نقل و انتقالات نیم فصل استقلال

با نزدیک شدن به پایان نیم فصل اول و آغاز فصل نقل و انتقالات بازار گمانه زنی های جذب بازیکنان جدید برای استقلال  حسابی داغ شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال به احتمال بسیار زیاد به عنوان قهرمانی نیم فصل خواهد رسید اما همانطور که فرهاد مجیدی هم خوب به این موضوع واقف است، این عنوان نه برای این تیم و هوادارانش آب می شود و نه نان!

استقلال باید در نیم فصل دوم نقاط ضعف خود را تقویت کرده و برای بالا بردن جام قهرمانی بجنگد و تلاش کند.
اما استقلال در چه پست هایی ضعف دارد و برای پوشش آن ها باید بازیکن جدید جذب کند؟

* از دروازه شروع می کنیم. سید حسین حسینی در فرم ایده آلی قرار دارد و علیرضا رضایی هم جانشین مناسبی برای او است. استقلال درون دروازه مشکلی ندارد و نخواهد داشت.

 

* در خط دفاعی 3 نفره استقلال سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف آغاسی و حتی روزبه چشمی گزینه های در دسترس هستند و به احتمال زیاد شاهد جذب دفاع جدید در نیم فصل نخواهیم بود اما اگر آبی پوشان تدبیری برای نظام وظیفه مرادمند نیاندیشند باید به فکر جذب یک مدافع ششدانگ هم باشند.

 

* جعفر سلمانی و ابولفضل جلالی در سمت چپ می توانند به عنوان مدافع-هافبک ایفای نقش کنند اما در سمت راست وریا غفوری تنهاست و با توجه به اینکه کوین یامگا در خط حمله عملکرد بهتری داشته است، پس جذب یک مدافع-هافبک راست پا از اولویت های نیم فصل استقلال باید باشد.

 

* در خط هافبک استقلال روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، امین قاسمی نژاد، امیرحسین حسین زاده و آرش رضاوند به تناوب بازی کردند اما نیاز به یک هافبک طراح و بازیساز از ابتدای فصل در تیم مشهود بود که به احتمال زیاد توافقات برای جذب او انجام شده و در نیم فصل این نقطه ضعف استقلال به طور کلی پوشش داده خواهد شد تا خط دفاع استقلال از قدرت بیشتری برخوردار شود.

 

* در خط حمله استقلال با مشکلات زیادی روبرو است و آبی ها به یک مهاجم مکمل نیاز مبرم دارند. ژستد، مطهری، رمضانی و گاهی خاقانی، یامگا و حتی حسین زاده در خط حمله به بازی گرفته شدند اما فرهاد مجیدی به خوبی می داند برای قهرمانی باید خط حمله خود را تقویت کند و برای این منظور چه کسی بهتر از یک مهاجم جواب پس داده و محبوب نظر هواداران استقلال که در حال حاضر بدون تیم است.

به هر حال استقلال در دفاع راست، خط هافبک و نوک حمله نیاز اساسی به تقویت دارد و حتی می تواند در صورت نیاز در مرکز خط دفاعی و وینگر چپ و راست هم بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد. امیدواریم با تدابیر کادرفنی و تیم مدیریتی، استقلال در نیم فصل دوم با قدرت به سمت قهرمانی حرکت بکند.

 

اخبار استقلال

 

   


 مطالب مرتبط:

مرادی اولین جداشده از جمع شاگردان مجیدی/ بابک اشک ریزان با آبی پوشان خداحافظی کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار