بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با وضعیت فعلی شیوع بیماری کرونا واقعا برگزاری لیگ هیچ ارزشی ندارد وقتی احتمالا از بین رفتن جان بازیکنان و اهالی فوتبال بسیار زیاد است.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در مورد شروع لیگ برتر و بازی های استقلال در ادامه مسابقات،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

 *  برگزاری لیگ ارزشی ندارد که جان یک نفر از بین برود

با شروع لیگ مخالف بودم، چون پروتکل‌های مناسب بهداشتی مانند خارجی‌ها نداریم. یکی از بازی‌های بایرن‌ مونیخ آلمان را می‌دیدم که چه برنامه‌هایی برای ضدعفونی رختکن داشتند. بازیکنان، مربیان و پزشکان پروتکلی داشتند که انجام می‌دادند. ما هم می‌توانیم کمی از این کارها را مثل ماسک زدن انجام دهیم! هنوز پاسخ این پرسش داده نشده است که آیا تمهیداتی برای رختکن تیم‌ها و مسابقات داریم یا نه؟ برگزاری لیگ ارزشی ندارد که جان یک نفر از بین برود.

 * باید دست به دعا شویم که کسی کرونا نگیرد

یگ‌های ایتالیا، اسپانیا و ... آغاز شده است و لیگ ما نیز احتمالاً به دلیل بحث لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد. شنیده‌ام امارات لیگ خود را تعطیل کرده است. آیا این کشور نماینده‌ای در آسیا ندارد؟ با وجود این شرایط، اکنون طور دیگری باید نگاه کنیم و دست به دعا شویم که کسی کرونا نگیرد. وضعیت کرونا در برخی از شهرهای کشور قرمز است و امیدوارم با شروع لیگ، مسئله‌ای پیش نیاید و دست‌اندرکاران فوتبال در سلامت باشند. کیفیت لیگ‌های اروپایی با وجود توقف چند ماهه، خیلی فرقی نکرده است و امیدواریم در لیگ ما نیز چنین شرایطی باشد.

 * استقلال دیگر بازی‌ آسانی ندارد

بازی با فولاد آسان نیست. استقلال دیگر بازی‌ آسانی ندارد. نمی‌دانم شیخ دیاباته به این بازی می‌رسد یا نه، چون شنیده‌ام کمی اضافه وزن دارد. از طرفی، تیم کلی مصدوم دارد و با شروع لیگ تصور می‌کنم باید منتظر باشیم همه تیم‌ها مصدوم بدهند.

 * استارت ماندن در کورس قهرمانی بردن فولاد است

گر چه شانس قهرمانی استقلال کم است، اما استارت ماندن در کورس قهرمانی، پیروزی از بازی با فولاد است. فولاد تیم خوبی دارد، اما استقلال باید با سه امتیاز بازی برگردد.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: امیدوارم مجیدی پنج سال روی نیمکت استقلال بنشیند؛ سعادتمند دل شیر داشت که به استقلال آمد

بهتاش فریبا: امیدوارم فوتبالی‌ها باید برای فوتبال تصمیم بگیرند؛ جان مردم مهم است یا قهرمانی؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار