خلیل زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: در جلسه ما با مسئولین AFC اتفاقی بزرگی برای کشورمان رقم خورد و توانستیم حق میزبانی تیم های ایرانی را در دور بعد پس بگیریم!

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه ورزش و مردم در خصوص کارشکنی اماراتی ها برای صدور مجوز پرواز استقلال و شرایط حال حاضر استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* فرودگاه ابوظبی کارشکنی کرد

در جلسه‌ای که روز گذشته در مقر AFC‌داشتیم قرار شد بازی پلی‌آف را در دبی برگزار کنیم. جناب علی نژاد تلاش کردند که این بازی عقب بیفتد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به همین خاطر دوستان در هیات مدیره باشگاه استقلال به دنبال این بودند که تیم را سریعا به دبی اعزام کنند. ساعت 12 شب ویزاها صادر شد اما پرواز چارتر ما مجوز نگرفت، به این ترتیب اعضای تیم تا صبح در هتل فرودگاه امام ماندند و من هم ساعت 4 صبح امروز رسیدم و تیم را ساعت 11 سوار هواپیما کردیم و به دبی فرستادیم.فرودگاه دبی اجازه این پرواز را صادر کرد اما ابوظبی جلوی آن را گرفت و این مساله ما را اذیت کرد.

* اتفاق بزرگی را برای کشور رقم زدیم

همه ما مخالف انجام بازی بودیم اما اتفاقی که برای هر 4تیم ایرانی افتاد، اتفاق بزرگی را برای کشور رقم زد. گذشته از این که بازیکنان باید به سرعت و با خستگی وارد مسابقات شوند، ما مساله ناامن بودن کشور را رد کردیم و از جریمه آن دور شدیم. این مساله پذیرفته شد و پذیرفتند که این مصوبه قابل قبول نبوده، همه ما به همراه جناب علی نژاد حتی تا پیش از برگزاری جلسه مخالف انجام بازی بودیم.

* تمهیدات لازم برای سفرهای استقلال در نظر گرفته ایم!

طبق هماهنگی‌های برنامه ریزی شده، بازیکنان بلافاصله با یک پرواز از دبی به ایران بر می‌گردد و از ایران هم با یک پرواز به قطر می‌روند تا خستگی نداشته باشند و بتوانند به راحتی در مسابقه با تیم قطری شرکت کنند.

* هواداران نگران تیم کویتی نباشند

امیدوارم امروز بچه‌ها بتوانند استراحت خوبی را داشته باشند و یک جلسه هم تمرین کنند و شاهد یک بازی خوب مقابل الکویت باشیم. با توجه به آمادگی که بازیکنان ما دارند هواداران نگران تیم کویتی نباشند، می‌توانم بگویم فردا شاهد برد خوبی خواهند بود.

* انشاالله همه تیم‌ها بتوانند از گروه خودشان صعود کنند!

از جناب علی نژاد تشکر می‌کنم. برای جناب حمیداوی که تیمشان بازی دارد آرزوی موفقیت دارم. از ابراهیم شکوری و دوستانی که همراه ما بودند هم تشکر می‌کنم. ان شاالله همه تیم‌ها بتوانند از گروه خودشان صعود کنند و بازی‌ها هم در ایران برگزار شود تا کشورهایی که با ایران دشمنی دارند مخصوصا عربستان سعودی شاهد ناکامی خودشان باشند.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

توافق مجهول در دقیقه 90 به کام پرسپولیس/ کدام عزت ملی؟ استقلال باید در امارات به مصاف الکویت برود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار