ec14b18d 730d 46d3 8371 2458a108583e

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هواداران استقلال بابت کسب سهمیه تبریک می گوید و فکر می کند در مجموع استقلال عملکرد خوبی داشته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید صالح در گفت و گو با خبرنگار کاپدر رابطه با بازی روز گذشته صبای قم و استقلال اظهار داشت: این بازی جدال فشار و هوش بود. ما از هر نظر خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم چون ممکن بود هر اتفاقی بیفتد. از آن دقیقه ای هم که نتیجه بازی تراکتورسازی مشخص شد و فهمیدیم که آنها بالای 3 گل زده اند، در 20 دقیقه پایانی بازی را کنترل کردیم. در نهایت هم توانستیم با یک تساوی رده سوم خود را حفظ کنیم.

وی در واکنش به انتقاداتی که از نحوه بازی استقلال در لیگ پانزدهم شده، عنوان کرد: این یک بحث کلی می طلبد و الان شاید زمان مناسبی برای آن نباشد. ما نسبت به برخی از تیمها خیلی خوب بودیم. در تیم ما بازیکنانی حضور داشتند که تجربه اولشان بود که در تیم بزرگی مثل استقلال بازی می کردند. فشار روی چنین بازیکنانی زیاد بود. من به شخصه به عنوان یک عضو کادرفنی از عملکرد بازیکنان در طول فصل راضی هستم.

مربی تیم استقلال تهران تصریح کرد: شاید خیلی از تیمهایی که بیشتر از استقلال هزینه کرده بودند، در جدول رده بندی پایین تر از ما قرار گرفتند. این نشان می دهد که استقلال عملکرد خوبی داشته است.

صالح درباره شایعات برکناری پرویز مظلومی گفت: این بهترین تصمیم هیات مدیره بود که مظلومی تا پایان در استقلال بماند. در این مقطع منطقی نبود که سرمربی تیم را برکنار کنند. برنامه ما از ابتدای فصل که به استقلال آمدیم، کسب سهمیه بود. الان هم سهمیه را گرفتیم و در جام حذفی نیز در فینال هستیم و 50 درصد شانس داریم. پس عملکرد مظلومی قابل دفاع است.

وی درباره سطح برگزاری لیگ پانزدهم بیان داشت: لیگ امسال در سطح خوبی برگزارشد. به نوعی لیگی بود که لسترسیتی در آن زیاد داشتیم. قهرمانی استقلال خوزستان را به کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می گویم. تیمی که کسی روی آن حساب باز نمی کرد، توانست عملکرد خوبی داشته باشد. پس قشنگی فوتبال به همین است که هر چه بیشتر تلاش کنی، بهتر نتیجه می گیری.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره شادی آبی پوشان از قهرمانی نشدن پرسپولیس گفت: من زیاد به این مسائل توجه نمی کنم اما باید بگویم که پرسپولیسی ها فکر می کردند بازی آخرشان خیلی راحت است اما باید بدانند در لیگ مانند یک مسابقه فوتبال دقیقه آخر همه معادلات ممکن است تغییر کند.

وی در پایان افزود: به هواداران استقلال بابت کسب سهمیه تبریک می گویم و از آنها می خواهم که منطقی به قضیه نگاه کنند. با توجه به اتفاقات و مصدومیت هایی که در طول فصل داشتیم، عملکرد ما را آنالیز کنند. فکر می کنم ما عملکرد خوبی در مجموع داشتیم.


دیدگاه‌ها  
قدوسی
+2 #1 قدوسی 1395-02-25 13:25
منطقی نگاه کنیم که باید تو و اون مظلومی رو با لگد از استقلال بندازیم بیرون
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار