هاشم بیگ زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: استقلال از نظر نتیجه‌گیری شرایط بحرانی ندارد اما به دلیل حواشی که پیش می‌آید خودشان، خودشان را به حاشیه می‌برند که این به تیم ضربه می‌زند.

       

 به گزارش استقلال نیوز، هاشم بیک زاده پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با ایلنا، در خصوص شرایط تیم استقلال تهران، صحبت‌ کرد که در ادامه می خوانید:

   

* شرایط این روزهای استقلال؟

استقلال از نظر نتیجه‌گیری شرایط بحرانی ندارد اما به دلیل حواشی که پیش می‌آید خودشان، خودشان را به حاشیه می‌برند که این به تیم ضربه می‌زند.

* ناراحتی وریا غفوری در بازی برابر نساجی مازندران؟

ناراحتی او را دیدم و از یکطرفی به او حق می‌دهم چون نمی‌خواست قراردادش در دسترس همگان باشد. او کاپیتان تیم است و مطمئنا برای کسب عنوان قهرمانی حضور او در تیم نقش بسزایی خواهد داشت.

* انتقادات از کادرفنی؟

واقعا من نمی‌دانم انتقادات از تیم چرا به این اندازه گسترده و هماهنگ شده است. آقای فکری اولین سال به عنوان سرمربی در این تیم را سپری می‌کند و تا اینجا هم خوب نتیجه گرفته است. اینکه تیم خوب بازی کند یا نکند دیگر چندان اهمیتی ندارد. سوال این است که اگر تیم خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت هم همین انتقادات را داشتند؟ شما وقتی خوب بازی کنید و ببازید چه اهمیتی دارد؟

من فکر می‌کنم که در هر شکل و همیشه انتقاد وجود دارد و نمی‌توان جلوی آن را گرفت. الان که تیم به صدر جدول آمده است حواشی بیشتر می‌شود و خیلی‌ها هم دوست دارند این مسائل را کنار تیم افزایش بدهند. بیشتر از این هم خواهد بود چون وقتی قرار باشد شما صدرنشین بمانید این قضیه مطمئنا ادامه دار خواهد بود.

* ضعف استقلال را در چه می‌بینید؟

ضعف استقلال را که من نمی‌توانم بگویم اما هیچ تیمی بدون ضعف نیست. چون تیم در حال برنده شدن باشد ضعف‌هایش زیاد مورد توجه نیست و خدایی نکرده اگر استقلال شکست بخورد ضعف‌ها مشخص می‌شود.

* شانس قهرمانی استقلال در فصل جاری؟

سخت است، قهرمانی به این راحتی‌ها نیست. رسیدن به قهرمانی مدیریت منظم آقای فکری را می‌طلبد که بتواند ضعف‌های تیمش را پوشش بدهد. استقلال به نظرم در خط هافبک روی کارهای دفاعی باید دقیق‌تر عمل کنند؛ روی بازیسازی و خلق موقعیت هم همینطور.

* درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان؟

واقعا خیلی سخت است که بخواهم در این باره صحبت کنم. هیچ حرفی نیست که بگویم. امیدوارم که روح این دو عزیز قرین رحمت و شادی باشد و خداوند به خانواده و بازماندگان آنها صبر عطا کند. امیدوارم همه مردم در صحت و سلامت کامل باشند تا اتفاقات غم انگیز رخ ندهد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ عبور سخت استقلال از نساجی و بحران؛ محمود، فکری به حال تیم‌های دفاعی کند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار