سعید بیگی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یه عده مدام از فرمت جدید لیگ قهرمانان صحبت می کنند بعد خودشان هرچی جام چهارجانبه داشتند را جمع کردند و یک ستاره قلابی روی پیراهنشان حک کرده اند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، سعید بیگی در گفتگو با مهر در خصوص شرایط استقلال با هدایت محمود فکری و همچنین یاوه گویی ابراهیم شکوری در برنامه فوتبال برتر، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

*  شکوری نشان داد در فدراسیون هم بی طرف نبوده است

کری خوانی شکوری خارج از چارچوب حرفه‌ای صورت گرفت و در شان معاون یک باشگاه لیگ برتری نبود. ایشان با این رفتار شان نشان دادند احتمال اینکه در زمان مسئولیت شان در فدراسیون فوتبال هم خیلی بی طرف نبودند، وجود داشت. در واقع شکوری با این کری خوانی خودش را زیر سئوال برد.اگر قرار به کری خوانی‌های عامیانه باشد، ما هم می‌توانیم این کار را بکنیم اما جایگاه و شخصیت‌های حقوقی ما این اجازه را نمی‌دهد.

*  ستاره قلابی خودشان با جمع کردن کدام قهرمانی ها است؟ 

بد نیست من به بحث فُرمت که این روزها تکه کلام بعضی از دوستان شده اشاره کنم و بگویم این دوستان قصد تحریف تاریخ را دارند که این اصلاً شدنی نیست. اگر قرار به فُرمت جدید و قدیم بود، بعضی تیم‌ها چطور از لیگ‌های مختلف با فرمتهای مختلف قهرمانی جمع کردند و با یک قانون من در آوردی برای خودشان ستاره زدند و حالا AFC را هم زیر سئوال می‌برند. خوشبختانه در جریان همین رقابتهای اخیر لیگ قهرمانان آسیا که با قهرمانی اولسان هیوندای به اتمام رسید، AFC بارها پوسترهای رسمی از قهرمانان ادوار گذشته این مسابقات منتشر کرد که خود گویای همه چیز بود.

*  خیلی از بدخواهان استقلال وِل کن آن نیستند

این بحث سخیف‌تر از آن است که من بخواهم بیشتر در مورد آن اشاره کنم و ترجیح می‌دهم بیشتر در خصوص تیم خودم، استقلال صحبت کنم. تیمی که در این فصل هم می‌بینیم خیلی از بدخواهانش وِل کن آن نیستند و کمر به نابودی‌اش بسته‌اند.

* برخی‌ها قصد دارند با تحرکاتی تمرکز فکری را بر هم بزنند

من از ابتدا از فکری حمایت کردم و همچنان حامی فکری هستم و معتقدم برخی‌ها قصد دارند با تحرکاتی تمرکز او را بر هم بزنند. جدول لیگ نشان می‌دهد استقلال بر خلاف چند فصل گذشته امتیازات اول فصل را خوب گرفته و حالا فرصت دارد تا با رفع مشکلات فنی و فردی، نتایج بهتری هم در ادامه مسیر بگیرد.

*  هواداران با دست خودشان آب به آسیاب دشمن نریزند

من از هواداران و به خصوص هوادارانی که در صفحات مجازی فعالیت می‌کنند می‌خواهم واقع بین بوده و با دست خودشان آب به آسیاب آنهایی که می‌خواهند استقلال را در این فصل هم زمین بزنند ندارند. بر خلاف خیلی از گمانه زنی‌ها، لیگ بیستم بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است. اگر این تیم حفظ و از آن حمایت شود، یقین داشته باشید که همین تیم نه تنها ظرفیت قهرمانی در لیگ برتر، بلکه ظرفیت‌های بالایی برای درخشش در آسیا را هم دارد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ حربه یک مجرم برای فرار از مجازات قضایی؛ بنازم به پلی آفی که بوی نجاست نمی دهد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار