محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: انگار یه عده عادت کردند بدون برگزاری بازی به آنها جام دهند و من پیشنهاد می کنم این جام را به آنها بدهیم ولی با جان مردم بازی نکنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با مهر، در خصوص وضعیت باشگاه استقلال در این هفته با مدیریت احمد سعادتمند و همچنین شایعات واگذاری دو تیم سرخابی به بخش خصوصی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

*  بحث خصوصی‌سازی ما را به یاد چوپان دروغگو می‌اندازد

چند سال گذشته همیشه این موضوع برای دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود داشت اما متأسفانه وقتی بحث خصوصی‌سازی پیش می‌آید به یاد چوپان دروغگو می‌افتیم زیرا هیچ وقت این اتفاق نیفتاده و من اعتقاد دارم باز هم نمی‌توان به این موضوع خوشبین بود.

 * اگر برخی اجازه دهند سرخابی ها خصوصی می شوند

در مورد خصوصی سازی سرخابی ها هم کسی که ورشکسته می‌شود مجبور است کاری انجام دهد که از این گرفتاری نجات پیدا کند. استقلال و پرسپولیس تیم‌های کوچکی نیستند. درآمدهای کلانی هم دارند. کار سخت است ولی به طور حتم کسانی پیدا می‌شوند که این دو تیم را بخرند. در صورتی که برخی اجازه دهند این کار صورت گرفته و روال قانونی آن به طور عادی طی شود.

 * پیشکسوتان می‌توانند کمک مفیدی برای مدیرعامل استقلال باشند

اینکه مدیریت باشگاه با پیشسکوتان جلسه برگزار می کند کار بسیار خوبی صورت گرفته است. بزرگان استقلال می‌توانند راهکارهای خوبی برای موفقیت تیم به مدیرعامل جدید بدهند. آنها تجربه بالایی دارند. روزهای سخت استقلال را دیده اند و می‌توانند کمک مفیدی به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشته باشند.

 * سعادتمند باید تصمیم گیرنده نهایی باشد

سعادتمند کار سختی در پیش دارد اما اگر می‌خواهد موفق شود نباید تنها اجرا کننده باشد. یکی از دلایلی که مدیران سابق هرگز موفق نبوده اند این بود که فقط مجری بودند. سعادتمند باید تصمیم گیرنده نهایی باشد و اجازه ندهد کسی موضوعی را به او تحمیل کنند. بنابراین اگر خودش قاطعانه تصمیم بگیرد به طور حتم در کار سختی که پیش رو دارد موفق خواهد شد.

 * اگر بخواهیم لیگ را ادامه دهیم کار نسنجیده‌ای انجام داده ایم

فوتبال ما به تعطیلات زیاد عادت پیدا کرده البته شرایط حال حاضر با گذشته فرق دارد. نباید با جان مردم بازی شود. اگر بخواهیم لیگ را ادامه دهیم کار نسنجیده‌ای انجام داده ایم. در شرایطی که هنوز خیلی از مشاغل به دلیل شیوع بیماری کرونا در تعطیلی هستند فکر نمی‌کنم برگزاری لیگ کار درستی باشد. می‌توان لیگ را نیمه کاره رها کرد تا آماده شروع فصل جدید شویم.

* برخی‌ها عادت کرده اند که بدون بازی جام بگیرند

برخی‌ها عادت کرده اند که بدون بازی جام بگیرند. به اعتقاد من جام به آنها بدهیم ولی با جان مردم بازی نکنیم. مگر می‌شود یک تیم را قهرمان کرد. نباید حرف مابقی تیم‌ها را شنید. اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد باید جلسات متعددی را با مدیران باشگاه‌ها گذاشته و در این خصوص صحبت کرده تا به یک جمع بندی نهایی برسند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

سعید لطفی: خصوصی سازی استقلال در معادلات سیاسی تاثیرگذار است؛ باید نتایج مسابقات در زمین مسابقه تعیین شود

سعید مراغه چیان: مشکلات استقلال ریشه در سوء مدیریت دارد؛ خصوصی سازی راه نجات استقلال است

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار