صالح مصطفوی

آنالیزور و مربی تیم فوتبال استقلال گفت: قرارداد من تا پایان تیر ماه بود که به دلیل شرایط ویروس کرونا تا الان در خدمت باشگاه بودم، برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، صالح مصطفوی آنالیزور و مربی تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شکست 3 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در فینال جام حذفی، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

 

  

* شکست مقابل تراکتور در فینال حذفی؟

بازی را مثل دیدار با پرسپولیس آغاز کردیم و می‌خواستیم راه‌های نفوذ تراکتوری‌ها را ببندیم. متأسفانه روی سه صحنه‌ای گل خوردیم که پیش از بازی بازیکنان را برای چنین موقعیت‌هایی توجیه کرده بودیم. سه گلی که خوردیم در شرایط عادی رخ نداد، توپ اول روی سانتر وارد دروازه شد، در گل دوم حریف، داور کم لطفی کرد. توپی که در اختیار ما بود را بازیکن حریف با دست کنترل کرد و گل سوم نیز به خاطر عدم تمرکز دفاع ما به ثمر رسید. با وجود اینکه قبل از بازی با بازیکنان صحبت کرده بودیم و خودم هم در جریان بازی با دو بازیکن حرف زدم، جای‌گیری‌های ما درست نبود. در نیمه دوم فشار آوردیم و چون می‌دانستیم تراکتور روی جناحین ضعف دارد، با آمدن ارسلان مطهری در خط حمله پرتعداد شدیم و علاوه بر دو گلی که زدیم، یک توپ به تیر دروازه خورد و چند موقعیت هم از دست دادیم. داور هم یک صحنه صد درصد پنالتی برای ما نگرفت. اگر پنالتی ما گرفته شده بود و گل دوم حریف هم خطا اعلام می‌شد، بازی را 3 بر 2 می‌بردیم.

* وقت‌های تلف شده بازی؟

متأسفانه در نیمه دوم تنها 20 دقیقه بازی جریان داشت و حداقل 10 دقیقه از وقت‌های تلف شده گرفته نشد. تراکتورخیلی خوش شانس بود و حق استقلال اصلا باخت نبود. با تمام اشتباهاتی که در فاز دفاعی داشتیم، حق استقلال در این بازی زدن حداقل 5 گل بود.

* شرایط خودتان در استقلال؟

قراردادم با استقلال تمام شده و قراردادی ندارم. برخلاف سایر دوستان که قرارداد یک سال و نیمه دارند، قراردادم تا پایان تیر ماه بود که به دلیل شرایط ویروس کرونا تا الان در خدمت باشگاه بودم. برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

* اتفاقات فرودگاه مهرآباد پس از بازگشت استقلال از مشهد؟

یکسری آدم به جایگاه مربی و بازیکن استقلال هتاکی کردند و باعث درگیری شدند. این اتفاقات واقعا در شأن استقلال نیست، آن هم تیمی که دربی به آن حساسی را برده است.

* اختلافات به وجود آمده بین احمد سعادتمند و فرهاد مجیدی پیش از بازی فینال جام حذفی؟

جایگاه سعادتمند و مجیدی از من بالاتر است و اظهانظر من شاید جالب نباشد اما در هر تیمی وقتی تمرکز سرمربی بهم بریزد، تمرکز بازیکنان نیز بهم می‌ریزد. شرایط استقلال در شروع بازی عادی نبود.

 اخبار استقلال

                       


 مطالب مرتبط:

در حاشیه حوادث بامداد امروز فرودگاه مهرآباد/ مدیریت کردن، فقط شعار و حرف زدن نیست!

فینال جام حذفی/ استقلال قربانی حماقت سعادتمند و مجیدی؛ بنیادی‌فر، فوتبال بحرینی و جامی کثیف..

مجیدی: آقای سعادتمند اگر قهرمان هم شدیم به فکر جایگزینم باش/ سعادتمند: اشکالی ندارد می توانی بروی!

عجیب اما واقعی/ فرهاد مجیدی استعفا کرد؛ خوشحالی هواداران باز هم به 24 ساعت نکشید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار