najafnejad

نجف نژاد عضو هیات مدیره استقلال گفت:بنده چندین بار با مهدی تاج تماس گرفتم ولی موفق به صحبت با ایشان نشدم ولی فدراسیون باید رسما از باشگاه استقلال عذر خواهی کند

به گزارش استقلال نیوز مقداد نجف نژاد در گفت و گو با کاپ، درباره اینکه گفته می شود قصد دارد همراه کاروان استقلال به خرمشهر برود اظهار داشت: در جلسه هیأت مدیره مصوب شد که این کار انجام شود و من هم علاقمند هستم که به این سفر بروم و انشااله در این سفر  همراه کاروان استقلال خواهم بود تا در نهایت عنوان قهرمانی را هم کسب کنیم.

وی درباره پاداش قهرمانی در جام حذفی خاطر نشان کرد: قصد داریم پاداش ویژه ای به بازیکنان و مربیان تیم پرداخت کنیم ولی هنوز مبلغ آن مشخص نیست ولی آنچه مسلم است اینکه در صورت قهرمانی استقلال پاداشی ویژه به بازیکنان تعلق خواهد گرفت.

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با احتمال تغییر در کادر فنی استقلال گفت: در حال حاضر هیچ نیازی در این باره احساس نمی کنیم و تیم با این کادر فنی کارش را انجام می دهد. مظلومی یک مربی میدان دیده و باتجربه است و ما هم از عملکرد این مربی راضی هستیم. ما تمام تمرکزمان را برای فینال جام حذفی گذاشته ایم و در حال حاضر قصد تغییر در کادر فنی نداریم.

نجف نژاد درباره حذف دو ستاره لوگوی استقلال از آرم باشگاه در سازمان لیگ گفت: فضای این چند روز فوتبال را در این زمینه خیلی ملتهب دیدم و این بی سلیقگی بود که اتفاق افتاد. تاکنون دوبار با مهدی تاج تماس گرفته ام ولی موفق نشدم با او صحبت کنم و بازهم با او تماس خواهم گرفت. آنها باید رسما بابت این کار از باشگاه استقلال عذرخواهی کنند. دیگر چنین کاری را تکرار نکنند. برای کسب آن دوستاره در آسیا زحمات زیادی کشیده شده است.

رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال همچنین گفت: از عادل فردوسی پور هم گله داریم که در برنامه آخرش که فردای سالگرد مرحوم ناصر حجازی نکرد. ناصر حجازی از افتخارات فوتبال ایران بوده است.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار