استقلال

در حالیکه دوشنبه مهلت ارسال لیست بازیکنان آسیایی استقلال برای AFC به پایان می رسد این باشگاه وارد بحرانی خود ساخته شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه در آستانه آغاز مجدد دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستیم باشگاه استقلال پس از شکست مقابل تراکتور در فینال جام حذفی با صدور اطلاعیه ای به همکاری خود با فرهاد مجیدی پایان و خبر از آغاز مذاکرات با استراماچونی داد تا تیم را مجددا وارد بحرانی تازه و عجیب کند.

در حالیکه حواشی بوجود آمده بعد از راهیابی استقلال به فینال که عمدتا حاصل سو مدیریت سعادتمند بود منجر به از دست رفتن یک جام ارزشمند شد، اما تبعات حاصل از آن حواشی همچنان گریبانگیر آبی های پایتخت شده و این تیم در آستانه دیدارهای حساس آسیایی بدون کادرفنی و بلاتکلیف مانده است.

در تست کرونایی که امروز در مجموعه انقلاب از بازیکنان تیم گرفته شد روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، علی کریمی و محمد دانشگر که دیگر قراردادی با باشگاه ندارند حضور نداشتند تا نگرانی هواداران در خصوص روند تمدید قراردادها و جذب بازیکن جدید بیشتر از قبل شود.

در حالیکه تنها تا روز دوشنبه برای عقد قرارداد با بازیکن جدید و تمدید بازیکنان تاثیرگزار فعلی و ارسال لیست آنها به AFC فرصت باقیمانده است باید دید آیا سعادتمند که خود مقصر اصلی چنین اوضاعی است توانایی مدیریت چنین اوضاع وخیمی را دارد یا اینکه همانند سالهای گذشته شاهد از هم گسیختن و پاشیدن مجدد تیم خواهیم بود.

به گزارش استقلال نیوز، باید منتظر ماند و دید که این شیوه مدیریتی سعادتمند که یک جام را از استقلال گرفت، در ادامه مصداق مثل معروف "از چاله به چاه افتادن" خواهد شد و یا اینکه مدیرعامل استقلال با بازگرداندن استراماچونی، تمدید قرارداد بازیکنان اصلی تیم و عقد قرارداد با ستاره های لیگ از هواداران دلجویی خواهد کرد.

اخبار استقلال

 


اخبار مرتبط:

فینال جام حذفی/ استقلال قربانی حماقت سعادتمند و مجیدی؛ بنیادی‌فر، فوتبال بحرینی و جامی کثیف..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار