محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: صد در صد از تیم پیروزی حمایت می شود و این حمایت ها و خاص بودن ها به تیم پیشکسوتان این تیم هم سرایت کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با میزان، درخصوص شرایط مدیریتی استقلال و بحث غیب های مهدی قائدی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* واقعا هواداران استقلال گناه دارند

خدا کند وعده وعیدی که مدیران به بازیکنان می‌دهند عملی کنند؛ بازیکن حق دارد و قرارداد بسته و باشگاه باید پایبند به قراردادش باشد و پول بازیکنان را به موقع پرداخت کند تا این حواشی از استقلال دور باشد.اگر پول بازیکنان داده نشود بازهم بازیکن شروع به مصاحبه می‌کند و همین مسائل باعث می‌شود حواشی در استقلال زیاد باشد. واقعا هواداران استقلال گناه دارند؛ چندین سال است استقلال مشکلات مالی دارند و همین مسائل در عملکرد فنی هم تاثیر منفی گذاشته است.

* خاص بودن به تیم پیشکسوتان تیم پیروزی هم سرایت کرده است!

ما چند روز پیش در دربی پیشکسوتان مقابل پرسپولیس بازی کردیم؛ واقعاً این خاص بودن به پیشکسوتان این تیم هم سرایت کرده است. از بازیکنانی که از بیرون آوردند و بازی کردند، بگیرید تا اتفاقات دیگر.

 * صد در صد از تیم پیروزی حمایت می شود

صد درصد از تیم پیروزی حمایت می‌شود، سرمربی تیم حریف اعلام کرد اگر یک عضو هیئت مدیره در باشگاه باشد دیگر سر تمرین نمی‌روم، فردایش همان عضو را برکنار کردند یا مهدی ترابی با قیمت بسیار بالایی خواستند و به راحتی خریدند در حالی که شما مشکلات مالی استقلال را می‌بینید.

* معاوضه کیانی و ریگی اشتباه بزرگی است

مهدی کیانی بازیکن بسیار خوبی است، اما سنش بالا است و از شرایط آرمانی هم دور است در حالی که به نظر من مسعود ریگی باید در استقلال فیکس بازی کند؛ او بازیکنی است که خودش را فدای بازی می‌کند.

* بازیکنی که قرارداد دارد چرا نباید سر تمرین بیاید

متوجه نمی‌شوم چرا بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد، سر تمرین نمی‌رود. سرماخوردگی یک روز، دو روز؛ نمی‌شود که بازیکن بیشتر از یک هفته سر تمرین نیاید در حالی که با باشگاه قرارداد دارد.

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

یادداشت ویژه استقلال نیوز/ ادامه غیبت های ستاره استقلال در تمرینات؛ قایدی سیاست درستی در پیش گرفته است؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار