عرفان روحانی که این آخری از فردا با تیم بزرگسالان تمرین می کند.

تیم با همین نفرات بهترین تیم نیم فصل اول شد

در مجموع باید گفت باشگاه به دور از هیاهو و هیجان کاذب خیلی منطقی با نقل و انتقالات زمستانی برخورد کرد. یادمان باشد که تیم با همین نفرات بهترین تیم نیم فصل اول شد. حال به همین نفرات مطهری اضافه شده و یک هافبک و یک مدافع خارجی هم در شرف اضافه شدن هستند.

همین که شاکله تیم حفظ شد بسیار خوب است

همین که شاکله تیم حفظ شد بسیار خوب است. تنها میلیچ از نیم فصل اول فعلا بازنگشته که آن را هم می گویند در حال بازگشت است.

از فرهاد بابت حفظ تبریزی و دشتی تشکر می کنم

بهترین اتفاق در نقل و انتقالات که شب گذشته افتاد، درایت فرهاد مجیدی در حفظ تبریزی و دشتی بود. اگر این دو بازیکن جدا می شدند اتفاق بدی بود چون نمی شد جای آنها بازیکن گرفت. من از فرهاد بابت حفظ تبریزی و دشتی تشکر می کنم.

به نقل و انتقالات استقلال نمره قبولی می دهم

در کل به نقل و انتقالات استقلال نمره قبولی می دهم و به مدیران باشگاه هم تبریک می گویم که اسیر هیجانات کاذب فضای مجازی نشدند و مدبرانه آن تصمیمی را گرفتند که منطقی بود. با این روند نقل و انتقالات فرهاد هم هارمونی تیم را نسبت به نیم فصل نخست به هم نزد و تنها تیم قدری تقویت شد.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ مراسم معارفه سرپرست جدید؛ دیدار تدارکاتی با امیدها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار