ec14b18d 730d 46d3 8371 2458a108583e

مربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است استقلال دو قدم باقیمانده تا پایان لیگ را با موفقیت بردارد تا هواداران این تیم طعم شیرین قهرمانی را بچشند.


به گزارش استقلال نیوز، مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری دو بر یک استقلال مقابل سایپا، بازگشت به صدرجدول و ... صحبت‌کرد.
استقلال، سایپا را برد تا به لطف شکست پرسپولیس به صدر جدول صعود کنید.
با توجه به اینکه کارمند سایپا هستم، زمانی که مقابل این تیم بازی داریم، از برتری تیمم خوشحال می‌شوم و از شکست سایپا ناراحت. اکنون لوگوی باشگاه استقلال روی پیراهن من است و از بردمان خوشحال هستم. سایپا مجموعه منظمی دارد و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. در دقایقی از بازی تحت تاثیر آنها قرار داشته و از گل اول خودمان تا زمانی که گل تساوی را دریافت کنیم، خوب عمل نکردیم. نیمه نخست تحت تاثیر بازی‌های همزمان بودیم و این مسئله روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. کیفیت بازی در نیمه نخست مثل دیدار با فولاد خوزستان نبود و به همین دلیل بین دو نیمه به بچه‌ها گفتیم کاری به نتایج حریفان نخواهیم داشت. سایپا در دقایقی از بازی بهتر از استقلال بود و حقش بود که گل تساوی را به ثمر برساند.
می‌پذیرید که بازیکنان استقلال در جریان بازی به فکر نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت بودند؟
بازیکنان از اول به فکر نتیجه این بازی بودند و برای اینکه ذهن آنها را از این مسئله دور کنیم، بین دو نیمه گفتیم کاری به نتایج دیگران نداریم. اگر سایپا را شکست نمی‌دادیم، با وجود برتری نفت مقابل پرسپولیس، شرایط تغییر نمی‌کرد. بنابراین به آنها تاکید کردیم کاری به نتایج تیم‌های دیگر نداشته باشید و بازی خودتان را انجام دهید.
چه زمانی متوجه نتیجه پرسپولیس و نفت‌تهران شدید؟
دقیقه 88بود که از نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت باخبر شدیم. از صدای هواداران و شادی آنها متوجه شدیم پرسپولیس گل خورده است. دکتر ستوده هم به ما نتیجه قطعی بازی را اعلام کرد. این موضوع را به بازیکنان بزرگ تیم انتقال دادیم تا بتوانند بازی را کنترل کنند.
در رختکن چه گذشت؟
همه بازیکنان در رختکن خوشحال بودند اما برای پرویز مظلومی، من و همه اعضای کادر فنی که تجربه دارند، خوشحالی‌مان همان شب تمام شد. هنوز دو بازی دیگر باقیمانده و ممکن است هر اتفاق دیگری بیفتد.
چه واکنشی به شایعه کم‌کاری میلاد میداودی مقابل استقلال دارید؟
به هیچ عنوان این موضوع را قبول ندارم. مطرح کردن این صحبت‌ها تنها تخریب شخصیت بازیکن است و نباید در مورد آن صحبت کرد.
دیدار یکشنبه آینده استقلال با تراکتورسازی و امیر قلعه‌نویی در هفته بیست‌ونهم چطور می‌بینید؟
تراکتورسازی متحول شده و تیمی نیست که در ابتدای زمان حضور کادر فنی جدید با استقلال بازی کرد. آن زمان کادر فنی تراکتورسازی مدت کوتاهی بود که تیم را تحویل گرفته بود. صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد که تراکتورسازی چقدر خوب کار کرده و عملکردش قابل دفاع بوده است. آنها در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب کرده‌اند. به همین دلیل بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی داریم. به اعتقاد من، بازی با تراکتورسازی بازی هفته ‌سی‌ام محسوب می‌شود نه بیست‌ونهم. بازیکنان باید فکر کنند که این آخرین بازی استقلال است و باید همه توان‌‌شان را برای پیروزی به کار ببرند.
و صحبت پایانی؟
از هواداران تشکر می‌کنم که برای تشویق ما در ورزشگاه حضور داشتند. آنها دو هفته سخت را پشت سر گذاشتند. شکست در دربی و از دست دادن صدر جدول برای آنها ناراحت کننده بود و هنوز شرمنده آنها هستیم. امیدوارم دو قدم دیگر را با موفقیت برداریم تا به عنوان قهرمانی دست یافته و هواداران طعم شیرین قهرمانی را بچشند.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار