مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از تساوی مقابل آلومینیوم گفتند: در این بازی به همه ما ثابت شد حق گرفتنی نیست و حق خوردنی است!

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از تساوی مقابل آلومینیوم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کردند که در ادامه می خوانید:

 

* صالح مصطفوی

تیم ما، مربیان و بازیکنانش چیزی جز حق خود نمی‌خواهند. گل ذوب‌آهن در دقیقه 4 مسابقه خطا بود، اما این صحنه را در برنامه‌های تلویزیونی پخش نمی‌کنند و لاپوشانی می‌کنند. پنالتی ما را مقابل پرسپولیس اعلام نکردند که همه کارشناسان قبول داشتند پنالتی بوده است.

در این مسابقه گل صد درصد ما را نگرفتند. اگر همین‌ها را برگردانند، استقلال در صدر جدول است. هیچکس و هیچ ارگانی را خطاب قرار نمی‌دهیم و فقط حق‌مان را می‌خواهیم. آقایانی که از من شکایت می‌کنید! مطالبه حق جرم نیست و این حق ماست که صدر جدول باشیم.

امتیازاتی که از ما گرفتید، پس بدهید. نه اینکه دوستان شما کارشناسی کنند و در یک پنالتی که بازیکن ما با بازیکن حریف برخورد نکرده، یک نفر بگوید پنالتی است و دیگری بگوید پنالتی نیست.

من به این مسائل کاری ندارم. ما در میدان رقابتی هستیم که باید جوانمردانه باشد و حق به حق‌دار برسد. در بازی امروز و نیز مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن، حق به حق‌دار نرسید.


* عارف غلامی

خسته نباشید به هر دو تیم و خصوصا کادرفنی و تیم خوب آلومینیوم اراک. همانطور که دیدید بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند و ما امشب به آن نقطه رسیدیم که همه باور کنند حق خوردنی است. نه حق گرفتنی است نه دادنی! نمیدانم تا چه زمانی باید این شرایط را تحمل کنیم. در یک فصل چندین بار این اتفاق به ضرر تیم ما افتاده. ما همیشه گفتیم این اتفاقات سهوی بوده. اما نمی‌دانیم چه باید کنیم.

ما به جایی رسیدیم که نمی‌دانیم چه باید کنیم. با خودی و غیرخودی و مسائل غیرفنی و ... باید بجنگیم. این تیم پر از بازیکنان جوان است. بازیکنان ٢٢-٢٣ ساله هفت سال دیگر که بزرگتر تیم شدند باید چه رفتاری را برای نسل آینده به جا بگذارند. ما باید تا کی با سر و صدا به دنبال تغییر رای قاضی باشیم؟ تا کی با سر و صدا به دنبال امتیاز باشیم. اصلأ نمی‌دانم باید چه کنیم. کادرفنی و بازیکن تلاش خود را می‌کند اما نمی‌دانم چطور باید با این مشکلات جنگید.

 آن را که دیگر نمی‌دانم باید چه بگویم. خیلی شفاف است برای هواداران و بهتر است که ما دیگر حرف نزنیم تا موضوع لوث شود. یک موضوع دیگر هم هست که دیدیم  کنایه می‌زنند که از بهانه های خودتان قوی‌تر باشید. ما از بهانه‌ها قوی‌تر باشیم اما از این مسائل غیرفوتبالی چطور قوی‌تر باشیم؟  داور وقتی گل صحیح را نمی‌دهد چه کنیم؟ من نمی‌دانم و یک فکری به حال این فوتبال کنید. به جایی رسیدیم که از این فوتبال زده شدیم.  من عارف غلامی ٢٣ ساله دارم از اتفاقاتی که در این فوتبال می‌افتد زده می‌شوم. فوتبال برای خیلی‌ها زندگی است اما ما فقط زنده بودن را تجربه می‌کنیم.

 

* فرزاد مجیدی

من تمام صحبت‌های برادرم را تایید می‌کنم، ما چیز زیادی نمی‌خواهیم؛ خواسته‌ای که ما، بچه‌های تیم و مجموعه‌ای که هر روز حداقل 2 3 ساعت با هم هستیم، چیزی زیادی نمی‌خواهیم، فقط عدالت می‌خواهیم. من فکر می‌کنم حق هواداران استقلال این نیست. فرهاد خیلی خیلی تنهاست، من درباره گل بگویم که خودم به چشم خودم دیدم؛ من در این فوتبال بازی کرده‌ام، بردش را دیده‌ام و باختش را هم دیده‌ام و خوب و بد آن را هم دیده‌ام. توپ به گل رفت و بعد از آن کمک داور پرچم زد.به خدا هواداران استقلال گناه دارند، این‌هایی که با یک برد ما بسیار خوشحال می‌شوند. ما شرمنده هواداران شدیم، با استقبالی که از ما در اراک کردند.

  اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر/ مهندسی لیگ با مهندس سید علی؛ آلومینیوم با داوری به استقلال نباخت

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار