مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ناامید شدن هواداران از قهرمانی منطقی نیست زیرا همچنان 15 بازی دست نخورده باقی مانده است. 

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) درگفت وگو با مهر، در خصوص شرایط استقلال با هدایت محمود فکری، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* ناامید شدن هواداران از قهرمانی منطقی نیست

متاسفانه برخی از هواداران استقلال خیلی زود ناامید شدند و از امید بستن به قهرمانی دست کشیدند که این اصلاً درست نیست. تازه نیم فصل اول تمام شده و ۱۵ بازی دیگر تا پایان نیم فصل زمان هست. استقلال در نیم فصل اول هم شرایط بدی نداشت و تنها در چند بازی آخر بود که نتوانست امتیازات خوبی به دست آورد.

* پیروزی هم بازی‌های شاخص و درخشانی انجام نمی‌دهد

پرسپولیس هم هفته‌های زیادی مساوی کرد و زمانی هم که پیروزی‌های این تیم شروع شد همه آنها با یک گل بود و آنها هم بازی‌های شاخص و درخشانی انجام نمی‌دادند. اما هیچ گاه چنین هجمه‌هایی بر آنها وارد نشد و تمرکز تیم فی‌شان به هم نخورد. در حالی که در همان زمان استقلال هم حریفانش را می‌برد اما همواره مورد انتقاد بود و همین فضا باعث می‌شد تا تمرکز هم از کادر فنی گرفته شود.

* فکری باید حواشی را از استقلال دور کند

در استقلال نقش سرمربی همیشه بیشتر از یک سرمربی در هر تیم دیگری است و فردی که سرمربی این تیم می‌شود، باید همزمان در چند حوزه دیگر هم فعالیت کرده و چند وجهی باشد. فکری هم باید این روزها تلاش کند تا حواشی را از تیمش دور کند. من به تیم نزدیک نیستم و نمی‌دانم منشا این حاشیه‌ها چیست یا کیست، اما خود فکری حتماً این را می‌داند.

* هماهنگی در میان مدیران استقلال نمی بینم

مدیران باشگاه هم باید نقش آفرینی بیشتری داشته و با یکدیگر هماهنگ باشند. آنچه که ما از بیرون مشاهده می‌کنیم، خیلی نشان دهنده هماهنگی مدیران مجموعه نیست. ما به هواداران امید می‌دهیم و می‌گوییم همچنان از تیم حمایت کنند، اما لازمه اوج گرفتن دوباره تیم، همدلی و وفاق است که این باید از تیم مدیریتی شروع شود و به تیم فنی سرایت کند.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مدیرانی که طاعون استقلال شده اند/ خلیل زاده برای انتقاد از آذری جهرمی اجازه گرفته بود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار